ارسال لوکیشن از طریق واتس آپ و گوگل پلی به ساده ترین روش و به صورت مرحله به مرحله

16/12/2021
چگونه لوکیشن بفرستیم
فرستادن لوکیشن امروز یکی از بهترین راه برای پیدا کردن موقعیت مکانی ماست. شما می توانید از طریق اپلیکیشن های مختلف لوکیشن و موقعیت لحظه ای خود را برای افراد ارسال کنیم.
مجله والی
مجله والی

چه گونه لوکیشن بفرستیم

ارسال لوکیشن یکی از بهترین و کار آمد ترین راه ها برای راهنمایی افراد برای پیدا کردن موقعیت مکانی شما در هر لحظه است.برای ارسال لوکیشن خود در گوگل مپ  خود می توانید از اپلیکیشن های مختلف استفاده کنید. ارسال کردن لوکیشن در تمامی اپلیکیشن ها تقریبا شبیه به هم است و حتی شما می توانید با ارسال livelocation می توانید به موقعیت خود را لحظه به لحظه به اشتراک بگذارید. با انتخاب گزینه لایو لوکیشن موقعیت شما ثانیه به ثانیه به مخاطب خود ارسال کنید 

1.ارسال لوکیشن در واتس آپ

برای ارسال لوکیشن خود در اپلیکیشن واتس آپ کافی است که تنها لوکیشن گوشی خود را روشن کنید. سپس برنامه واتس آپ را باز کرده و  رو علامت گزینه سنجاق ضربه بزنید و گزینه Location را انتخاب کنید.

ارسال لوکیشن از طریق واتس آپ

2. ارسال لوکیشن در قسمت map گوشی

با استفاده از مپ گوشی خود می توانید در تمامی اپلیکیشن های خود موقعیت خود را به اشتراک بگذارید . وارد مپ گوشی خود شوید بر روی لوکیشن خود کلیک کنید و گزینه share location را بزنید.گزینه more  را انتخاب کنید و از طریق هر شبکه اجتماعی که دارید می توانید موقعیت خود را با  دیگران به اشتراک بگذارید..

ارسال موقعیت از طریق مپ گوشی

3. اشتراک گذاری موقعیت با اس ام اس

با استفاده از پیامک هم می توانید موقیعیت خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. روی پیامک ضربه بزنید و روی قسمت پایین روی علامت + کلیک کنید روی لوکیشن کلیک کنید و موقعیت خود را به اشتراک بگذارید.

ارسال لوکیشن از طریق sms