آموزش حذف اکانت اینستاگرام

15/12/2021
آموزش حذف اکانت اینستاگرام
اگر می خواهید بدانید چگونه اکانت اینستاگرام خود را بدون از دست دادن اطلاعات حریم خصوصی حذف کنید، مراحل زیر را که در این صفحه وجود دارد، دنبال کنید.
مجله والی
مجله والی

نحوه حذف اکانت اینستاگرام سوالی است که بیشتر مردم می پرسند زیرا نگرانی در مورد حفظ حریم خصوصی و میزان زمانی که در شبکه های اجتماعی می گذرانیم بیشتر می شود. نمی توان انکار کرد که اینستاگرام یک پلت فرم عالی برای نمایش کارهای خلاقانه و حتی برای فروش مستقیم کار و همچنین برای به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیات شخصی است. این شبکه با بیش از یک میلیارد کاربر، یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در جهان است و ابزاری بالقوه برای دستیابی به مخاطبان بیشتر است. اما دلایلی وجود دارد که ممکن است بخواهید پلتفرم را ترک کنید.شاید متوجه شده اید که زمان زیادی را در رسانه های اجتماعی سپری می کنید و می خواهید هر بار که به تلفن خود نگاه می کنید، از وسوسه باز کردن برنامه خلاص شوید. به هر دلیلی، اگر می‌خواهید چگونه یک حساب کاربری اینستاگرام را حذف کنید، داده‌ها و تاریخچه خود را از پلتفرم حذف کنید، در زیر دقیقا نحوه انجام این کار را توضیح خواهیم داد. اگر مطمئن هستید که می خواهید حساب کاربری اینستاگرام خود را برای همیشه حذف کنید. در غیر این صورت، اگر مطمئن نیستید که می‌خواهید برای همیشه پلتفرم را ترک کنید و همه پست‌های گذشته خود را از دست بدهید، می‌توانید اینستاگرام را نیز به طور موقت غیرفعال کنید. در این مقاله راهنمای گام به گام نحوه انجام هر دو را ارائه خواهیم داد.

نحوه حذف دائمی اکانت اینستاگرام

دیلیت اکانت دائمی اینستاگرام با گوشی

مرحله اول: با مرورگر وارد اینستاگرام شوید
هنگامی که داده های خود را دانلود کردید و مطمئن شدید که آماده هستید اینستاگرام را برای همیشه از زندگی خود پاک کنید، می توانید روند حذف حساب خود را دنبال کنید. ابتدا باید از طریق مرورگر وارد سیستم شوید. هیچ راهی برای حذف اکانت اینستاگرام از طریق برنامه موبایل وجود ندارد، بنابراین اگر قبلاً در یک مرورگر وب وارد نشده اید، به www.instagram.com بروید و همین الان این کار را انجام دهید.

مرحله دوم:به صفحه حذف اکانت اینستاگرام بروید

دیلیت اکانت دائمی اینستاگرام

با فرض اینکه در وب‌سایت اینستاگرام وارد شده‌اید، اکنون می‌توانید به صفحه حذف اکانت بروید (اینستاگرام یافتن این مورد را بسیار آسان نمی‌کند، بنابراین ما لینک مستقیم را ارائه می‌کنیم). در آنجا پیامی خواهید دید که از شما می پرسد آیا می خواهید حساب خود را حذف کنید. باید دلیلی را از منوی کشویی انتخاب کنید. گزینه ها شامل نگرانی های مربوط به حریم خصوصی، نگرانی در مورد داده ها، بیش از حد مشغول بودن و موارد دیگر است. شما می توانید هر یک از این گزینه ها را انتخاب کنید

مرحله سوم:اکانت اینستاگرام خود را حذف کنید

حذف اکانت اینستاگرام با شماره تلفن

هنگامی که دلیل حذف خود را انتخاب کردید، باید رمز عبور خود را دوباره در فیلد زیر وارد کنید. این کار را انجام دهید و سپس روی دکمه آبی «حذف [نام حساب]» کلیک کنید. به خاطر داشته باشید که این کار است، و به طور رسمی پس از کلیک بر روی دکمه، این عمل قابل بازگشت نیست، اگرچه اینستاگرام اشاره می کند که قبل از پاک کردن اطلاعات شما یک ماه صبر می کند.حساب شما به مدت یک ماه از دید پنهان می شود و سپس تمام عکس ها و سابقه اکانت شما از جمله فالوورها، لایک ها و نظرات برای همیشه حذف خواهد شد. همچنین نمی توانید یک حساب کاربری جدید با همان نام کاربری که قبلاً استفاده می کردید ایجاد کنید.

دلییت اکانت اینستاگرام

اگر تصمیم به ثبت مجدد حساب خود داشته باشید، نام کاربری شما از بین خواهد رفت و به احتمال زیاد شخصی آن نام کاربری را گرفته است. همچنین، اینستاگرام نمی‌تواند حساب‌های حذف شده را دوباره فعال کند، پس قبل از اینکه آن را برای همیشه حذف کنید، کمی فکر کنید.