تصاویر انواع مدل لباس مجلسی برای روز تولد و داشتن استایل خاص و شیک

16/12/2021
مدل لباس مناسب تولد
در این مقاله می خواهیم 8 ویژگی یک مدل لباس مناسب برای تولد را معرفی کرده و به شما انواع استایل های مناسب برای جشن را نشان دهیم که با کمک آن شما می توانید یک استایل بسیار خاص در تولد داشته باشید .
مجله والی
مجله والی

ممکن است شما به یک جشن تولد دعوت شوید در انتخاب لباس مناسب دچار مشکل شوید یا حتی در تولد خودتان ندانید که چه لباسی بپوشید که مناسب باشد . زیرا انتخاب لباس مناسب از بین چندین لباس مختلف کار دشواری می باشد از طرف دیگر با انتخاب لباس شما سیلقه منحصر بفرد خود رابه دیگران نشان می دهید .  در این مقاله قصد داریم تا چند پیشنهاد برای شما ارائه دهیم و  انواع مدل لباس روز تولد مخصوص خانم ها و دختران جوان در رده سنی های مختلف را در اختیار شما قرار دهیم پس با جمله والی همراه باشید. 

لباس تولد زنانه لاکچری

برا ی تولد چی بپوشم ؟ (دخترانه و زنانه)

لباس تولد

ممکن است شما به یک تولد دعوت شوید یا در تولد خودتان با این مشکل روبه رو شوید که چه لباسی مناسب تولد می باشد و انتخاب لباس مناسب یکی از سخت ترین کارها می باشد زیرا خانم ها همیشه دوست دارند تا در نظر زیبا به نظر برسند و این مسئله باعث می باشد که انتخاب لباس کمی دشوار شود همچنین انتخاب لباس یکی از عواملی می باشد که نقش بسیار زیادی در زیبایی شما داشته وسیلقه شما را به دیگر نشان می دهد . در این مطلب ما قصد داریم تا پیشنهاد هایی در اختیار شما بگذاریم تا استایلی جذاب برای خودتان بسازید . 

مدل لباس برای تولد دخترانهَ

8 ویژگی هـای  لبــاس زنـانـه منـاسب جشن تـولـد 

لباس مناسب تولد

  • برای مجلسی که در انها اقوام نزدیک حضور نداشته و یا زنان غریبه نیز در آن حضور دارند و عملا می توان گفت که یک مجلس خودمانی نیست شما باید از تیپ و استایل خاص تر و اصولی تری استفاده نمایید. از جمله لباس های مجلسی بسیار مناسب برای این مجلس لباس های تا زیر زانو و یا بالای زانو می باشد که انواع مدل های برای آن ها وجود دارد که بهترین راه انتخاب پرو کردن آن های می باشد . 

مدل لباس اسپرت برای تولد

  • حتما برای انتخاب یک لباس مناسب مجله های فشن را در این باره دنبال نمایید تا با به روز ترین و ترندهای لباس های مجلسی رسمی و غیر رسمی آشنا شوید و سپس به خرید رفته زیرا با خیال راحت می توانید لباس مورد نظر خود را تهیه و انتخاب کنید البته حتما لباس مورد نظر خود را پرو کنید همچنین برای خرید این دست لباس های به شما خرید انلاین را پیشنهاد نمی کنیم پس تا جایی که امکان دارد از آن صرف نظر کنید . 

مدل لباس تولد دخترانه بزرگسال

  • لباس مجلسی مناسب لباس است که به فرم بدن شما بیاید و به عنوان مثال اگر شما دارای شکم برامده ای هستین لباسی باید انتخاب نمایید که شکم شما را پنهان نماید و فرم سینه و پایین تنه شما را با هم متعادل کند. بنابراین یقه های متنوع، انواع کمر های مختلف همچنین اندازه و سایز های مختلف پیش روی شما می باشد.
  1. به عنوان مثال اگر هیکل شما گلابی شکل است باید کمر و شکم خود را پنهان نمایید بنابراین باید به دلیل لباس هایی باشید که روی سر شانه های شما تمرکز کرده باشد .
  2. یا اگردارای شانه های پهن هستین باید به دنبال لباس هایی یقه بسته باشد و لباس مجلسی های A شکل مناسب شماست.
  3. اگر دارای هیکلی مستطیلی هستین و انحنای بدن شما کم است باید به سراغ دامن های کوتاه بروید با این کار تمامی تمرکز های به روی قسمت کمر شما بیشتر شده و بدنبال لباس های دو تکه باشید.
  4. اگر دارای هیکلی سیب شکل هستید باید لباسی بپوشید که کمر شما را بپوشاند . در نتیجه لباس های مجلسی کمربند دار مناسب شما می باشد.

لباس مناسب تولد در زمستان

  • جنس پارچه لباسی که انتخاب می نمایید بسیار مهم می باشد برای مناسبت های تابستانه لباس هایی با جنس اطلسی، نخی و کتان را به شما پیشنهاد می کنیم در مناسبت های زمستانه جنس های پشمی بسیار مناسب می باشند.

لباس مناسب تولد در کافه

  • هیچ گاه تیپ شخصیت خود را فراموش نکنید و برای انتخاب لباس مجلسی به طور کلی باید حواستان باشد لباسی انتخاب نمایید که با شخصیت شما سازگارباشد و همچنین در مجالسی که رعایت حجاب در آن واجب است به شما پیشنهاد می کنیم لباس های با یقه های بسته و به طور کلی مدل های بسته استفاده نمایید. 

مدل لباس مناسب جشن تولد

  • رنگ فصلی که در آن هستید را به خوبی بشناسید زیرا ممکن است در مجالس مجبور به پوشیدن لباس های تک رنگ، دو رنگ، طرحدار و یا کار شده با جواهرات باشید البته که لباس های مجلسی مشکی و سفید همیشه  و در فصل مناسب می باشند ولی اگر قدرت ریسک را دارید می خواهید بهتر دیده شوید می توانید از رنگ های قرمز، صورتی روشن، آبی که بسیار مناسب برای فصل بهار و تابستان هستند استفاده نمایید. 

مدل لباس مناسب برای تولد

  • اکسسوری های مناسب از قبیل جواهرات و کیف دستی برای استایل خود انتخاب نمایید پیشنهاد می شود از کیف دستی های کوچک استفاده نمایید زیرا اصولا کیف دستی های کوچک باعث می شود لباس مجلسی شما بهتر دیده شود. 

لباس مناسب برای تولد پوشیده

  • در مجالس خودمانی کفش بسیار اهمیت داشته و اگر لباسی چند رنگ پوشیده اید به شما پیشنهاد می کنیم از کفش های پاشنه بلند استفاده نمایید که با یکی از رنگ های لباستان سازگاری داشته باشور و اگر لباش شما تگ رنگ می باشد می توانید هر مدل کفشی برای بپوشید. 

 

مدل پیراهن مـجلسی مناسب تـولـد 


لباس مناسب برای تولد پوشیده

پیراهن های مجلسی در انواع طرح های کوتاه وبلند که هم به صورت ساده و هم به صورت طرح دار دوخته شده اند موجود هستند که بهتر است با توجه با فرم اندام خود و ویژگی های ظاهری خود یک پیراهن مجلسی مناسب انتخاب نمایید. البته که مدل لباس مجلسی کوتاه یکی از انواع لباس های پر طرفدار برای خانم ها و دختران جوان می باشد و اگر شما به پوشیدن لباس کوتاه علاقه دارد این مدل لباس ها برای شرکت در مجلس جشن تولد بسیار مناسب است. لباس بلند و پوشیده بسیار مناسب برای مجالس مختلط می باشد و بسیار ایده ال است در نتیجه پیشنهاد می شود که خانم و دختران برای حضور در این نوع مجالس از اینگونه لباس های استفاده نمایند . 

لبــاس مـجلسی کوتـاه پوشیــده 

لباس مناسب جشن تولد زنانه

لباس مجلسی بلند در انواع طرح های و بدون استین یکی از انواع مدل های لباس مجلسی می باشد که امروزه خیلی بین خانم ها طرفدار پیدا کرده است همچنین بلوز و شلوار و کت و شلوار نیز یکی از دیگر اانواع لباس مناسب برای شرکت در جشن تولد می باشد و شما می توانید با پوشیدن این لباس در جشن تولد شما دارای تیپی بی نظیر می شوید و همچنین این لباس مناسب همهی رده سنی ها می باشد . 

مدل لبــاس سرهمـی بـرای تـولـد 

بلوز شلوار مناسب تولد

 لباس سرهمی نیز یکی از انواع لباس های مناسب برای تولد می باشد که البته در بین خانم ها بسیار پر طرفدار می باشد و انتخاب ایده آل و مناسب برای جنش تولد محسوب می شود. لباس های سرهمی در انواع رنگ های تیره و روشن و در انواع طرح ها موجود هستند و پیشنهاد می شود اگر دارای اندام درشت هستین بهتر است از لباس های تیره استفاده نمایید همان طور برای خانم ها درشت اندام لباس های تیره پیشنهاد کردیم برای خانم ها لاغر اندام لباس های رنگ روشن مناسب است .

بـرای تـولـد خودم چی بپوشم 

مدل لباس مناسب برای تولد

پیشنهاد ما به شما این است در تولد خود از لباس هایی با رنگ روشن استفاده نمایید مانند رنگ قرمز زیرا با انتخاب این رنگ علاوه بر گرما و شور بخشید به مجلس باعث انتقال حس علاقه و اشتیاق خود نیز می شوید. همچنین رنگ های زرشکی و تمشکی و صورتی و... که دارای روحیه لطیف تر و عاشقانه تر می باشند نیز مناسب می باشد رنگ هایی چون رنگ بادمجانی، فندقب و آجری نیز مقداری سرد بودن را منتقل می کنند و فقط رنگ هایی با تناژ قرمز نیستند که بیانگر احسان گرما و شور میشود بلکه این رنگ ها نیز بسیار مناسب می باشد برای انتقال حس خوب به به میهمانان. 

پیشنهاد نهایی 

در کل به شما پیشنهاد می شود در تولد تان از لباس هایی با رنگ دارای تناژ قرمز استفاده نمایید مانند : آلبالویی، لاکی، سرخ گلی، تمشکی و... است زیرا علاوه بر گرما بخشیدن و انرژی بخشیدن به مجلس شور و اشتیاق شما را نیز بیان می کند.