خواص پای مرغ برای پوست و استخوان

16/12/2021
بوتاکس نکنید! پای مرغ را به این روش بخورید
مزایای سلامتی پای مرغ به دلیل محتوای کلاژن بالای آن است که ممکن است سلامت پوست، مفاصل، استخوان و قلب را بهبود بخشد. با ما همراه باشید تا روش پخت و عصاره گیری پای مرغ را بیاموزید.
مجله والی
مجله والی

پای مرغ بیشتر از بافت پوست، غضروف، تاندون ها و استخوان ها تشکیل شده است. با این حال، آنها کاملاً مغذی هستند و مقدار مناسبی از ویتامین ها و مواد معدنی را ارائه می دهند.پای مرغ مقدار مناسبی پروتئین به شکل کلاژن و همچنین چربی  را فراهم می کند. فوایدسلامتی پای مرغ تا حد زیادی به محتوای بالای کلاژن آنها مرتبط است. ممکن است سلامت و ظاهر پوست را بهبود بخشد
شواهد حاکی از آن است که مصرف کلاژن ممکن است هیدراتاسیون، زبری، خاصیت ارتجاعی و تراکم پوست شما را بهبود بخشد از این روی این غذا برای پوست شما بسیار مفید و موثر است. علاوه بر این کلاژن موجود در پای مرغ ممکن است درد مفاصل را تسکین دهد.تحقیقات نشان می دهد که کلاژن ممکن است بازسازی بافت را برای کاهش علائم آرتروز تحریک کند. این نوع آرتریت باعث ساییدگی یا شکستن غضروف‌ها می‌شود و به استخوان‌ها اجازه می‌دهد روی یکدیگر ساییده شوند و باعث درد، تورم و مشکل در حرکت شود. این ماده خوراکی اغلب به صورت آبگوشت یا سوپ واینک ساده تر به صورتی که فقط آبپز باشد می پزند. با مجله والی همراه باشید.

خواص پای مرغ برای بوتاکس

مواد اولیه سوپ پای مرغ

  1. ۳ عدد پای مرغ برای هر نفر
  2. نصف کمتر قاشق چایی‌خوری نمک
  3. یک شیشه با درب فلزی به اندازه متناسب ( جای سس یا رب‌ شیشه‌ای)

طرزتهیه:

ابتدا پای مرغ ها را می شوریم سپس در داخل شیشه می ریزم و نمک را اضافه می کنیم به همراه آب درب شیشه را میبندیم و تکان می دهیم سپس یک قابلمه را تا نصفه از آب پر می کنیم و شیشه را درونش قرار می دهیم. حدود 4 الی 5 ساعت اجازه می دهیم تا پای مرف ها ابتدا باشعله زیاد و بعد با شعله متوسط بپزد اگر آب آن کشیده شد می توانید از آب کتری استفاده کنید، شیشه را در آورده و با چاقویی نوک تیر بین در و شیشه، هوای داخل شیشه را متعادل کنید تا باز شود. آبی که در ته ظرف جمع شده است (به مقدار کم) عصاره پای مرغ است. پای مرغ و عصاره را صبح ناشتا یا آخر شب بخوریم تا خوب در بدن جذب شود.

پای مرغ برای کرونا

از آنجایی هزینه های بوتاکس بسیار گران بوده و دلیل تزریق ژل های بوتاکس، کلاژن است پس نیازی نیست هزینه گزافی بپردازیدف می توانید از پای مرغ استفاده کنید، البته اگر روش پخت بالا را دوست نداشتید می توانید به روش های دیگری بپزید.

پای مرغ برای زانو درد