معرفی چند راهکار ساده و کار آمد برای دانلود فیلم از یوتیوب برای گوشی و کامپیوتر

16/12/2021
دانلود فیلم از یوتیوب
یوتیوب یکی از پلتفرم های اشتراک گذاری ویدیو است. در این پلتفرم می توانید بدون داشتن محدودیت به تماشای ویدیو به پردازید. اگر قصد دارید که ویدیویی را از یوتیوب دانلود کنید با این مقاله همراه باشید تا شما را با چند راه حل ساده آشنا کنیم
مجله والی
مجله والی

دانلود فیلم از یوتیوب با گوشی

برای دانلود فیلم از یوتیوب شما می توانید راه حل های مختلف را به کار بگیرید دانلود کردن فیلم از یوتیوب با استفاده از چند روش امکان پذیر است. شما می توانید از سایت ها و مستقیم کننده های لینک استفاده کنید و بعد از کپی کردن لینک در دانلود منیجر خود به سادگی فیلم را دانلود کنید هر چند ربات ها و اپلیکیشن هایی هم برای دانلود فیلم از یوتیوب وجود دارد اما احت ترین راه استفاده از سایت و دانلود مستقیم لینک است. در ادامه با مجله والی همراه باشید تا ساده ترین روش دانلود فیلم از یوتیوب را به شما آموزش دهیم.

1. دانلود فیلم از یوتیوب با keepvid.pro

برای دانلود از سایت keepvid.pro روی اسم کلیک کنید تا وارد سایت شوید سپس روی گزینه you tube downloader کلیک کنید در قسمت بالا برای جای گذاری لینک، لینک فیلم مورد نظر خود را بندازید سپس بر روی گزینهdownload now کلیک کنید و لینک را در نرم افزار دانلود دانلود منیجر دانلود کنید.

دانلود فیلم از سایت

دالنود فیلم از یوتیوب

2.تغییر آدرس یوتیوب 

در این راهکار کافی است تا دو حرف pp را به آدرس ویدیویی خود اضافه کنید و به صورت خودکار وارد صفحه دانلود فیلم از یوتیوب وارد شوید و به راحتی فیلم مد نظر خود را دانلود کنید.ابتدا وارد یوتیوب بشوید و فیلم مورد نظر خود را انتخاب کنید.

تغییر لینک یوتیوب

  • سپس در قسمت لینک بعد از عبارت یوتیوب pp ار وارد کنید و اینتر را بزنید.

دانلود فیلم از سایت یوتیوب

3. دانلود از یوتیوب با ربات تلگرام

  با استفاده ربات YouTube Downloaderمی توانید به راحتی فیلم خود را از یوتیوب دانلود کنید. تنها کافی است در سرچ   تلگرام عبارت url uploader را سرچ کنید و لینک ویدیو  را paste  کنید کیفیت مورد نظر خود را انتخاب کنید و لینک خود را در اپلیکیشن دانلود منیجر دانلود کنید.

دانلود فیلم از یوتیوب از طریق تلگرام

 

دانلود از طریق بات تلگرام

 

ربات تلگرام برای دانلود فیلم از یوتیوبرا