4 ترفند بسیار جالب واتساپ برای جذاب تر کردن متن شما

29/12/2021
ترفند های واتساپ در مورد پیام های متنی
بسیاری از کاربران واتساپ(WhatsApp) با تمامی امکانات آن آشنا نیستند و همچنین همه امکانات این پیام رسان را نمی‌شناسند. در ادامه شما را با ترفند های نوشتاری واتساپ برای جذاب تر کردن پیام های متنی خود آشنا خواهیم کرد.
مجله والی
مجله والی

واتس‌اپ محبوب‌ ترین برنامه پیام‌رسانی فوری در جهان است و به بنابر دلایلی، جریان ثابتی از به‌روزرسانی‌ها را دریافت می‌کند، فهرست بلندبالایی از ویژگی‌ها دارد و طیف وسیعی از دستگاه‌ها را پشتیبانی می‌کند. جای تعجب نیست که چرا به مرز میلیارد کاربر رسیده است.اما آیا می دانید که چگونه پیام های متنی خود را در واتساپ جذاب تر کنید؟

در این مقاله سرگرمی از سایت والی سه ترفند جالب برای جذاب کردن پیام های متنی برای شما آوردیه ایم.پس با ما همراه باشید.

برجسته کردن متن پیام (Bold text)

ترفندهای نوشتاری واتساپ برای بلد کردن متن

برای بولد کردن یا به اصطلاح برجسته کردن متون و همچنین تاکید روی یک سری متن های خاص می توانید از این ترفند ساده استفاده کنید.کافیست قبل و بعد (یعنی اول و آخر) متن خود  نماد * بگذارید.خواهید دید که متن شما پررنگ خواهد خواهد شد.برای آگاهی بیشتر به تصاویر زیر مراجعه کنید.

برجسته کردن متن در واتساپ

مورب کردن متن پیام (Italicise text)

 ترفندهای نوشتاری واتساپ برای ایتالیک (مورب) کردن متن

برای مورب یا ایتالیک کردن متن خود نیز می توانید در قبل و بعد متن خود از نماد آندرلاین یا _ استفاده کنید.برای آگاهی بیشتر به تصاویر زیر مراجعه کنید.

مورب کردن متن در واتساپ

خط کشیدن روی متن پیام (Strikethrough text)

نوشتن متن در واتساپ – روی متن خط بکشید

از این ترفند بیشتر برای نشان دادن غلط بودن یک متن استفاده می شود که اغلب  نویسندگان و ویراستارها از آن استفاده می کنند و قصد دارند به مخاطب یا همکار خود نشان دهند که آن قسمت های متن باید اصلاح یا حذف شود.کافیست از نماد ~ در ابتدا و انتهای متن استفاده کنید.