آموزش حذف اکانت تلگرام به صورت مستقیم و از طریق سایت به ساده ترین روش

18/12/2021
حذف اکانت تلگرام
در این مطلب قصد داریم تا به شما آموزش دهیم چه گونه اکانت تلگرام خود را حذف کنید و یا اگر به اکانت تلگرام خود دسترسی ندارید با استفاده از sms اکانت خود را به سادگی حذف کنید. با مجله والی همراه باشید تا ساده ترین راه برای حذف اکانت تلگرام آشنا شوید.
مجله والی
مجله والی

حذف کردن اکانت تلگرام

تلگرام یکی از پیام رسان های محبوب این روز هاست. شاید شما بخواهید اکانت تلگرام خود را برای مدتی و یا همیشه ببندید. اگر قصد دارید آموزش دیلیت اکانت تلگرام را به راحت ترین روش انجام دهید با مجله والی همراه باشید تا ساده ترین راه را به همراه آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت تلگرام را در این مقاله برای شما تهیه کردیم.

1. یکی از روش های حذف اکانت تلگرام این است که شما تنظیمات اکانت خود را به گونه ای قرار دهید که اگر مدتی از اکانت تلگرام خود استفاده نکردید خود به خود اکانت شما حذف شود. برای این کار کافی است که وارد تنظیمات اکانت خود شوید به قسمت privacy and security  وارد شوید و تنظیمات delete account  را بر روی مدت زمانی که می خواهید قرار دهید.

دیلیت اکانت تلگرام

حذف اکانت تلگرام

2. برای حذف اکانت همیشگی اکانت تلگرام خود عبارت delete telegram acount را در مرورگر خود تایپ کنید و وارد سایت اصلی تلگرام شوید. سپس روی گزینه delete acount کلیک کنید و در قسمت تعبیه شده شماره تلفن خود را تایپ کنید. سپس کدی که به اکانت تلگرام شما ارسال شد را وارد می کنید.گزینه دیلیت اکانت را انتخاب می کنید. و روی گزینه yes delete my acount  کلیک کنید تا اکانت شما حذف شود.

حذف اکانت تلگرام

حذف اکانت تل

حذف اکانت تلگرام