متولدین کدام ماه ها حسود تر هستند؟

04/01/2022
بررسی میزان حسادت ماه های مختلف
حسادت یک وضعیت ناراحت کننده برای تمامی افراد بوده که نشان دهنده اضطراب در درون فرد است که در برخی افراد این احساس بیشتر از سایر افراد است که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت.
مجله والی
مجله والی

حسادت یکی از ویژگی های بد و ناخوشایند هر انسانی می باشد که به دلایل مختلفی از جمله ناامنی، ترس و نگرانی از ناتوانی های فرد به وجود می آید که می تواند اثرات بسیار بدی نیز روی زندگی فرد داشته باشد.همچنین یک وضعیت ناراحت کننده نیز می باشد که می تواند احساسات منفی دیگری را نیز ایجاد کند که گاهی اوقات این خصلت ذاتی بوده و جدا نشدنی است.علاوه بر این حسادت در برخی از افراد بیشتر است که در این مقاله از سایت والی به آن می پردازیم.

آبان

آبان ماهی ها خیلی سخت اعتماد می کنند و جزو حسودترین افراد هستند به گونه ای که به اطرافیان شخصی  که به او اعتماد کردند یا همسرشان نیز حسادت می کنند.

شهریور

شهریور ماهی ها در شغل و کارشان حسادت به خرج می دهند یعنی دوست ندارند کسی بهتر از آن ها باشد و نسبت به آن ها بهتر کار انجام دهد هنگامی که متوجه شوند شخص ذدیگری نسبت به آن ها بهتر عمل کرده حس حسادت در آن ها شعله ور می شود اما در رابطه این گونه نیستند.

متولدین کدام ماه ها حسود تر هستند؟

فروردین

فروردین ماهی ها نیز به افراد بسیار زیادی حسادت می کنند و به راحتی می توان حسادت را از رفتارشان تشخیص داد.آن ها افرادی بسیار مودی و زود جوش هستند که این قضیه موقتی است و بیشتر بر اساس احساساتشان رفتار می کنند گاهی اوقات ممکن است به دلیل حسادت بیش از حد باعث درد سر همسر خود شوند. 

خصوصیات بد متولید ماه های مختلف

اردیبهشت

حس مالکیت در اردیبهشتی ها بسیار قوی است و حسادت خود را با خشم ابراز می کنند و اغلب احساس نا امنی دارند.این افراد روی زندگی خصوصی شان بسیار حساس بوده و هرگز با آن شوخی ندارند  تا زمانی که  زندگی خصوصی شان محفوظ باقی بماند، حال خوبی دارند در غیر این صورت نسبت به اطافیان همسر خود حسادت می کنند.

حسادت در متولدین کدام ماه ها بیشتر است

مرداد

متولدین مرداد می توانند خیلی زود و راحت حسود شوند و نمی توانند ببیند همسرشان از فرد دیگری تعریف و تمجید کند. آن ها نیازمند فردی هستند که به آن ها توجه کند و به طور مداوم ابراز عشق کند.همچنین افراد بسیار وفاداری نیز هستند البته اگر توجه کافی را از همسرشان دریافت کنند.

تیر

تیر ماهی ها روحیه حساسی داشته و به دنبال امنیت زیاد از سمت همسرشان هستند.اگر با یک شخص تیر ماهی در ارتباط هستید سعی کنید او را درک کرده به تمامی احساسات وی پاسخ دهید تا حسادتش برانگیخته نشود.

حسادت عاطفی متولدین ماه ها

مهر

مهرماهی ها خیلی اهل حسادت نیستند و معمولا درک بالایی داشته و از پس خودشان بر می آیند حتی اگر نسبت به چیزی حسادت کنند کسی متوجه این قضیه نمی شود.

دی

افراد متولدین دی ماه نیز روی خود و اتفاقات اطافشان کنترل خوبی داشته و خیلی خودشان را درگیر حسادت نمی کنند و این حس را ابراز نمی کنند.

آذر

آذر ماهی ها کم ترین میزان حسادت را دارند و اغلب افرادی خوش بین و خوش گذران هستند و غیر از این در آن ها نمی بینید.

اسفند

افراد متولد اسفند افرادی احساساتی هستند که در کل حسود نیستند اما ممکن است در رابطه کمی حسادت به خرج دهند آن هم زمانی که رابطه شان آشفته می شود.خانم های صادق و با درک بالا برای مردان اسفند ماهی بسیار محبوب هستند و دوست دارند طرف مقابل با آن ها صادقانه و مستقیم رفتار کند.

خرداد

بر خلاف آبان ماهی ها، افراد متولد خرداد اصلا افراد حسودی نیستند و اگر با آن ها وارد رابطه شوید متوجه می شوید  خیلی درگیر حسادت نمی شود.این افراد در رابطه درک بالایی دارند و به جای حسادت، روی پای خود می ایستند و کار خود را انجام می دهند.

بهمن

بهمن ماهی ها  فقط در رابطه کمی حسادت دارند که اغلب بر آن غلبه می کنند اما در کل افراد حسودی نیستند و حس ناامنی و حسادت برای آن ها دغدغه نیست.

مطالب مرتبط: