نحوه ثبت نام سریع و ایجاد حساب در سایت ایران خودرو | آموزش تصویری

20/12/2021
پیش ثبت نام ایران خودرو
به منظور خرید محصولات ایران خودرو و همچنین شرکت در قرعه کشی های پیش فروش ابتدا باید در سایت ایران خودرو ثبت نام کنید و سپس به شرکت در قرعه کشی و فروش فوق العاده این شرکت اقدام کنید.
مجله والی
مجله والی

شرکت ایران خودرو دارای محصولات مختلف و گوناگونی می باشد که برای عرضه آن ها در طول سال چه به صورت پیش فروش و چه به صورت فروش فوق العاده از قرعه کشی استفاده میکند از این رو افرادی که متقاضی این خودرو ها هستند با شرکت در این قرعه کشی ها در  بازه های طمانی مختلف می توانند شانس خود را امتحان کنند.این قرعه کشی نیز دارای یک سری قوانین و مقرراتی می باشد که از سوی شرکت اعلام شده و باید توسط افراد رعایت شود.

بدین ترتیب قبل از ثبت نام در قرعه کشی محصولات ایران خودرو ابتدا باید در وب سایت ایران خودرو ثبت نام کرده و برای خود یک حساب کاربری ایجاد کنید بنابراین با ایجاد حساب کافیست در هر بازه قرعه کشی وارد حساب کاربری خود شده و به ثبت قرعه کشی ایران خودرو اقدام کنید.

در این مقاله از مجله والی برای  ثبت نام در وب سایت ایران خودرو و افتتاح حساب کاربری با یک سری مراحل و همچنین نحوه پیش ثبت نام ایران خودرو بصورت قدم به قدم آشنا خواهید شد.با ما همراه باشید.

مرحله اول

ابتدا وارد وب سایت ایران خودرو شده و همانطور که در تصویر زیر مشخص شده روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

فیلم نحوه ثبت نام ایران خودرو

مرحله دوم

در قدم بعد کد ملی خود را در کادر مربوطه وارد کرده و سپس روی گزینه جستجو کلیک کنید.

زمان قرعه کشی ایران خودرو

مرحله سوم

در مرحله بعد باید اطلاعات حساب کاربری خود و یک سری اطلاعات هویتی مهم از قبیل شماره شبا، نام و نام خانوادگی، نام پدر، محل تولد، محل صدور شناسنامه، تحصیلات، کلمه عبور، شهر محل زندگی، شماره موبایل، کدپستی، آدرس محل سکونت، شماره تلفن ثابت و... را خیلی دقیق و درست وارد کنید.

چه کسانی شرایط ثبت نام ایران خودرو را دارند

مرحله چهارم

اکنون حساب کاربری شما ساخته شده است و می توانید وارد بخش پروفایل شده و با وارد کردن کدملی و کلمه عبور وارد حساب کاربری خودشوید.

شرایط فروش ایران خودرو