برای داشتن موهای خوب و سالم از این روش ها استفاده کنید

20/12/2021
انواع ماسک مو برای درمان انواع مشکلات موهایتان
همانطور که صورت برای درخشندگی و طراوت نیاز به رسیدگی و ماسک های مختلف دارد، مو که یکی از ارکان زیبایی محسوب میشود برای زیبا و سالم ماندن به ماسک های مختلفی نیاز دارد تا شفافیت و لطافت خود را حفظ کند.
مجله والی
مجله والی

توجه و رسیدگی به مو به اندازه توجه و رسیدگی به پوست صورت حائز اهمیت است به خصوص که امروزه با امدن کرونا بسیاری از افراد دچار ریزش مو شده اند و در نتیجه افراد بیش از هر زمان دیگری به موهای خود توجه می کنند و مراقبت از مو برایشان اهمیت پیدا کرده است و به دنبال روش ها و راهکار های خانگی و کاربردی برای تقویت موی خود هستند.در این مقاله زیبایی از سایت والی تعدادی از ماسک های خانگی را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید مواهیی سالم و زیبا داشته باشید.

ماسک ضد ریزش مو

ماسک مو برای درمان ریزش مو

بهتربن مارک ماسک مو برای ریزش مو

یکی از ماسک های خانگی مو برای ریزش مو استفاده از سیب زمینی می باشد بدین صورت که یک سیب زمینی بزرگ را رنده کرده و آب آن را بگیرید و سپس داخل یک کاسه بریزید.به آب سیب زمینی  یک قاشق غذاخوری ژل آلوورا و  یک قاشق غذاخوری عسل اضافه کرده و به خوبی هم بزنید.این ترکیب  را به ریشه موهایتان بزنید سپس به وسیله یک کلاه حمام سر خود را بپوشانید و اجازه دهید دو ساعت بماند و سپس  موهای خود را با آب ولرم بشویید.این کار را دو بار در هفته انجام دهید. 

ماسک برای آبرسانی مو

بهترین ماسک مو برای موهای خشک و آسیب دیده

یک لیوان شیر خام را با یک قاشق غذاخوری عسل ترکیب کرده و سپس ریشه تا ساقه مو های خود را با این ترکیب ماساژ دهید و اجازه دهید به مدت 25 دقیقه روی موهایتان بماند سپس با آب ولرم و شامپو موهای خود را بشویید.

ماسک برای تغذیه و تقویت مو

ماسک مو عالی و خانگی برای انواع مشکلات مو

یک موز رسیده را له کرده و آن را با روغن بادام خیلی خوب هم بزنید و ترکیب کنید اکنون با این ترکیب موهای خود را ماساژ دهید و بگذارید 25 دقیقه بماند.سپس موهای خود را بشویید اما پیشنهاد می کنیم برای گرفتن نتجیه بهتر موهای خود را با سرکه سیب بشویید.

برای رفع و کاهش چربی مو

یک پرتقال تازه را به همراه یک قاشق غذاخوری عسل و 5 الی 7 قطره روغن چوب صندل و یک فنجان آب به خوبی با هم ترکیب کنید.ابتدا موهای خود را با شامپو شسته و سپس از این ماسک استفاده کنید و پس از گذشت 10 دقیقه، موهای خود را با آب نسبتا خنک بشویید.

روش بعدی: سفیده یک تخم مرغ را با مقداری آب لیمو مخلوط کرده و این ترکیب را به ریشه تا ساقه موهای تان بزنید و بگذارید 30 دقیقه تا یک ساعت بماند سپس موهای خود را با آب ولرم بشویید.

ماسک برای رفع موخوره

ماسک مویی متفاوت برای درمان انواع مشکلات موهایتان

یک انبه رسیده را بدون هسته با یک فنجان ماست در داخل یک میکسر بریزید و خوب هم بزنید و آن را پوست سر خود بزنید و اجازه دهید تیم ساعت بماند و سپس با آب معمولی بشویید.

ماسک برای افزایش رشد موها

ماسک مو مناسب برای انواع مشکلات مو

مقدار مناسبی از دارچین و روغن نارگیل را باهم ترکیب کرده و  به ریشه موهای تان بزنید و کاملا ماساژ دهید و اجازه دهید 30 الی 45 روی مو بماند و بعد شست و شو دهید.این کار را هفته ای یکبار تکرار کنید زیرا به جریان خون کمک می کند.

برای رفع شوره موها

معرفی مناسب‌ترین ماسک مو برای انواع مشکلات و آسیب‌های مو

ترکیبی از یک قاشق غذا خوری عسل و دو قاشق غذاخوری ماست تهیه کرده به موهای خود بزنید و بگذارید 15 دقیقه بماند سپس موهای خود را با شامپو و آب زیاد شست و شو دهید.

برای نرمی و براق شدن مو ها

ماسک مو برای موهای خشک و وز

با توجه به حجم و طول موهای خود 2  قاشق سرکه سفید را به همراه 2 قاشق سس مایونز را به خوبی با هم ترکیب کرده و سپس این ترکیب را به ساقه تا ریشه مو های خود بزنید و با یک کلاه حمام موهای خود را بپوشانید و بعد از گشت مدتی موهای خود را با شامپوهای معمولی شستشو دهید.سرکه در درخشندگی و براقیت مو تاثیر دارد و از سس مایونز برای  نرم کردن موها استفاده می شود.