معرفی 10 گیاه برای لاغری سریع شکم و پهلو

21/12/2021
بهترین گیاه برای لاغری سریع
لاغری یکی از مسئله های است که برای آقایان و خانم ها دچار اهمیت بالایی است، در کل می توان می گفت لاغری علاوه براین که اندام را زیباتر می کند برای سلامتی داشتن اندام مناسب بسیار بهتر است در این مقاله قصد داریم چند گیاه که به لاغری شما کمک می کند، معرفی کنیم.
مجله والی
مجله والی

ایجاد تغییرات کوچک در آنچه می خورید، به عنوان مثال، با دانستن بهترین گیاهان برای کاهش وزن و افزودن آنها به وعده های غذایی خود، می تواند تفاوت زیادی در سلامت شما ایجاد کند.اما چه نوع گیاهانی برای کاهش وزن مفید هستند؟ خب، اینجا در مجله والی ما لیستی از گیاهانی را ارائه کرده‌ایم که می‌توانید برای کاهش وزن به رژیم غذایی خود اضافه کنید. برخی از محصولات ذکر شده به عنوان داروهای گیاهی موثر در نظر گرفته می شوند. احتمالاً از بسیاری از بهترین گیاهان برای کاهش انرژی و کاهش وزن در لیست ما برای طعم دادن به غذا یا خورشت استفاده کرده اید، بدون اینکه حتی بدانید آنچه که به طور منظم به وعده های غذایی خود اضافه می کنید می تواند کمکی به سفر کاهش وزن شما باشد!

گیاهان لاغر کننده قوی (شکم و پهلو)

قوق ترین چربی سوز دنیا

  • فلفل قرمز

رژیم لاغری سریع

فلفل قرمز به خاطر طعم تندش و همچنین یکی از بهترین گیاهان برای متابولیسم و ​​کاهش وزن شناخته شده است. تندی آن ویژگی غالب در کاهش وزن فلفل قرمز است. با افزودن فلفل قرمز به غذایتان می توانید در راستای کاهش وزن قدم بردارید.

  • زنجبیل

لاغری سریع در 3روز

در حالی که ممکن است زنجبیل را یک ادویه بدانید تا یک گیاه، بسیاری از مردم ریشه تازه را یک سبزی و یک ادویه به شکل پودری آن می دانند: در هر صورت، زنجبیل یکی از بهترین گیاهان و ادویه ها برای کاهش وزن است !زنجبیل دارای اثر ضد چاقی است زیرا به بدن کمک می کند تا غذا را سریعتر هضم کند و در نتیجه متابولیسم را سرعت می بخشد. متابولیسم سریعتر به این معنی است که بدن شما برای کارآمدی به کالری بیشتری نیاز دارد.

  • زردچوبه

گیاهان لاغر کنده قوی

زردچوبه در واقع به عنوان یک گیاه دارویی بوده که معمولاً به عنوان ادویه ای برای طعم آن در غذا شناخته می شود.کورکومین اصلی ترین ترکیب فعال در زردچوبه است که مسئول بیشتر خواص این گیاه است.شناخته شده است که علائم التهابی چاقی را سرکوب می کند. علاوه بر این، می تواند سطح هورمون آدیپونکتین را که مسئول تنظیم سطح گلوکز و متابولیسم است، افزایش دهد. متابولیسم ما کلید کاهش وزن است زیرا سرعت هضم غذا و نحوه ذخیره آن را تنظیم می کند.

  • فلفل سیاه

رژیم لاغری گیاهی سریع

فلفل سیاه یک گیاه بسیار رایج خانگی است، اما خیلی ها نمی دانند که این نیز نوع دیگری از گیاهان طبیعی است که برای کاهش وزن استفاده می شود! فلفل سیاه سرشار از ویتامین های A، C، K و مواد معدنی کلسیم، پتاسیم و سدیم است، فلفل سیاه یک گیاه کوچک اما قدرتمند است. 
فلفل سیاه و زردچوبه دست به دست هم می دهند زیرا پیپرین موجود در فلفل سیاه به جذب مواد مغذی موجود در زردچوبه کمک می کند که در غیر این صورت جذب آنها دشوار است. در کنار هم این گیاهان بسیار موثر برای کاهش وزن هستند!

  • دارچین

برای لاغری شکم چی بخوریم

دارچین از پوست درختان دارچین به دست می آید. در حالی که از نظر فنی یک ادویه است، فواید زیادی برای سلامتی دارد که ارزش گنجاندن آن را در رژیم غذایی کاهش وزن شما دارد، در حالی که دارچین به طور مستقیم به کاهش وزن کمک نمی کند، می تواند به مدیریت و کاهش علائم اضافه وزن کمک کند. دارای خواص ضد التهابی و ضد باکتریایی است که به عملکرد سیستم ایمنی کمک می کند.

دارچین سرشار از فیبر است که بدن ما باید انرژی بیشتری برای هضم کامل آن مصرف کند: این یکی از راه هایی است که دارچین می تواند به طور غیرمستقیم کاهش وزن را افزایش دهد.

  • پونه کوهی

گیاه برای لاغری سریع

 پونه کوهی به تنظیم سطح قند خون کمک می کند که به حفظ سطوح سالم حساسیت به انسولین کمک می کند و در نهایت به ثبات وزن و سلامت عمومی بهتر کمک می کند، به علاوه، آنها همچنین به افزایش مایعات صفرا کمک می کنند. صفرا برای شکستن چربی ها ضروری است و متعاقباً هضم را بهبود می بخشد.

  • زیره

داروی گیاهی برای لاغری سریع شکم

زیره حاوی یک ماده منحصر به فرد است که ثابت شده است به افزایش متابولیسم، کاهش کلسترول و کاهش سطح قند خون کمک می کند، که همگی برای کاهش وزن مفید هستند.

این ماده تیموکینون است که یک آنتی اکسیدان و یک ترکیب ضد التهابی است. این ترکیب است که به کاهش سطح قند خون کمک می کند. همچنین نشان داده شده است که به کاهش رسوبات چربی در بدن کمک می کند.

  • جینسینگ

گیاه دارویی برای لاغری شکم و پهلو

جینسینگ یک گیاه ریشه ای است که اغلب به عنوان گیاه برای کاهش وزن شدید یا برای خواص دارویی مصرف می شود، هنگام مصرف مکمل جینسینگ در رژیم غذایی روزانه، متابولیسم را افزایش می دهد، جذب چربی را مهار می کند و از چربی جذب شده برای سایر عملکردهای بیولوژیکی استفاده می کند. جینسینگ می تواند به طور غیرمستقیم باعث کاهش وزن شود.

  • هل

قویترین چربی سوز شکم و پهلو 7 کیلو در 7 روز

هل حاوی هورمون ملاتونین است که به تبدیل چربی به انرژی و بهبود خواص ترموژنیک میتوکندری کمک می کند. به همین دلیل، هل معمولاً به دلیل خواص آن در کاهش چربی های شکمی مورد استقبال قرار می گیرد. برای افراد عادی است که در اطراف ناحیه شکم خود چاق می شوند، رایج ترین روش مصرف هل به غیر از افزودن آن به غذا، مصرف آن به عنوان چای هل، همراه با شیر یا آب داغ است. با طعم تازه و کمی شیرین خود، این یکی دیگر از بهترین گیاهان برای کاهش وزن است!

  • قاصدک

دمنوش برای لاغری شکم و پهلو

 

علف هرزی که معمولا در باغ ها یافت می شود و اغلب نادیده گرفته می شود یا حذف می شود، قاصدک در واقع یکی دیگر از موثرترین گیاهان مفید برای کاهش وزن است!

قاصدک بیشتر به عنوان چای مصرف می شود. شما می توانید دو نوع تهیه کنید: یکی از ریشه و دیگری از برگ. به دلیل محتوای بالای پتاسیم موجود در آن به عنوان یک ادرار آور عمل می کند که می تواند نفخ و افزایش ادرار را تسکین دهد.

اگر می‌خواهید مصرف کافئین خود را کاهش دهید، چای قاصدک یک جایگزین عالی برای قهوه صبح شما است، زیرا کالری کمی دارد و طعم شیرینی دارد که ممکن است به کاهش میل به شکر کمک کند.

چند ماده فعال در قاصدک وجود دارد که باعث کاهش وزن سالم می شود.

حاوی سطوح خوبی از ویتامین A است که برای بینایی سالم و همچنین حمایت از بدن در سطح متابولیک ضروری است. قاصدک همچنین حاوی آنتی اکسیدان هایی برای محافظت از سیستم ایمنی و خواص ضد التهابی است.

از بین بردن چربی شکم و پهلو

از بین بردن چربی شکم و پهلو

احتمالاً قبلاً تعداد کمی از این گیاهان را برای کاهش وزن و متابولیسم در رژیم غذایی خود مصرف می‌کنید، اما اکنون اطلاعات بیشتری در مورد انواع فواید سلامتی که می‌توانند ارائه دهند، دارید.

بیشتر این گیاهان را می توان با آب داغ مصرف کرد تا اشتهای شما را سرکوب کند یا متابولیسم شما را تقویت کند، بنابراین جایگزینی عالی برای سایر نوشیدنی های کمتر سالم هستند. ممکن است نخواهید مکمل‌ها را مصرف کنید، اما افزودن چند تا از این گیاهان به برخی از غذاهایتان نه تنها می‌تواند مزایای تغذیه‌ای داشته باشد، بلکه می‌تواند طعم و مزه دستور غذا را نیز افزایش دهد