معرفی ترفند های جالب اینستاگرام برای آرایش چشم و صورت در خانه

25/12/2021
بهترین تکنیک های اینستاگرام برای آرایش چشم و صورت
یک سری ترفند ها و تکنیک های آرایشی در اینستاگرام وجود دارد که در سریع تر و بهتر آرایش کردن به شما کمک می کند و موجب می شود آرایش چشم و صورت شما بی نقص و زیبا شود.
مجله والی
مجله والی

هنگامی سرتان بسیار شلوغ است و برنامه شلوغی دارید و مجبورید که چند کار را به طور همزمان با هم انجام دهید و از سوی دیگر قصد دارید از نظر ظاهری بسیار زیبا و بدون عیب و نقص به نظر برسید می توانید از چند ترفند و تکنیک بسیار جالب و ساده اینستاگرام استفاده کنید که در این مقاله مد از مجله والی لیستی از این تکنیک ها برای شما تهیه کرده ایم.

ترفند آرایش صورت

فر کردن موها با لیوان

فر کردن موها با لیوان

می توانید از یک لیوان برای فر کردن سربع موهای خود استفاده کنید به این صورت که ابتدا لیوان را بالای سر خود قرار داده و سپس دسته ای از موهای خود را جدا کرده و دور لیوان بپیچید و سپس از یک سنجاق استفاده کنید تا همان جا بماند و بتوند حالت بگیرد.برای مرطوب شدن مو ها نیز مقدار کمی  اسپری نرم کننده روی آن استفاده کنید و در نهایت روی آن سشوار بکشید تا موهای فر و زیبایی داشته باشید.

بعد از حمام شیو کنید

بعد از حمام شیو کنید

اگر می خواهید یک شیو بسیار راحت، آرام و ریلکس داشته باشید و همچنین پوستتان دچار خراش و بریدگی نشود، متخصصان توصیه می کنند که که در انتهای حمام شیو کنید یعنی بعد از دوش گرفتن، به این دلیل که استفاده از آب گرم و صابون در طول حمام پوست و فولیکول‌ های مو را نرم می کند.از این تکنیک برای شیو کردن پای خانم ها و صورت آقایان می توان استفاده کرد.

کانتور بینی با سنجاق مویی

مد و زیبایی اینستاگرام

اگر می خواهید کانتور را به روش بسیار ساده انجام دهید می توانید از سنجاق های مویی استفاده کنید به این صورت که باید قسمتی که داخل سنجاق مویی روی بینی قرار می گیرد را تیره کنید و بیرون آن باید هایلایتر داشته باشد.

خط چشم را قبل از استفاده گرم کنید

سلامتی و زیبایی اینستاگرام

در برخی از مواقع با مشکل خوب کار نکردن مداد خط چشم و سایه ها مواجه می شویم و می بینیم که نمی توان به وسیله آن ها  نقش زیبایی در پشت چشم کشید از این رو می توانید کمی آن را روی شعله شمع گرم کنید یا به وسیله سشوار به آن حرارت دهید در این صورت  خیلی نرم تر و بهتر کار می کند.

برای رژگونه و برنز کننده از قاشق استفاده کنید

ترفندهای دخترونه اینستاگرام

می توانید از روش قاشق برای کانتور رژ گونه استفاده کنید در صورتی که زمان کافی ندارید.به این صورت که یک قاشق غذاخوری را روی سیب گونه های خود قرار دهید و انتهای آن را کانتور یا برنز بزنید و سپس قاشق را برداشته و در همان قسمت رژ گونه بزنید تا خوب محو شود به این ترتیب خط فک و گونه های شما زیبا تر جلوه می کند.

از نوار چسب برای خط چشم گربه ای استفاده کنید

خط چشم گربه ای با نورا چسب

اگر دستتان حین کشیدن خشط چشم می لرزد و نمی توانید یک خط چشم گربه ای بدون عیب و نقص بکشید می توانید از یک چسب نواری در  قسمت بالای پلک و پایین پلک خود استفاده کنید و با این تکنیک متوجه می شوید که باید کدام قسمت را پر کنید.

به ابرو های خود ریمل بزنید

مرتب کردن ابروها با ریمل

برای مرتب کردن ابروهای خود یکی از سریع ترین راه ها این است که از ریملی که خشک شده استفاده کنید و به وسیله فرچه آن به ابروهای خود حالت دهید.

سفید کردن ناخن به وسیله خمیر دندان سفید کننده

برای درخشان و سفید تر کردن ناخن هایتان می توانید به وسیله یک فرچه یا براش مخصوص شبیه مسواک مقداری از خمیر دندان سفید کننده را روی ناخن هایتان بزنید و سپس بشویید.

از سایه چشم برای ریشه موی سفید استفاده کنید

از سایه چشم برای ریشه موی سفید استفاده کنید

اگر ریشه مو های شما سفید شده و همچنین وقتی برای رنگ کردن ان ندارید می توانید به وسیله سایه ای که دقیقا همرنگ مو های شما می باشد این سفیدی ها را محو کنید.

با توت فرنگی مسواک بزنید

با توت فرنگی مسواک بزنید

برای خوشبو کردن دهان و همچنین سفید کردن دندان ها با روش طبیعی می توانید یک عدد توت فرنگی را له کرده و سپس به وسیله مسواک به دندان هایتان بزنید.توت فرنگی دارای  مالیک اسید بوده و از این رو در از بین بردن لکه های باقی مانده روی دندان موثر است.