آموزش قدم به قدم حذف سرچ اینستاگرام

13/03/2022
آموزش حذف سرچ اینستاگرام
در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه پیشنهادات جستجوی اینستاگرام را پاک کنید، همانطور که استاندارد هر پلتفرم رسانه اجتماعی است. هر گونه رفتار کاربر در وب گزارش می شود. اینستاگرام هم همین کار را می کند. از داده ها به دلایل متعددی مانند علاقه کاربر استفاده می کند.
مجله والی
مجله والی

اینستاگرام به مواردی که جستجو می‌کنید توجه می‌کند تا به شما کمک کند تا پیشنهاداتی را برای شما تنظیم کند، مانند حساب‌هایی که ممکن است بخواهید دنبال کنید، علایقی که احتمالاً با آن‌ها درگیر هستید یا تبلیغاتی که ممکن است برای شما مرتبط باشند. این ویژگی می تواند پیشنهادات جستجوی اینستاگرام را ارائه دهد که مفید هستند و شما را با حساب هایی آشنا می کند که واقعاً می خواهید با آنها ارتباط برقرار کنید. اما همچنین می‌تواند بر تجربه درون‌برنامه‌ای شما تأثیر بگذارد که چندان مفید نیست، مانند زمانی که یک روز ویدیوهای آشپزی را جستجو می‌کنید و سپس آن‌ها را تا آخر عمر هر روز در فید Explore خود می‌بینید. اگر دائماً چیزی را که مدتی قبل جستجو کرده اید، یادآوری می کنید، درکل عادت به پاک کردن تاریخچه جستجوی اینستاگرام خود مفید است.
در این مقاله پاک کردن تاریخچه جستجوی اینستاگرام و پیشنهادات جستجو را برایشما فراهم کرده ایم با مجله والی همراه باشید.

1. اینستاگرام را باز کنید و وارد پروفایل خود شوید. و گزینه سه خط را بزنید

آموزش حذف سرچ اینستاگرام

2.سپس گزینه Settings یا تنظیمات را انتخاب می کنیم.

آموزش تصویری سرچ اینستاگرام

3.پس از وارد شدن به قسمت تنظیمات گزینه امنیت یا Security را بزنید.

حذف شماره تلفن از اینستاگرام

4.حال از آخر صفحه گزینه Search history یا تاریخچه سرچ را انتخاب نمایید.

حذف تو طرفه دایرکت اینستاگرام

5.حال لازم است گزینه پاک کردن همه یاClear All را انتخاب نمایید.

حذف استوری از اینستاگرام

6.در نهایت پیامی برای شما نمایش داده خواهد شدکه از شما می پرسید آیا میخواهید تاریخچه پاک شود یا خیر که در اینجا گزینه Clear All را انتخاب کنید تا تاریخچه اینستاگرامتان پاک شود.

هیستوری اینستاگرام کجاست