متولدین کدام ماه خیانت می کنند(عادات بد متولدین هر ماه)

04/01/2022
متولدین کدام ماه خیانت میکنند
متولدین هر ماه در رابطه ی عاطفی خود دارای خهصوصیات مختلفی می باشند همچون تعهد، وفاداری، عشق، خیانت و... در این مقاله می خواهیم بدانیم که به صورت تقریبی خیانت در کدام ماه تولد های بیشتر می باشد .
مجله والی
مجله والی

مهم ترین مسئله در هر رابطه ی عاطفی درک متقابل نسبت به یک دیگر می باشد به گونه ای که باید عر دو طرف به تفاوت ها و سلایق هم دیگر احرام بگذارند و گاها عادات بد خود را برای ارامش و شادی طرف مقابل خود کنار بگذارند و آن ها تغییر دهند . اما گاها کنار گذاشتن این عادات بد برای هر کسی ساده نیست و از کسی برنمی آید . البته باید به این نکته توجه داشت که هیچ انسانی کامل نبوده اما برخی از رفتار ها به راحتی می تواند  باعث خراب شدن یک رابطه شود . در این پست می خواهیم به برخی از خصوصیات و شخصیت ها متولدین هر ماه اشاره کنید پس ما مجله والی همراه باشید .

خصوصیات متولدین هر ماه در رابطه (خیانت، تعهد و وفاداری)

  • فروردین

گاها انتظار بیش از حد از خود داشتن در هر رابطه ای ویران کنده است . فروردینی ها به قدری از خود و گاها از دیگران انتظار بالایی دارند به طوری که گاها به یک دیکتاتور تبدیل می شوند همچنین متولدین این ماه اگر بخواهند که زندگی آرامی داشته باشند و آرامش در زندگی آن ها در جریان باشد باید سعی کنند شریک زندگی خود را شاد نگه دارند در نتیجه باید توقعات خود را پایین اورده و برای تلاش های هر چند کوچک شریک زندگی خود سپاس گذار باشند . 

افراد متولد فروردین بسیار انسان های رکی هستند بنابراین در رابطه مشکلی داشته باشند آن را بازگو می کنند به همین دلیل نمی گذارند که مشکلات روی هم تلبار شوند. فروردین ماهی ها انسان های خشمگینی هستند و همیشه سعی میکنند تا حدی خشم و عصبانیت خود را کنترل کنند . گاهی انقدر خشگین می شوند که به اصطلاح می خواهند و هر چقدر سعی می کننده که آن را بیشتر پنهان نمایند وضعیت بدتری پیدا خواهند کرد . 

  • اردیبهشت

اردیبهشتی ها داراب دو نوع خصوصیات اخلاقی می باشند انها یا خوب و مهربان و شاد و سالم هستند و یا در رابطه به مشکل برمی خورند و ترجیح می دهند که ان را هر چه سریع تر تمام کنند . وقتی تصمیم بگیرند که رابطه ای را تمام کنند هرچه سریع تر انها را تمام میکنند و تمامی در ها را می بندند . به همین دلیل ارتباط برقرار کردن با آنها ساده نیست . در واقع آنها در رابطه تلاشی برای حل کردن مشکل نخواهد نکرد. 

زمانی که متولدین اردیبهشتی ها فرئ مناسب خودشان را چپیدا کنند هیچ ترسی از تعهد نداشته و اشتیاق بسیاری در رابطه از خود نشان می هند . این اشتیاق زیاد در شروع رابطه باعث وابستگی شدید انها می شود پس باید در شروع رابطه بیشتر مراقب رفتار خود باشند 

  • خرداد

خردادی ها اصولا انسان ها باهوشی هستند و خودشان نیز به این موضوع واقفند . اما از سوی دیگر کمی عجول میباشند و به راحتی از کوره در می روند . اگر ناراحت و عصبانی شوند با شریک زندگی خود رفتار خوبی نخواهند داشت. در این شرایط کوچکترین تلاشی برای حل مشکلات نخواهند کرد 

افراد متولد خرداد درک بسیار بالایی از مسائل روانشناسی دارند و به همین دلیل از رفتار ها و انگیزه های شریک زندگی خود اگاهی دارند و آنها را به راحتی درک می کنند و اگر شخصی را از ته دل دوست داشته باشند رفتار های که واقعا بدانند درست نیست و عادات بد خود را کنار می گذارند . از دیگر خصوصیات خردادی ها ایسن ایت که بسیار زید حرف میزندد و نکات منفی شخصیت دیگران را نیز به زبان می آورند و بار هم نمیتوانند وفادار و صادق باشند و گاهی اقات روغگویی و دورویی به سرغ آن آنها می رود . 

  • تیر

متولدین تیر ماه انسانی بسیار حساس و زود رنجی می باشند و اگر احساس کنند که شریک زندگی شان به ان ها احترام نگذاشته و به انها توجه نمیکند از رابطه عقب نشینی می کنند زیرا انها دوست ندارند که سربار کسی باشند و به سرعت از رابطه سرد می شوند و دچار عدم صمیت در رابطه میشوند .

  • مرداد 

مردادی ها دوست دارند که همیشه در محیط کار خود مدیر باشند بنابراین در رفتار خود با شریک زندگی خود نیز چنین رفتاری با او خواهد داشت و از انجایی که در یک رابطه عاطفی هیچ کس نسبت به دیگری بالا تر و موفق تر نیست . اگر مردادی ها بخواهند که رتابطه ای شاده و سالم داشته باشند باید این عادات را کنار بگذارند . آنها باید با شریک زندگی خود به گونه ای برخورد نمایند که او نیز این برابری را را احساس نماید . 

  • شهریور

شهریوری ها افرادی هستند که بسیار با احساس و مهربا می باشند و کلا به طور کلی انسان های با احساسی هستند اما زمانی که از همشر خود ناراحت و دلگیر شوند همه چیز را فراموش کرده و احساسات طرف مقابل خود را نادیده می گیرند و تنها سعی می کنند به خود بیاندیشند . این خود خواهی نه تنها مشکلات بین طرفین را حا نمیکند بلکه ناراحتی های بزرگ تر و بیشتری را نیز بوجود می اورد . 

متولدین شهریور دارای ویژگی ها هستند که آنها را به  شریک زندگی بی نقص تبدیل کرده است  و در واقع در واقه در زندگی با یک شهریور ماهی به عشق تکیه کرده اید . آنها از شما درخواست غیر معقولی نخواهند داشت و بسایر انسان ها منطقی می باشند و هر مشکلی را بدون جنگ و درگیر حل میکنند . انها به نیاز های شریک زندگی خود بسیار توجه کرده و بسیار اهمیت می دهند کمی خجالتی بوده و به همین دلیل کمتر می تواند این ویژگی های منحصر بفرد ان ها را شناسایی کند آنها برای زندگی بهتر و ابزار احساسات خود بسیار تلاش می کنند و اعتماد به نفس واقعی خهود را بروز می دهند .

  • مهر

برای متولدین مهر اشتباه کردن معنی نداشته و انها اشتباهات که شریک زندگی خود مرتکب میشود را نخواهد بخشید اما باید این را هم در نظر داشته باشیم که هیچ انسانی کامل نبوده و هر کسی می تواند مرتکب اشتباه شود به طور کلی مهر ماهی ها باید به دنبال رابطه ای باشد که بسیار سالم بوده و بدن احتیاج به بخشش و گذشت داشته باشد . 

از خصوصیات مهر ماهی ها این است که خیلی زود عاشق می شوند و به همین دلیل عجولانه تصمیم میگیرند . بهترین کار این است که کمی در رابطه منطقی برخورد کنند . باید به حرف اطرافیان خود که مراقب افراد جدید زندگیتان هستند توجه کنید و قبل از هر تمیمی ابتدا به خودتان فکر نمایید . 

  • آبان

متولدین آبان می تواند برای حل مشکل شریک زندگی خود به خوبی عمل کنند و به او در حل مشکلات کمک کنند اما مشکل این است که همیشه دیگران متهم کرده و نگشت اشارشان به سمت دیگران است و طرف مقابل را مقصر تمامی مشکلات می دانند . و همیشه خودشان را بیگناه جلوه می دهند و همین موضوع باید ایجاد مشکلات بیشتر شده و به درگیری ها دامن می زند . انها باید همیشه این موضوع را در نظر داشته باشند که این رابطه دو طرفه بوده و در واقع هر دو طرف مشئول آنها می باشند . 

  • آذر 

آذر ماهی ها افرادی رک و روراست هستند با این حال زمانی که صحبتی از احساسات و عواطف پیش می آید از گفتن احساسات خود خود داری میکنند با اینه باید در رابطه میان آنها و طرف مقابل خود بیشتر باشد اما بسیار در بیان احساس خود سر سخت خواهند بود . از انجایی که به یکی رابطه ی شاد و سالم نیاز دارند در نتیجه باید هر دو طرف احساس خود را ازادانه نسبت به هم بیا کنند در غیر این صورت این رفتار و عادت بد آذر ماهی ها ممکن است مشکل ساز شده و مانع صمیت آنها شود. 

متولدین آذر رابطه ای را خوب پیش نرود را ترک میکنند و وقتی برای مسائلی که آنها را خوشخال نمیکند نمگذارند . در نوع رفتاری که با شریک عاطفه ای خود دارند حد و مرزی مشخص دارند .  

  • دی

متاسفانه برای متولدین دی ماه انچه الویت دارد چیزی جز شریک زندگیشان می باشد . زمانی که دی ماهی ها از رابطه عاطفی خود اطمینان حاصل کنند بیشتر توجه خود را معطوف به سایر چیز ها مانن دوستان خود میگذارند .

متولدین دی ماه استاندارد های زیادی در رابطه دارند انها تحت تاثیر رفتار های متظاهر انه و هدایای بزرگ قرار نمیگیرند و اگر کسی بخواهد دل آن را بدست بیاورد باید به آن چیزی او می خواهد برسد . و این ویژگی بسیار با ارزش می باشد . از دیگر ویژگی ها این است از کوره در نمی روند . انها بسیار افرادی مصمم و بلند پروازی می باشند، گاهی اقات انقدر بلند پرواز می باشند که بسیار از واقعیت دور می شوند . 

  • بهمن

متولدین این ماه دوست دارند که آزادانه به هر کاری که می خواهند برسند و هر کاری که دلشان بخواهد را انجام دهند . انها به ندرت رفتار های بد خود را تغییر می دهد و سازش در یک رابطه را نادیده میگیرند در نتیجه باید در رابطه انعطاف پذیری بیشتری از خود نشان دهند زیرا بدون گذشت و فداکاری هیچ رابطه ای خوب پیش نخواهد رفت . 

 

  •  اسفند

اسفند ماهی ماه در برخی از زمینه ها نه تنها خوب نیسنتد بلکه بسیار اسیب پذیر نیز می باشند . اسفند ماهی ماهی ها از آن دسته افرادی هستند که رابطه عاطفی خود را با دیگران مقایسه میکنند و انها اصولا فراموش میکنند که هیچ رابطه ای کامل نیست . بنابراین بهتر است بیشتر زمانی را که صرف مقایسه خود با دیگران می کنید به فکر بهبود هر چه بهتر رابطه خود باشید . 

جمع بندی 

در این نوشته سعی کردیم تا بخشی از خصوصیات اخلاقی متولدین ماه ها که مرتبط به رابطه عاطفی ان می شود را بیان نماییم تا لتوانیم میزان خیانت آن را بررسی نماییم و به این نتیجه برسیم که متولدین کدام ماهبیشتر از سایر ماه ها خیانت می کنند . اما با توجه به این طالع بینی نمی توان به همچین تیجه گیری رسید اما خواندن برخی از خصوصیات اخلاقی میتواند بسیار مفید و سرگرم کننده باشد . 

لینک های مرتبط