رفع ریپورت تلگرام به سریع ترین و ساده ترین روش

13/03/2022
رفع ریپورت تلگرام
تلگرام یک اپ پیام رسان است که در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. ممکن است برای همه پیش بیاید که اکانتشان در تلگرام ریپورت شود و دیگر نتوانند به دیگران پیام ارسال کنند. برای رفع ریپورت فوری تلگرام با این مطلب در مجله والی همراه شوید تا بهترین راه حل برای رفع ریپورت تلگرام را به شما آموزش دهیم
مجله والی
مجله والی

وقتی در تلگرام ریپورت شدید یعنی نمی توانید به افراد ناشناس پیام بدهید. مثلا وقتی در گروهی می خواهید چت کنید اگر افراد ناشناس در گروه باشند شما نمی توانید در آن گروه پیام ارسال کنید ولی همچنان می توانید برای مخاطبان خود پیام ارسال کنید.

دلایل ریپورت شدت در تلگرام 

رفع ریپورت تلگرام

اگر شما هم از نسخه های غیر رسمی تلگرام استفاده می کنید و یا در کانال ها و گروه هایی فعالیت دارید که ریپورت می شود و یا به افراد ناشناس زیادی پیام ارسال می کنید این امکان وجود دارد که شما هم ریپورت شوید. استفاده از استیکر های غیر مجاز هم می تواند باعث ریپورت شما شود چون که استیکر ها در تلگرام کنترل می شوند.همچنین اگر شما پست ها و پیام هایی را که لینک های ویروسی و یا آلوده دارند را فوروارد کنید احتمال این می رود که اکانت شما ریپورت شود. حد المقدور سعی کنید در گروه ها و کانال های تلگرامی تبلیغاتی هم عضو نشوید چون این گروه ها افراد زیادی را حذف و اضافه می کنند.

رفع ریپورت تلگرام به ساده ترین روش 

روش آسان رفع ریپورت تلگرام

1. ساخت اکانت جدید و تغییر آی دی 

با این روش شما خیلی سریع می توانید اکانت خود را از ریپورت خارج کنید. در این روش مشخصات اکانت فعلی خود را با یک اکانت دیگر جا به جا کنید. یعنی آی دی و عکس پروفایل اکانتتان را به یک اکانت جدید منتقل کنید در اکثر موارد پس از 24ساعت اکانتتان به حالت عادی باز می گردد. بعد می توانید مشخصات  اکانت خود را به حالت اولیه بر گردانید.

2. استفاده از ربات رفع ریپورت (Spam Bot) 

برای استفاده از این روش ابتدا آی دی Spambot@ را سرچ کنید و وارد این ربات شوید. روی گزینه  This is a mistake کلیک کنید و سپس گزینه yes را بزنید. سپس متن زیر را وارد کنید.

Dear Telegram Support!

My Telegram Account has been spammed suddenly and I cannot sent message to any contacts whom i don’t have their number and I want you to help me and Fix the issue and   remove my number from blacklist

بعد از این کار تلگرام به شما پیامی میدهد مبنی بر اینکه تاریخ بررسی اکانتتان کی خواهد بود و پس از بررسی شما از حالت ریپورت خارج می شوید.

3. از دیگران بخواهید که به شما پیام ارسال کنند!

سریع ترین روش رفع ریپورت تلگرام

باید از ده نفر که جز مخاطبین شما نیستند بخواهید هر روز به شما پیام ارسال کنند پس از 10 الی 12 روز شما رفع ریپورت می شوید. اما گزینه بهتر این است که شما با این افراد گروه تشکیل بدهید در این صورت بهتر جواب میگیرید.

4. رفع ریپورت با ارسال ایمیل 

شما با استفاده از ایمیل می توانید اکانت خود را از ریپورت خارج کنید. spam@telegram.org  با ارسال ایمیل به این اکانت با متن پیغامی مناسب می توانید اکانت خود را از ریپورت خارج کنید. subject را spam انتخاب کنید و در انتهای ایمیل خود این موارد را وارد کنید.

(شماره تلفن)98+:my telegram no.is

( آیدی خود را وارد کنید)@:my telegram ID is:

 (آدرس ایمیل):my email