ابزار های رایگان برای ساخت وب سایت

13/03/2022
ابزار های رایگان برای وبلاگ و سایت
ابزار های رایگان زیادی وجود دارند که می توانید با استفاده از درج کد آن در سایت خود موجب زیبایی و جذابیت برای کاربر شود، برای دانستن ابزار ها ادامه مطب را از دست ندهید.
مجله والی
مجله والی

چند ابزار رایگان وبلاگ نویسی که هر شحخصی پس از راه اندازی سایت و بلاگ باید از آن استفاده کند یکی از بهترین چیزها در مورد وبلاگ نویسی این است که هیچ مانعی برای ورود و ساخت آن وجود ندارد. اگر می خواهید وبلاگ نویس شوید، می توانید همین الان یک دامنه بخرید و در صورت تمایل در کمتر از 24 ساعت یک وب سایت راه اندازی کنید. اما یه مسئله ای است که پس از ایجاد وب سایت چطورهزینه‌های زیادی وجود دارد مانند رویدادهای شبکه، سیستم‌های ایمیل، دوره‌های الکترونیکی، طراحان و...می باشد اما چندین  ابزار عالی و رایگان وجود دارد که وبلاگ نویسان و خلاقان می توانند از آنها بهره ببرند تا به صورت رایگان یک سایت یا وبلاگ بسازند. در این مقاله  به چند مورد از ابزارهای وبلاگ نویسی رایگان مورد میپردازیم با مجله والی همراه باشید.

بهترین کد های وبلاگ

بهترین کدهای وبلاگ

  • CANVA

Canva یک ابزار طراحی گرافیکی رایگان است که به شما امکان  ایجاد تصاویر و طرح های زیبا را روی پلتفرم مبتنی بر وب را می دهد به این صورت که می توانید تصاویر را بکشید و رها کنید، همپوشانی متن اضافه کنید، کارهای زیادی می توانید با Canva انجام دهید. اگر شما هیچ چیز در مورد طراحی گرافیکی نمی دانید، Canva امکانات زیادی به شما می دهد. این برنامه حتی قالب هایی با ابعاد تعیین شده برای انواع مختلف گرافیک دارند، یا می توانید قالب خود را سفارشی بسازید.

ابزار زیباسازی وبلاگ

  • QUICKTIME PLAYER

برای آن دسته از افرادی که نیاز به ساختن یک ویدیوی ساده، جریان صفحه نمایش، یا ضبط از دستگاه تلفن همراه خود دارند، به دنبال QuickTime Player نباشید. QuickTime Player یک ابزار رایگان است  و به راحتی در رایانه‌های شخصی یا رایانه‌های دیگر دانلود می‌شود. استفاده از این ابزار بسیار آسان وبا کیفیت می باشد.

ابزار حرفه ای وبلاگ

  • فونت های زیبا ساز

یکی از ابزار های رایگانی که میتوانید برای زیبا سازی سایت و وبلاگ خودت استفاده کنید بهره بری از فونت زیبا است که به شما امکان این را می دهند تا متن یا اسم سایت را به صورت حروف انگلیسی بسیار زیبا و جذاب بسازید برخی از فونت ها نیز تکان خورده وبه صورت گیف می باشند.

ابزارهای رایگان وبلاگ و سایت

  • نمایش افراد انلاین در سایت

این ابزار به شما این امکان را می دهد که افراد آنلاین را در سایت خود شناسایی کرده و همینطور به عموم مردم نشان دهید، این امکان را در اکثروبلاگ ها دیده اید.

  • افکت  زیبا سازحباب

این افکت به گونه ای می باشد که با ایجاد حباب هایی در صفحه سایت و یا وبلاگ که پس از قرار دادن کد در وب سایت خود از بالا به پایین حرکت کرده و کاربر با قرار دادن موس بر روی این حباب ها می ترکد و موجب زیبایی و جذابیت در سایت می شود.

  • گالری عکس در سایت

اگر مایل به ایجاد گالری تصاویر درسایت را بدون وجود صفحات جانبی دارید می توانید از این ابزار استفاده کنید که به شما امکان قرار دادن 500 عدد عکس و به صورت ساده و یا اتوماتیک  را به شما برای زیبا تر کردن و کامل کردن عکس می دهد

کد امار بازدید برای وبلاگ

  • بزار نمایش تقویم شمسی و میلادی

ابزار تقویم مناسبتی با استفاده از این ابزارمی توانید تقویم شمسی را همراه با مناسبت ها و با قابلیت نمایش تاریخ میلادی و قمری، در سایت یا وبلاگ خود درج کنید.

  • ابزار ديكشنری آنلاين

این ابزار بسیار کاربردی می باشد، و امکان ترجمه کلمه و متن به 50 زبان زنده دنیا و ظاهر گرافیکی خاص برای استفاده کاربران ساخته شده است.