آموزش آسان و کاربردی اضافه کردن یادداشت به صفحات وب توسط افزونه کروم

13/03/2022
افزونه یادداشت کروم
آیا شما هم جزو افرادی هستید که کار های روزمره خود را فراموش می کنید و به دنبال روشی ساده برای نوشتن یادداشت ها و کار های روزمره خود هستید؟ از این رو به شما پیشنهاد می کنیم افزونه کاربردی یادداشت کروم را به‌صورت رایگان، دانلود و نصب کنید.
مجله والی
مجله والی

اگر از کاربران همیشگی مرورگر گوگل کروم هستید در بعضی مواقع ممکن است برای انجام کاری تصمیم گرفته باشید و به دلیل مشغله فکری و کاری یا هر دلیل دیگری انجام آن را فراموش کرده باشید.از این رو برای جلوگیری از فراموش شدن این قبیل کار ها، می توانید به یادداشت کردن آن ها اقدام کنید.استفاده از افزونه کاربردی Notepad می تواند در این زمینه بسیار موثر باشد.در این مقاله فناوری از مجله والی به آموزش نصب  افزونه یادداشت کروم پرداختیم.پس با ما همراه باشید.

1.در گام اول باید به نصب افزونه Notepad که برای گوگل کروم در دسترس است اقدام کنید.سپس روی لینک زیر از Chrome Extesions کلیک کرده و طبق مراحلی که در ادامه به آن ها می پردازیم برنامه مورد نظر را دانلود کنید.

از اینجا نصب کنید: افزونه یادداشت کروم

2.با توجه به تصویر زیر روی گزینه Add to Chrome کلیک کنید تا این افزونه را بر روی کروم خود نصب کنید.

اضافه کردن یادداشت به صفحات وب

3.گزینه Add Extension را انتخاب کرده و کلیک کنید.چند ثانیه صبر کنید تا در مرورگر شما این افزونه با فضای بسیار کم نصب شود.

یادداشت برداری در کروم

4. افزونه یادداشت کروم یا Notepad بر روی مرورگر شما نصب شده است.اگر می خواهید اطلاعاتی که در این افزونه وارد می کنید در دستگاه های دیگر نیز مشاهده کنید یعنی با یک ایمیل به دستگاه های دیگر وارد شده اید می توانید گزینه Turn on sync را انتخاب کنید. در غیر اینصورت، نیازی نیست.

5.در مرورگر خود از قسمت بالا سمت راست همانند تصویر زیر با کلیک روی آیکون Notepad این افزونه برای شما اجرا می شود و می توانید خیلی راحت تمامی کار ها و یادداشت های روزانه خود را در آن وارد کنید.

معرفی افزونه یادداشت نویسی و نوت برداری