9 روش برای داشتن لایف استایل (سبک زندگی) ایده آل

27/11/2021
چگونه لایف استایل خوبی داشته باشیم
در مجله والی ما به روش هایی برای تغییر سبک زندگی و رسیدن به زندگی ایده آل که موجب بالارفتن کیفیت زندگی و خوشحال تر شدن شما می کند پرداخته ایم، با ماهمراه باشید.
مجله والی
مجله والی

سبک زندگی ایده آل امکان پذیر است. هر کس می تواند آنطور که می خواهد زندگی کند... و در واقع، این کار را می کند. زیرا روشی که اکنون زندگی می کنید، صرف نظر از این که دوست دارید یا نه، همان چیزی است که برای زندگی انتخاب کرده اید. و متوجه می‌شوید که بیشتر، تایم خود را در حال مقایسه خود با دیگران هستید، یا زمانی که کارهایی را انجام می‌دهید که نمی‌خواهید انجام دهید (شغلی که دوست ندارید، وظایف و تعهدات مختلف). وقتی تصویر بزرگ‌تری را می‌بینید و می‌فهمید که این راهی نیست که می‌خواهید زندگی کنید، متوجه می‌شوید که واقعاً می‌توانید بهتر زندگی کنید.

لایف استایل سالم

و این خود اولین قدم برای سفر شما به زندگی ایده آل است. این اصلاً در مورد کمال گرایی نیست. این در مورد این است که مجبور نباشیم کاری را انجام دهیم که نمی توانیم تحمل کنیم، کارهایی را که نمی خواهیم انجام دهیم، فرصت ها را از دست بدهیم، کمبود زمان و خواب نداشته باشیم و غیره.

این در مورد لذت بردن بیشتر از زندگی، انجام کاری که دوست دارید، تبدیل شدن به کسی است که می توانید به او افتخار کنید، کارهایی برای دیگران انجام دهید و در واقع زمان بیشتری را با عزیزان خود بگذرانید، چیزهایی خلق کنید، هدیه دهید و به اشتراک بگذارید... و به سادگی از هر روز خوشحال و راضی باشید.

افراد موثر بر سبک زندگی شما

تغییر لایف استایل

  1. انتخاب همسر
  2. انتخاب شغل
  3. انتخاب محل زندگی
  4. انتخاب دوست ها
  5. ارتباط با بعضی از اعضای فامیل
  6. انتخاب شریک کاری درست

چگونه لایف استایل خود را طراحی کنیم؟

رژیم لایف استایل

برای شروع، این دو سوال را از خود بپرسید:

"من می خواهم زندگی من چگونه باشد؟" و "چه کسی می خواهم در آن باشم؟"

به بهترین و صادقانه ترین شکل ممکن به آنها پاسخ دهید، زیرا این تعریف شما از آنچه در زندگی می خواهید و چه کسی می خواهید شوید خواهد بود و در نهایت پس از مدتی به واقعیت شما تبدیل خواهد شد.

نکته مهمی که نمی‌خواهید از دست بدهید، پذیرش این ایده است که برای اینکه سبک زندگی دیگری داشته باشید، باید شخص دیگری شوید. بسیاری از مردم به این فکر می کنند که در دنیای بیرون چه چیزهایی را می توانند بهبود بخشند و فراموش می کنند که بسیاری از تغییرات درونی رخ خواهند داد که اغلب بسیار مهم هستند. بنابراین از آن آگاه باشید و ویژگی هایی را که برای تبدیل شدن به آن شخص باید ایجاد کنید، بپذیرید.

  • جرعت تغییر را داشته باشید

چگونه لایف استایل خودرا تغییر دهیم

مهم تر از هر چیزی در بهترین لایف استایل باید شما جرعت این کارها را داشته باشید و از خودتان برای تغییرهایی که قرار است انجام دهید مطمئن باشید، اگر خودتان را دوست داشته باشید و بخواهید آینده بهتری داشته باشید بی شک شما آماده برای تغییر سبک زندگیات هستید.

به ندای درون خود گوش دهید، روی کارهایی تمرکز کنید که از انجام آنها لذت می برید. نکته این است که نه تنها آن را پیدا کنید، بلکه آن را در آغوش بگیرید، در آن بهتر شوید و آن را به بخشی ضروری از زندگی روزمره خود تبدیل کنید. شما متوجه خواهید شد که زندگی هدفمندتر و رضایت بخشی دارید.

سبک زندگی (شیوه خاص زندگی)

معنای دیگر سبک زندگی شیوه خاص زندگی است. تغییر در برنامه روزانه تغییر در سبک زندگی است، مانند اینکه شما هفته ای یک بار برای شام بیرون می روید و اکنون یک ماه آن را می خورید تا تغییر در سبک زندگی. افراد انواع مختلفی از سبک زندگی دارند که می توان آن را با توجه به نیاز زندگی سالم تغییر داد. مردم باید غذاهای سالم بخورند و برای داشتن بهترین سبک زندگی باید تناسب اندام داشته باشند. ما از بهترین توصیه ها در مورد سلامت و تناسب اندام شما استفاده می کنیم. ما نکاتی را در مورد آنچه که باید در زندگی روزمره خود تغییر دهید، ارائه می دهیم. افرادی که زندگی ناسالمی دارند باید تناسب داشته باشند. تغییر سبک زندگی به زمان نیاز دارد زیرا برای تغییر خود به زمان بیشتری نیاز دارد. افرادی که وزن زیادی افزایش داده اند باید به زودی وزن خود را کاهش دهند اما کاهش وزن زمان بر است.

  • ورود ذهنی

محصولات لایف استایل

وضعیت ذهنی و ذهن آگاهی شما مؤلفه بزرگی برای شروع یک سبک زندگی سالم است. شما نمی توانید یک سبک زندگی سالم را شروع کنید اگر از نظر ذهنی در آن نباشید تا آن را به دست آورید. بنابراین با ذهنیت خود شروع کنید و ببینید در کجا هستید به فضای اطراف خود نگاه کنید از نظر روحی و روانی از نظر جسمی به فضای خود نگاه کنید که در حال حاضر در آن هستید و وقتی بررسی می کنید بپذیرید که در کجا هستید زیرا اینجا جایی است که در حال حاضر در آن قرار دارد، جایی برای اقامت وجود ندارد. در گذشته یا همراه داشتن آن ذهنیت منفی از طریق ایجاد و اجرای یک سبک زندگی سالم تر
عادت های بد خود را کنار بگذارید تا راه را برای عادات سالم جدید باز کنید. همه ما می دانیم که عادات بد ما چیست، ما عادت هایی داریم یا کارهایی که در زندگی انجام می دهیم که از نظر جسمی احساس خوبی به ما نمی دهد و شما به خوبی می دانید که چه چیزهایی در زندگی شما وجود دارد، چه کاری باشد که رژیم غذایی شما کارساز نیست. به اندازه کافی نخوابید چیزهایی مانند آن که دیگر نمی خواهید در زندگی خود گنجانده شوید، به نوعی همه چیزهایی را که می خواهید رها کنید بنویسید تا فضایی برای آن عادت های جدید ایجاد کنید.

  • تمرکز بر پیاده روی

شغل لایف استایل

اگر بخواهید حدود 10000 قدم در روز را هدف بگیرید. مثل 2 ساعت در روز است. بنابراین اگر به دو ساعت فکر می کنید که روز خود را با پیاده روی شروع کنید، این مقدار زیادی نیست. شما می توانید کارهای کوچکی انجام دهید تا 10000 قدم خود را بردارید. به عنوان مثال، می‌توانید دورتر از جایی که می‌روید پارک کنید و تا جایی که در خواربارفروشی یا هر چیز دیگری هستید پیاده روی کنید و به‌جای پارک کردن بسیار نزدیک به عقب برگردید، می‌توانید به‌جای آسانسور از پله‌ها بروید. حیوان خانگی آنها را برای صبح و بعد از ظهر ببرید راه می رود.

  • ساعت خواب منظم

نمونه لایف استایل

همیشه این نکته را شنیدیم که "اگر می خوای موفق باشی شب زود بخواب و صبح زود بیدارشو" خوب خوابیدن و درست خوابیدن یکی از مهم ترین مسئله های زندگی داشتن خواب کافی است این موضوع برای سلامت جسمی و روحی بسیار موثر و مفید است داشتن یک برنامه خواب منظم شما را سرحال تر و خوشحال تر می کند

  • ورزش و غذای سالم

تغییر سبک زندگی

این در مورد رژیم غذایی و ورزش بسیار مهم است. رژیم همیشه ورزش ترامپ است، اگر ورزش می کنید نمی توانید یک سبک زندگی سالم داشته باشید اما پس از آن مانند غذا می خورید. شما باید به بدن خود سوخت دهید که به شما انرژی می دهد و به سرعت بهبود می یابد تا آن را ادامه دهید. مطمئن شوید که مراقب اندازه وعده های غذایی خود هستید که غذاهای گیاهی کامل می خورند. شما نمی خواهید خیلی روی خودتان سخت گیری کنید، زیرا و دوباره اگر لغزش کنید، در نهایت به یک بیراهه می روید. بنابراین برای ایجاد موفقیت درازمدت در مورد رژیم غذایی، اجازه دادن به روزهای تقلب یا وعده های غذایی تقلب را می دهید. می توانید آن را یک روز در هفته مصرف کنید. وقتی نوبت به تمرین می رسد، می توانید یوگا، ورزشگاه، دویدن یا هر کاری که می خواهید انجام دهید. برای بهبود سلامت خود باید 5 روز در هفته ورزش کنید. همچنین باعث ایجاد شادی در ذهن شما خواهد شد.

  • بیشتر مطالعه کنید

کتاب خواندن یکی از بهترین روش های تغییر سبک زندگی است، خواندن کتاب های افراد موفق، کتاب هایی با موضوع مثبت اندیشی کمک بسیاری به شما برای شاد بودن و تمرکز بیشتر روی زندگیتان می کنداز دنیای روحی و روانی خود غافل نشوید. مراقبه کنید، کتاب های خوب بخوانید و الهام بگیرید.

  • داشتن دفترچه خاطرات

لایف استایل هنری

با داشتن دفترچه خاطرات، شما اتفاقات گذشته و خاطرات روزمره خود را یادداشت می کنید و با نگاهی به یادداشت های قبلی از موفقیت امروزه خود خوشحال شده و اعتماد به نفس بیشتری برای ادامه دارید. از طرفی از گذشته و انتخابات اشتباهتان درس عبرت می گیرید. یاد بگیرید که چگونه در زندگی هدف پیدا کنید و خود را به فرد بهتری تبدیل کنید.

  • سفر کنید

لایف استایل افراد موفق

سفر یکی از بهترین کارهایی است که می توانید در زندگی انجام دهید. مهم است که آن را کاری کنید که حداقل یک یا دو بار در سال انجام دهید.

اکثر مردم معمولاً برای رهایی از واقعیت و فراموش کردن مشکلات خود سفر می کنند. اما از آنجایی که شما چنین سبک زندگی را ساخته‌اید که واقعیتی عالی دارد و نمی‌خواهید از آن فرار کنید، این امکان را به شما می‌دهد که زیبایی‌های جهان را ببینید و با آداب و رسوم و فرهنگ کشورهای دیگر آشنا شوید.

به این ترتیب زندگی شما هرگز بی تحرک نخواهد بود و هرگز خسته نخواهید شد.

  • هدف گذاری

سبک زندگی خلاق

می توان گفت داشتن یک زندگی بهتر و شادتر به چند نکته بستگی دارد، علاوه بر موضوعاتی که بالاتر به آن اشاره کردیم، هدف داشتن و برنامه ریزی برای رسیدن به آن انگیزه شما را برای زندگی بهتر چند برابر می کند و همین تلاش ها برای رسیدن به آن هدف در راستای تغییر لایف استایل کیفیت زندگی شما را بهتر می کند.

  • سرگرمی داشته باشید

علاوه بر شغلتان، از انجام چه کارهای دیگری لذت می برید؟ سرگرمی هایی داشته باشید که می تواند به شما کمک کند استراحت کنید یا ذهن و بدن خود را سرگرم کنید.

نتیجه نهایی

لایف استایل ورزشی

می بینید، ساختن یک زندگی ایده آل ممکن است کمی زمان و تلاش نیاز داشته باشد، اما غیرممکن نیست. شما فقط به یک میل سوزان برای رسیدن به همه آن نیاز دارید، و میل به تلاش برای آن در نهایت، می‌دانید که برای داشتن زندگی که واقعاً می‌خواهید، ارزشش را دارد.