معرفی 4 تا از بهترین مراکز خرید استانبول در ترکیه

06/02/2022
مراکز خرید استانبول
مجله والی
مجله والی

1. مرکز خرید ایستینه پارک استانبول 

مرکز خرید آستینه پارک استانبول

مرکز خرید ایستینه پارک استانبول یکی از بزرگترین مراکز خرید در شهر استانبول می باشد که در سال 2007 میلادی و با یک سرمایه 270 میلیون دلاری ساخته شده است و طراحی آن تلفیقی از سبک مدرن و سنتی می باشد و فصایی نوستالژیک را فراهم آورده است.در این مرکز خرید بهترین برند های ترکیه ای و جهانی  چون دولچه اند گابانا، دیور، پرادا، فندی، هوگو باس، زارا، منگو و دبنهامز از جمله برندهایی هستند که در این بازار می توانید سراغشان بروید و در حدوده 300 مغازه ،کافه ها و رستوران لوکس و بی نظریه وجود دارد و علاه بر آن بازار مواد غذایی نیز دارد. یکی دیگر از مکان های برای تفریح و سرگرمی شما در مرکز خرید ایستینه پارک کمپانی آی مکس (IMAX) می باشد که اولین سالن سینمای خود را در ترکیه در ایستینیه پارک راه انداخته و بسیار دیدنی است.
همانطور که از نام این مرکز خرید پیداست، دارای یک پارک با فضاهای مختلفی  می باشدو از همان روز اول مشتریان خاص خودش را هم پیدا کرده است.
اگر به دنبال خرید اجناس برند هستید حتما به سمت فصای باز این مرکز خرید بروید که از طبقه بالا می توانید به آن دسترسی داشته باشید. خیابانی که این مارک های بزرگ در آن قرار گرفته اند همچون میدان شهری طراحی شده است که برندهای لوکس دنیای مد مانند بربری، گوچی، میومیو و لوئیس ویتون در کنار چند رستوران بین المللی در آنجا هستند.
حتما تا الان متوجه شدید که ایستینه پارک فقط یک مرکز خرید نیست بلکه در کنار مغازه هایش، هنر، سرگرمی، ورزش و انواع غذاهای بین المللی را نیز برای مشتریانش فراهم کرده است.

چگونه به مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول برویم؟

اگر در هر جایی از استانبول سوار خط متروی M2 شوید و در ایستگاه آیازآقا ITU-Ayazaga پیاده شوید با یک پیاده روی 500 متری به مرکز خرید یا مال ایستینیه پارک استانبول خواهید رسید.
اگر هتل شما در منطقه تکسیم است به راحتی می توانید از ایستگاهی که در میدان تکسیم واقع شده سوار مترو شده و در ایستگاه ایازآقا پیاده شوید.

🌍آدرس مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول

Pınar, 34460 Sarıyer/İstanbul, Turkey استانبول, ترکیه

🕛ساعت کار مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول

همه روزه از 10 صبح تا 10 شب

2. مرکز خرید زورلو سنتر

مرکز خرید

مرکز خرید زورلو سنتر یکی از شیک ترین و لوکس ترین مراکز خرید استانبول به شمار می آید که در سال 2013 توسط شرکت زیر نظر زورلو هولدینگ ساخته شد. این مرکز خرید زیبا و لوکس توسط امره آرولات ، معمار مشهور ترک و شرکت معماری  تابانلی اوغلو طراحی شده است.این مرکز خرید از بخش های مختلف همچون مرکز هنرهای نمایشی، مرکز خرید، هتل، اجاره فضای اداری است.برای برگزاری رویداد های هنری و فرهنگی می توانید بر روی این مرکز خرید حساب کنید. همچنین میزبان رویدادها و همایش های مهمی در سطح بین المللی می باشد.

🌍اگر به دنبال خرید پوشاک، جواهرات، کیف و کفش، اسباب بازی و …  هستید حتما به این مجمتع سر بزنید همچنین در آن شعبه‌ی مکعبی و نمادین اپل استور و دیگر برندهای مطرح و لوکس دنیا همچون Brooks Brothers, Industrie Denim, Cos, Lanvin, Pomellato, Stella McCartney و Superdry تنها در مرکز خرید زورلو استانبول شعبه دارند.

چگونه به مرکز خرید زورلو سنتر  استانبول برویم؟

مترو: به راحتی می توانید با مترو خودتان را به مرکز خرید زورلو سنتر برسانید. برای این کار به ایستگاه مترو تکسیم واقع در میدان تکسیم بروید و سوار خط M2 شوید. به زودی پس از پشت سر گذاشتن 3 ایستگاه، به ایستگاه گایرتپه (Gayrettepe) می رسید که لازم است در آن از مترو پیاده شوید. از این جا تا مرکز خرید زورلو سنتر حدود 1.1 کیلومتر و یا نزدیک 15 دقیقه پیاده روی پیش روی شماست. خوب است بدانید به راحتی می توانید با استفاده از زیرگذر ها خودتان را به زورلو سنتر برسانید.
🌍آدرس: ترکیه، استانبول، منطقه بشیکتاش، محله لوازیم، خیابان کورو، زورلو سنتر

🕛هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب

3.مرکز خرید جواهیر استانبول

مرکز خرید جواهیر

مرکز خرید جواهر یکی دیگر از مراکز خرید استانبول بوده 6 طبقه دارد که در تاریخ 15 اکتبر (23 مهر) سال 2005 میلادی افتتاح شد و حالا بیش از 350 فروشگاه دارد.اگر به دنبال بازار گردی هستید این فروشگاه به شما پیشنهاد می شود زیرا آنقدر بزرگ هست که دیگر نیازی به مراجعه به مراکز خرید دیگر داشته باشید.در مرکز خرید جواهیر می توانید علاوه بر خرید کردن با مراجعه به رستوران ها برای صرف غذا می توانید روی فود کورت جواهیر استانبول حساب کنید.و اوقات خود را با سر زدن به مکان های تفریحی آن که یکی از بزرگترین شهربازی ها سرپوشیده در ترکیه به شمار می آید و یا سینما، سالن بولینگ و...  به خوبی بگذرانید.

در این مرکز خرید طیف گسترده ای از مردم میتوانند به خرید و تفریح بپردازند زیرا ترکیبی از فروشگاه های برند و اقتصادی را در این فروشگاه خواهید دید. همچنین قیمت های نجومی ندارد و بسیار مناسب است در مرکز خرید جواهیر میتوانید از برند های معروف جواهیر استانبول می توان به سواروفسکی، کوتون، آلدو، بنتون، زارا، منگو و ... اشاره کرد. وقتی خوب به لیست برندهای این مرکز خرید دقت می کنیم، می بینیم که لیستی از برندهای لوکس و اقتصادی در جواهیر استانبول حضور دارند.

چگونه به مرکز خرید جواهر استانبول برویم؟

مرکز خرید جواهیر در مرکز شهر قرار دارد بنابراین هر کجا که هستید سوار تاکسی های تکسیم شوید و در ایستگاه شیشلی پیاده شوید. پس از آن با دنبال کردن تابلوها در ایستگاه شیشلی می توانید به مرکز خرید جواهر برسید.

آدرس مرکز خرید جواهر استانبول

🌍آدرس: ترکیه، استانبول، منطقه‌ی شیشلی، محله‌ی ماییس، خیابان بیوک دره، مرکز خرید جواهر استانبول

🕛ساعت کار مرکز خریدجواهیر استانبول

هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب

4.مرکز خرید فروم استانبول

بهترین مرکز خرید فروم

مرکز خرید فروم استانبول یکی دیگر از بزرگترین مراکز خرید در شهر استانبول بوده که در قسمت اروپایی این شهر و در خیابان بایرامپاشا و در نزدیکی خیابان تکسیم و استانبول قرار دارد.این مرکز خرید در سال 2009 افتتاح شد.یکی از دلایل مشهور شدن این مرکز خرید وجود آکواریوم بزرگ و دیدنی می باشد. این مرکز خرید مکان های تفریحی بسیاری نظیر سینماهای مختلف، شهربازی لگولند، شهربازی فان لب، شهربازی اختاپوس، پیست اسکیت روی یخ، سالن بولینگ، آکواریوم بزرگ و دیدنی، رستوران و کافی‌شاپ‌های متنوع دارد که اکثر مردم برای تفریح به این مراکز مراجعه می کنند.

در مرکز خرید استانبول فروم می‌توانید انواع پوشاک زنانه، مردانه، بچه گانه، لوازم خانگی و لوازم الکترونیکی را از برندهای مشهور پیدا کنید. در ضمن برندهایی که در مرکز خرید استانبول فروم شعبه دارند، نسبت به شعبه‌های دیگرشان تکمیل‌تر هستند و همین موضوع باعث استقبال بیشتر گردشگران از این پاساژ می‌شود. یکی از دیگر ویژگی های این مرکز خرید تماشای تنگه بسفر از بالاترین نقطه این مرکز خرید می‌باشد. هرگز فرصت دیدن چهره شبانه تنگه بسفر را از دست ندهید. 

چگونه به مرکز خرید فروم استانبول برویم؟

برای رفتن به مرکز خرید فروم استانبول از میدان تکسیم و یا از هر ایستگاه دیگری سوار مترو شوید و در ایستگاه Mecidiyekoy شیشلی پیاده شوید. پس از آن می توانید سوار خط اتوبوس 32M شوید و در ایستگاه Forum Istanbul / Kocatepe پیاده شوید.

آدرس مرکز خرید فروم استانبول

🌍آدرس:  ترکیه، استانبول، منطقه بایرام پاشا، محله کجاتپه، خیابان بایرام پاشا

ساعت کار مرکز خرید فروم استانبول

🕛هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب