جاذبه های گردشگری کیش +7 مکان دیدنی کیش

06/02/2022
جاذبه های گردشگری کیش
جزیره کیش یکی از بهترین مکان های مسافرت افراد داخل کشور و توریست ها می باشد که دارای مکان های تفریحی و جاذبه های گردشگری فراوانی است در اینم مقاله به آن پرداخته ایم، ادامه مطلب را از دست ندهید.
مجله والی
مجله والی

شهر کیش که یکی از زیباترین شهر های ایران بوده که از جاذبه های گردشگری، تاریخی، طبیعی و تفریحی فراوانی برخوردار است، از بهترین شهر هایی است که می توانید برای مسافرت انتخاب کنید و لذت ببرید این شهر جزیره ای در خلیج فارس و بندر لگنه می باشد و این جزیره مروارید خلیج فارس نیز نام برده می شود با مجله والی همراه باشید تا جاذبه های گردشگری و جاهای دیدنی کیش آشنا شوید.

سفر به کیش

سفر به کیش

  • اسکله تفریحی کیش

جزیره کیش

 

این جاذبه گردشگری که از توجه گردشگران و خانواده ها برخوردار است که می توانید در فصل زمستان و یا بهار به این جزیره سفر کرده و از دیدن آبزیان خلیج فارس که از نمای شیشه ای مشخص هستند لذت ببرید شامل جت اسكی، قايق‌های پدالی باگنجایش ۴ نفر، سه چرخه‌های آبی، قايق‌های ماهيگيری، قايق‌های پارويی، امكانات غواصی است و همینطور قايق‌های مجموعه اسکله تفریحی كه در نزدیکی چند مجموعه تفريحی ديگر قراردارد.

  • کشتی یونانی کیش

از آنجایی که طی سال‌های اخیر به علت استقبال بالای مردم از این جاذبه گردشگری، امکانات تفریحی و خدمات بسیاری در این منطقه از جزیره کیش افزوده شد و در کنار بازدید از این مکان می‌توانید روی عرشه این کشتی رفته و در آن‌جا از غروب آفتاب را تماشا کنید و همینطور از امکانات نزدیک این کشتی مانند پارک ساحلی، کافه، آمفی‌تئاتر، رستوران‌ ها و ایستگاه‌های کرایه اسکیت نیز استفاده کنید.

کشتی یونانی کیش

  • آکواریوم کیش

جزیره زیبای کیش همواره جز مقاصد گران و هیجان انگیز  است که همیشه از توریست بخور دار است. در کنار جاذبه های دیدنی و تاریخی، تفریحات بی نظیری هم دارد که تجربه خاطره انگیزی را برای گردشگران به ارمغان می آورد.  می توان گفت که یکی از بهترین و مهم ترین جاذبه های این جزیره آکواریوم کیش است که افراد همیشه علاقه به دیدن آن دارند این آکواریوم که از جذابیت های بسیاری برخور دار است افراد به راحتی می توانند به قرار گرفتن پشت این شیشه ها از دیدن منظره فوق العاده آن لذت ببرند البته این مجموعه دو آکواریوم وجود دارد: یکی با حجم ۵۰ هزار لیتر که مخصوص کوسه‌ها و ماهی‌های بزرگ است و آکواریوم دیگر با حجم ۲۰ هزار لیتر که در آن ۷۰ نوع ماهی تزئینی و کمیاب آب شیرین به نمایش گذاشته شده‌ است. 

تور کیش

  • پارک آبی کیش

یکی دیگر از جذاب ترین جاذبه هاب توریستی این جزیره می تئوان پارک آبی اشاره کرد که به نام تم پارک اوشن کیش نیز شناخته می شود، از ویژگی های مهم پارک آبی کیش این است که در منطقه پرواز ممنوع واقع شده و هیچ ساختمان و سازه بلندی در اطراف آن وجود ندارد و این یک امتیاز بزرگ برای بانوان در تور کیش میباشد چرا که میتوانند به راحتی همانند مردان از تمامی امکانات پارک آبی اوشن کیش استفاده کنند و اوقات خوشی را سپری کنند. تم پارک آبی اوشن کیش  بر اساس داستانی با نام "راز قلعه خورشید" طراحی شده به طوریکه در تمام مدت خود را درون یک داستان هیجان انگیز احساس می کنید.

جاهاي ديدني كيش در شب

  • باغ پرندگان کیش

باغ پرندگان کیش یکی از مکان های دیدنی کیش به شمار می‌ آید که پیشنهاد می‌کنیم گردشگرانی که به کیش می‌روندحتما این باغ را ببینند. باغ پرندگان کیش در سال 1380 افتتاح شده است. این باغ در مجموعه تفریحی پارک دلفین های کیش قرار دارد که مساحت آن 3 هکتار است و به طور معمول روزانه 500 گردشگر از این باغ بازدید می‌کنند. باغ پرندگان کیش از دو قسمت مجزا تشکیل شده است. با عبور از مسیر سرسبز و زیبای بخش اول باغ پرندگان جزیره کیش و توقف در کنار قفس‌ها، پرندگان مختلف را تماشا می‌کنید که در کنار آن نیز با نوع تغذیه، زیستگاه و ویژگی‌های هر پرنده آشنا می‌شوید.در بخش دوم باغ پرندگان کیش فضای بسیار بزرگی که دو هکتار مساحت دارد ایجاد شده که مخصوص پرواز آزاد پرندگان است. در باغ پرندگان کیش بیش از ۵۵ گونه از پرندگان قاره‌های آسیا، آفریقا و آمریکا نگهداری می‌شود که دیدنشان تماشایی است. 

باغ پرندگان کیش

  • پارک دلفین کیش

یکی دیگر از بهترین جاذبه ها و مکان های تفریحی کیش پارک دلفین می باشد که ارزش تجربه و امتحان دارد، بی شک پارک دلفین کیش است. پارک دلفین در کیش يا دلفيناريوم کیش يكی از زيباترين پارک های تفريحی خاورميانه در مساحتی بيش از يك ميليون مترمربع با سرمايه گذاری بخش خصوصی ساخته شده است. پارک دلفین کیش یا دلفیناریم اولین پارک دلفین در ایران است علاوه بر این می توانید از دیدن گونه های فراوانی از گیاه ها مانند درخت نخل، بنجامین، درختان لور، اوکالیپتوس، آکاسیا، گل ختمی و بیش از ۲۵ گونه کاکتوس دیدن کنید.

پارک دلفین کیش

  • درخت سبز کیش

قدیمی‌ترین و مهم‌ترین درخت جزیره کیش، درخت انجیر که بسیار سر سبز و تنومند است که مردمان جنوب آن را لور می نامند که این درخت در شمال کیش و منطقه‌ای موسوم به دره پرتغالی‌هاقرار گرفته است. هر ساله افراد زیادی راهی دیدن این درخت به این پارک می روند این نوع درخت ۵۰۰ یا ۶۰۰ سال پیش از هند و چین به ایران آمد و در حال حاضر علاوه بر کیش،‌ در دیگر مناطق گرمسیری چون جزیره قشم، بندر چابهار، بندرعباس و بخش‌هایی از سیستان و بلوچستان نیز رویت می شود. درخت انجیر معابددر نظر بومیان منطقه این درخت را مقدس و نوعی توتم با قدرت فوق طبیعی می‌دانند و  برای طلب کردن نیاز های خود، پارچه‌هایی بر شاخ آن می بندند.

تخفیف کیش