هر آنچه که باید در مورد مکان های دیدنی و معروف و جاذبه های گردشگری کشور پرتغال بدانید

06/02/2022
جاذبه های گردشگری کشور پرتغال
اگر قصد مسفارت به کشور پرتغال را دارید که یک کشور اروپایی محسوب می شود باید اطلاعاتی در مورد مکان های دیدنی و جاذبه های گردشگری این کشور داشته باشید پس با ما در این مقاله همراه باشید.
مجله والی
مجله والی

کشور اروپایی پرتغال دارای شگفتی ها و جاذبه های گردشگری فراوانی از جمله کلیساهای طلایی، سواحل یاقوت رنگ، دریاهای شگفت انگیز و بنادر جذاب، می باشد و به دلیل همین جاذبه سیار معروف بوده و مورد توجه توریستان و گردشگران قرار گرفته است.علاوه بر این جاذبه ها، این کشور به دلیل تاریخچه، هنر، فرهنگ و غذاهای خوشمزه نیز بسیار مورد بررسی قرار گرفته است.پس اگر قصد مسافرت یا مهاجرت به این مقصد باور نکردنی را دارید باید با بهترین مکان ها و جاذبه های گردشگری کشور پرتغال آشنا شوید.پس با این مقاله گردشگری از مجله والی همراه باشید.

بهترین جاهای دیدنی پرتغال

1.گردش در براگا

طبیعت کشور پرتغال

شهر براگا بین شهرهای پورتو و آمارنته واقع شده و به دلیل داشتن ساختمان های برجسته و تاریخی یکی از بهترین مکان ها برای بازدید است.جایگاه مقدس  بوم جیسیس دو مونته نیز در همین شهر واقع شده و دارای پله های زیادی می باشد به گونه ای که یک قهرمان المپیک را هم از نفس می اندازد.

2.شهر آمارانته

عکس کشور پرتغال

این شهر تقریبا در شمال کشور بوده و حدودا نزذیک به شهر پورتو می باشد و به دلیل وجود رودخانه های زیبا، رستوران ها و کافه های جذاب، مکان خوبی برای گشت و گذار در مناطق تاریخی در این منطقه زیبا را به ارمغان آورده است.

3.پورتو از بزرگترین شهرهای پرتغال

شهر پورتو یکی از بزرگترین شهرهای کشور پرتغال

 این شهر یکی از بزرگترین شهر های کشور پرتغال است که در شما آن واقع شده است و به دلیل وجود تپه های زیاد ، خیابان های سنگ فرش شده ، غذاهای دریایی تازه و بنادر فراوان مکان خوبی برای گردش محسوب می شود.

4.بازدید از روستای قرون وسطایی فراموش شده در سورتلها

عکس شهر پرتغال

یکی از باشکوه ترین اقامتگاه ها، روستای کوچک سورتلها می باشد که دارای قلعه ای است که با آن می توان تمام منطقه را دید.پیشنهاد می کنیم حسابی در قلعه دوری بزنید و حتما با خود کفش ها راحتی نیز به همراه داشته باشید.تمام این روستا شما را به دوران قرون وسطی میرد؛ در این روستا زمان را فراموش خواهید کرد.

5.روستایی کنار سنگ

دیدن کشور پرتغال

یکی از روستاهای کوچک و منحصر به فرد نزدیک به کشور اسپانیا، مونسانتو می باشد که افراد ساکن در این روستا به کمتر از 1000 نفر می رسند.پیشنهاد می کنیم حتما از این روستای عجیب و جالب دیدن کنید.

6.سینترا

جاذبه های توریستی کشور پرتغال

سیننترا حدود 30 دقیقه از مرکز لیسبون فاصله دارد و در آن کوه هایی واقع شده است می می توانید زیبا ترین قلعه های اروپا را مشاهده کنید.پیشنهاد می کنیم در این مکان یک یا دو روز در این مکان بمانید و از کاخ پنا، کاخ مونسریت، قلعه موورز و کاخ سینترا دیدن کنید.

جاذبه های گردشگری کشور پرتغال با عکس

7. زیبایی های کاسکایاس

مکان های دیدنی کشور پرتغال

در جنوب ساحل لیسبون این شهر ماهیگیری واقع شده است که یکی از شهر های خنک بوده و می توانید از روستای عجیب و غریب و سواحل اقیانوس اطلس دیدن کنید.

8. بازدید از آبشارهای آزورس

بهترین جاهای دیدنی پرتغال

جزایر آزورس، یکی از مهیج ترین و جذاب ترین جزایر واقع در نیمه میانی اقیانوس اطلس است.پیشنهاد می کنیم در این جزایر ساعاتی را با هواپیما یا قایق سپری کنید می بیند که شاهد زیباترین صخره ها و مناظر خیره کننده خواهید بود.

یادتان نرود که از جزیره زیبای فلورس و پوکو دا آلاگوینها بازدید کنید! خیره کننده است!

9.خیابان های لیسبون کشور پرتغال

جاهای دیدنی لیسبون پرتغال

یکی از معرکه ترین شهر ها برای بازدید و گشت و گذار، شهر لیسبون است که جزو شهرهای بزرگ کشور پرتغال بوده به گونه ای که حیرت زده خواهید شد.در لیسبون نقاط چشمگیر فراوانی به چشم می خورند پیشنهاد می کنیم حتما از این شهر دیدن کنید.علاوه بر این بازدید از برج بلم و بایرو آلتو که در انبار قدیمی شهر واقع شده است را از دست ندهید.

10. جزیره مدیرا را ببینید

محبوب ترین جاهای دیدنی پرتغال

این جزیره در بین پرتغال و جزایر کاناری، واقع شده است.حتما از پایتخت فانچال بازدید کنید.مناظری نیز در حاشیه های شهر واقع شده است که معمولا هنگام سفر به پرتغال فراموش می شوند.

11. کلیسای استخوان در اوورا 

جاذبه های زیبای کشور پرتغال

یکی از شهر های رومی و تحت حمایت سازمان یونسکو، شهر اوورا می باشد. این معبد رومی را ببینید که از استخوان هایی که در هر دیواری چیده شده تشکیل شده است. بازدید از پراکادو گیرالدو و ماکابره را هم پس از معبد دیوار استخوان ها در اولویت بگذارید. این معبد بخشی از کلیسای بزرگ ایگرجا د یائو فرانسیسکو است، که نمایش بی نظیری از زیبایی می باشد.

12. پارکو نچرال دو سودواسته النته جانو عه کوستا ویسنتینا را ببینید

این منطقه با وجود اسم طولانی اش منطقه ای بسیار حرت انگیز و خیره کننده است.این منطقه یک پارک ملی از پارک های سواحل اروپا تلقی می شد.اما قریب به هزار سال است که هیچ اقدامی روی آن صورت نگرفته و هنوز طعم صنعتی شدن و توسعه را نچشیده است.

13.بازدید از سگرس رویایی

معروف ترین مکان های گردشگری پرتغال

از حیرت انگیز ترین خطوط ساحلی، منطقه سگرس است که پیشنهاد می کنیم همراه با آن قدم بزنید.بازدید از حصار و پرسه زدن کنار صخره ها را فراموش نکنید.

14. صخره های اطراف لاگوس را بگردید

بهترین مکان های دیدنی پرتغال

در نواحی آلگارو، شهر کوچکی به نام لاگوس وجود دارد که در آن قلعه ای واقع شده است که حتما از آن دیدن کنید.علاوه بر آن بازدید صخره های پونتا د پیه داد و اورنیت ، ایگرجا د سانتو آنتونیو را از دست ندهید.می توانید با ماشین به تمامی این مناطق زیبا دسترسی داشته باشید.این مکان در ساحل جنوبی پرتغال واقع شده و برای گذراندن یک بعد ازظهر طولانی بهترین مکان محسوب می شود.

15. سواحل بی نظیر را بگردید

مکان های خاص و سحر انگیز در پرتغال

یکی از بهترین سواحل اروپا، سواحل واقع در پرتغال هستند. اگر به دنبال اینچنین مکان ها برای آرامش یا قایقرانی هستید به سواحل پرتغال ( ساگرس، اریکیرا یا دیگر سواحل اقیانوس اطلس) هم سر بزنید.