معرفی زیبا ترین و جدیدترین مدل های مانتو (مجلسی و اسپرت) عید 1401

05/02/2022
مدل مانتو هایی که در عید 1401 مد می شوند
می دانیم که هر ساله طراحان لباس با نزدیک شدن به عید مدل هایی از مانتو ها را طراحی می کنند که مد سال هستند.اکنون در این مقاله از مجاله والی لیستی از مدل مانتوهایی که امسال مد هستند آورده ایم پس با ما همراه باشید.
مجله والی
مجله والی

یکی از پوشش های مهم و اصلی برای بانوان در بیرون از منزل و شرایط مختلف، مانتو می باشد که با توجه به موقعیت های مختلف مدل های مختلفی را داراست.مدل های گوناگون مانتو هر ساله قبل از فرارسیدن عید از سوی متخصصان مد و زیبایی طراحی می شوند.برخی از افراد اهمیت ویژه ای برای مد قائلند و همیشه به دنبال استایلی خاص و متفاوتند.پس اگر جزو این دسته از افراد هستید به شما پیشنهاد می کنیم با این بخش مد از مجله والی همراه باشید تا با انواع مدل های جدید مانتو در عید امسال آشنا شوید.

مدل های مانتو عید 1401 (مدل مانتو سال 2022)

  • کت و شلوار

مدل 1401

یکی از مانتو های ترند شده برای امسال، مانتو کتی می باشد که در موقعیت های گوناگونی از جمله موقعیت های رسمی و کژوال استفاده شده و دارای طرح ها و رنگ های مختلفی می باشد.این مدل ها شامل اورسایز، طرح کت مردانه، مانتو کتی غیررسمی و …. هستند.اگر می خواهید استایلی متفاوت، خاص و به روز داشته باشید پیشنهاد می کنیم مانتو کتی را با شلوار همرنگ آن بپوشید.علاوه بر این،  استایل مونوکروم موجب می شود که کشیده تر به نظر برسید.

مدل مانتو عید 1401

  • مانتو ژاکارد

مذل مانتو 2022

یکی از ترند ترین پارچه های امسال برای دوخت انواع  مانتو ها، پارچه های ژاکارد هستند که ویژگی بارز این مانتو ها چروک نشدن آن ها و عدم تغییر رنگ آن ها برای مدت زمان طولانی است.مانتوهایی که با پارچه ژاکارد دوخته می شوند به دلیل وجود طرح های برجسته بیشتر حالت مجلسی دارند.از این برای استفاده رومزه مناسب نیستند و بهتر است به جای ان از پارچه های ساده و بدون طرح های برجسته و شاین استفاده کنید.

  • وست و شومیز

مدل مانتو عید 1401 اینستاگرام

ست وست و شومیز نیز یکی از خاص ترین و محبوب ترین استایل های ترند شده امسال است.به پوششی که فاقد آستین است و به صورت جلو به همراه زیپ یا دکمه طراحی شده است، وست گفته می شود که مناسب بالاتنه است و در رنگ ها و طرح های مختلف به صورت کوتاه یا بلند در بازار موجودند.ست وست و شومیز برای موقعیت های کژوال مناسب بوده و در تمامی فصل های قابل پوشیدن است.

  • مانتو سوزندوزی و سنتی

مانتو عید دخترانه

یکی دیگر از مانتوهای محبوب و پر طرفدار که دارای طرح های بسیار ویژه و متنوعی هستند، مانتوهای سوزندوزی شده و سنتی می باشند.دوخت این مانتو ها بر گرفته از المان های لباس های محلی است.مانتو های سنتی در طرح و رنگ های بسیار زیادی در بازار موجودند.اگر به دنبال استایلی بی نظیر برای بهار هستید به شما پیشنهاد می کنیم از میان این مانتو ها خوش رنگ ترین آنها را برگزینید.

مدل مانتو عید 1401 مجلسی شیک

  • مانتو آستین پفی

کلکسیون مانتو عید نوروز 1401

میدانیم آستین مانتو یکی از بخش های مهم هر مانتویی است که تاثیر زیادی روی زیبایی آن می گذارد.انواع مانتو ها از قبیل مانتو حریر، مانتوهای مجلسی بلند و کوتاه، مانتو بهاره و تابستانه و… دارای آستین پفی هستند که هم در سال گذشته و هم امسال در دسته مانتوهای ترنده شده قرار گرفته اند.

  • مانتو عروسکی

زیباترین مدل مانتو عید ۱۴۰۱ جذاب و شیک

یکی دیگر از مانتوهای ترند شده دخترانه و زنانه مانتو های عروسکی می باشند که در دسته مانتو های فانتزی قرار گرفته اند و  استایل خاص و زیبایی به فرد می بخشند.مانتوهای عروسکی بیشتر برای افراد لاغر مناسب هستند زیرا کوتاه بوده و پف و چین زیادی دارند.پیشنهاد می کنیم که مانتوهای عروسکی را بخرید که پارچه آنها کمی آهار دارند و دارای ایستایی مناسبی می باشند.

  • مانتو شومیزی

مانتو شومیزی

مانتو شومیزی جزو مانتوهای بسیار راحت، سبک و خنک است که مناسب روزهای گرم و بهاری می باشد.از این رو  شومیز مانتویی بلند یک آیتم بسیار کاربردی محسوب می‌شوند.این نوع از مانتو در انواع مختلفی از قبیل بغل چاک‌دار، جلوی کوتاه با پشت بلند، آستین رگلان یا کیمونو و یا با آستین‌های پفی و مچ دار در بازار موجود است.

  • مانتو طرح بابونه

مانتو طرح بابونه

برخی از خانم ها به مانتوهایی با تم بهاره علاقه مندند از این رو یکی دیگر از مانتوهای محبوب و پرطرفدار در بین خانم ها مانتوهای گلدار می باشند که در انواع مختلفی تولید می شوند.مانتو با طرح بابونه یکی از مانتوهای ترند شده امسا است که استایل زیبا و خاصی به فرد می بخشد.ضمنا انتخاب اکسسوری ساده بعد از انتخاب یک مانتوی بهاری زیبا و گل دار را نیز فراموش نکنید.

  • مانتو خامه دوزی

مانتو خامه دوزی

یکی از طرح های شیک و خاص که در رنگ های مختلفی نیز تولید می شود، مدل مانتو خامه دوزی می باشد که اکثرا از پارچه های خامه دوزی برای دوخت مانتوهای بهاری استفاده می کنند.اگر می خواهید در بهار امسال شیک و جذاب به نظر برسید پیشنهاد می کنیم با توجه به فرم اندام، رنگ پوست خود و رنگ سایر لباس ها و اکسسوری هایتان، رنگ مانتو را انتخاب کنید.

پیراهن های بلند

مانتو پیراهنی بلند

مانتو پیراهنی نیز یکی دیگر از مدل مانتو های مورد توجه بسیاری از خانم ها بوده که در رنگ ها و طرح های مختلف طراحی و تولید می شوند.این مانتو که اکنون دارای شکل مدرنی است نشان دهنده استایل و پوشش خانم‌های ایرانی در قدیم می باشد.این استایل کاملا خانمانه و منحصر به فرد است.

 

مانتو عید