معرفی 10 تا از برترین برند زیورآلات

05/02/2022
بهترین زیورآلات
در این مطلب می خواهیم برترین برند های زیورآلات دنیا را به شما معرفی کنیم این برند های از جمله دو برند برتر جهان می باشد
مجله والی
مجله والی

بهترین برندهای زیورآلات

بهترین برندهای زیورآلات

جواهرات اشیاء هستند که علاوه بر زطیبایی خاص و چشم نواز بیسیار ارزشمند بوده و احتماالا همه افراد دوست دارند بهترین آن ها را داشته باشند برای طراحی جواهرات برند های بسیاری در دنیا وجود دارند اما تعداد انگشت شماری از آنها هستند که علاوه بر کیفیت، زیبایی، طراحی فوقالعاده نیز داشته و استیل شما را خاص می کنند. در مقاله می خواهیم ده تا برترین برند های زیور آلات را به شما معرفی کنیم پس با ما در مجله والی همراه باشید . 

  • برند کارتیر از بهترین برندهای زیورآلات

بهترین برند طلا در ایران

این برند فرانسوی یکی از برند های معروف و پر طرفدار دنیا بوده که از سال 1847 تا کنون زیور آلات بسیاری را همچون انگشتر و ساعت و دستبند را عرضه کرده و توانسته دوستداران بسیاری را در دنیا مد و فشن  به خود جذب نماید این برند یکی از معتبر ترین برند های طلا و جواهر به شمار می رود و از انجایی که طراحی های این برند متفاوت بوده مناسب برای تمامی دره های سنی می باشد در نتیجه اگر شما نیز از جمله کسانی هستید که از داشتن طلاو زیورآلات لذت میبرید و با تجه به قیمت های بالا طلا امکان خرید انگستر و دستبند طلا را ندارید می توانید از برند کارتیر استفاده کنید این برند از استیل برای ساخت زیئرالات استفاده کرده و در نتیجه قیمت زیور الات این برند مقرون بصرفه تر می باشد و علاوه بر قیمت مناسب و ظاهری زیبا دارای خصوصیت ضد حساسیت می باشد. 

  • برند سواروسکی

برندهای معروف طلا در ایران

یکی دیگر از بهترین برند های زیور آلات برند سواروسکی می باشد از برند زیور آلاتی است که شهرت جهانی دارد و کمتر کسی میباشد که این برند اتریشی را نشناسد . این برند دارای طراحی زیبا بوده و بسیار نتوع می باشد . این برند برای طراحی زیور آلات از نو آوری خاصی استفاده کرده است و برا ساخت زیور آلات از کریستان برش خورده استفاده کرده است و در مقایسه با سایر برند ها در رده بهترین ها قرار دارد .

  • برند گوچی

برندهای معروف نقره در ایران

اگر به دنبال خرید زیورآلات خاصی هستید این برند ایتالیایی که دارای سابقه ای 96 ساله می باشد و یکی از برند هایی است تا ممکن است بسیار اسم آن را شنیده باشید . این برند نیز با ارائه زیور الات زیبا ی زنانه و مردانه در طرح ها و سبک های مختلف توانسته در دنیای مد نقش مهمی ایفا نماید . زیورآلات این برن شامل دستبد های استیل و چرم بوده و انگشتر ها و گردنبند های آن برند از نگین های زیبایی تشکیل شده است . 

  • برند نیمانی

بهترین برند طلا در جهان

یکی از بهترین برند های زیورالات برند نیمانی می باشد که دارای طراحی هایی زیبا بوده و نه تنها در طراحی زیورالات بلکه در زمینه پوشاک نیز فعالیت داشته و زیورآلات مردانه و زنانه این برند شامل انگشتر اچ است که چندین سالی است که در میان اکسسوری های خاص بسیار شهرت داشته و پر طرفدار است . از اصلی ترین اهداف این برند رواج و توسعه فرهنگ ایرانی و در سراسر دنیا بوده و در بیشتر طرح هایشان نیز از از خط نستعلیق استفاده کرده اند. 

  • برند مونت بلان

اسم برند طلا

برند مونت بلان یکی دیگر برند های معتبر و مشهور در زمینه طراحی زیورآلات می باشد و توانسته با ارائه طرح های منتوع جایگاه مناسبی برای خود در بین سایر برند های شناخته شده پیدا کند. این برند زیورآلات مردانه طراحی کرده که شامل انگشتر و دستبند بوده . این برند نام خود را از کوه زیبای مونت بلان گرفته و یکی برند هایی زیور آلات مردانه می باشد . 

  • برند بولگاری

برند بدلیجات ایتالیایی

یکی دیگر از برند های زیور آلات برند های بولگاری بوده که شهرت جهانی دارد.این برند ایتالیایی برای زیباسازی جواهرات خود روی سنت بسیار تمرکز داشته و یکی از برند های مورد علاقی سوپر استار ها، بازیگران و هنر مندان مشهور دنیا می باشد زیور آلات این برند مشهور شامل انگشتر، دستبند و گردنبند می باشد. 

  • برند گورجانا کوین

برندهای معروف بدلیجات در ایران

زیور آلات شیک و ظریف یکی از ویژگی های محصولات برند گورجانا کوین می باشد در عین حال که زیورآلات این برند سبک و ظریف بوده قیمت مقرون بصرفه ای نیز دارد . این برند با ارائه زیورآلات ساده و زیبا همچون دستبند و گردنبند نقره و استیل و دارای حکاکی های جذابی با نقوشی می باشد  ایم زیور آلات برای استفاده در روزمره نیز مناسب بوده و توانستع در بین طرفداران زیور آلات محبوبیت پیدا کرده و طرفداران خاص خود را دارد. 

  • برند شوپارد

بهترین رزین برای زیورآلات

یکی دیگر از بهترین برند های زیورآلات در دنیای مد برند سوئیسی شوپارد می باشد این برند از سال 1860 میلادی فعالیت خود را آغاز کرده . این برند علاوه بر تولید ساعت و عینک آفتابی  در ارائه انودع زیور آلات نیز کارنامه درخشانی دارد از گوشواره های کریستال و گردنبند های کرستال گرفته تا گوشواره ها و گردنبند های طرح قلب بسیار پر طرفدار بوده و در بین افراد مشهور نیز بسیار مشهور است . 

  • برند ورساچه

بهترین مدل زیورآلات

یکی از برند های محبوب خصوصا در میان ایرانیان برند ورساچه می باشد این برند ایتالیایی نیز یکی از برند های قدیمی زیورآلات در میان زنان و مردان در سراسر جهان می باشد. این برند محصولات خود را در جنس های مختلف و متفاوت از جمله طلا، نقره، چرم، استیل تولید کرده و اغلب دستنبد های مردانه این برند از چرم و استیل می باشد . این برند نیز یکی از برند های محبوب در بین اقایان می باشد . 

  • برند شانل

بهترین زیورآلات دخترانه

برند شانل نیز یکی از برترین و مشهور ترین برند های زیورآلات بوده این برند فرانسوی فعالیت خود را از سال 1909 آغاز کرد و به تولید پوشاک پرداخت و توانست جایگاه ویژگی را در این زمینه کسب نماید و در سال 1932 بر آن شد که به طراحی زیور آلات و جواخر لوکس نیز پرداخته و تاکنون توانسته است موفقیت های بسیار را در این زمینه کسب نماید و اکنون در سال 2021 جز برند های بسیار محبوب اکسسوری بوده و توانسته است جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص دهد . 

  • برند آرمانی

بهترین طراحان زیورآلات

یک برند ایتالیایی به نام ارمانی یکی دیگر از ده برند برتر دنیا بوده که توانسته در دنیا مد و فشن با ارائه زیور آلانت و اکسس.ری های زنانه و مردانه خاص جایگاهی والایی را کسب نماید این برند فعالیت خود را از سال 1980 اغاز کرده و به یکی از برند های مشهور دنیا تبدیل شده است و بین افراد مشهور نیز جایگاه ویژه ای پیدا کرده است محصول این برند شامل گوشواره ، انگشتر و گردنبند می باشد که به شکل گلبرگ طراحی شده و با نگین های مشکی تزئین شده است .