میزان درآمد از اینستاگرام چقدر است؟ (میانگین درآمد ماهانه اینستاگرام چقدر است)

06/02/2022
میزان درآمد از اینستاگرام
در این مطلب می خواهیم راه های کسب درآمد از طریق اینستاگرام را به شما آموزش دهیم و میزان درآمد از طریق اینستاگرام را محاسبه نماییم.
مجله والی
مجله والی
  • میزان درآمد از اینستاگرام از کجاست؟ 
  • میزان درآمد از پیج استانگرام چقدر است ؟ 

احتمالا اغلب افراد که این مقاله را مشاهده می کنند به فکر کسب درآمد از طریق اینستاگرام افتاده . میزان درآمد اینستاگرام نیز همانند فیسبوک از طریق تبلیغات می باشد و در حال حاضر طبق ادعای خود اینستاگرام ماهانه یک میلیون دلار از طریق تبلیغات کسب درآمد می کند . اما علاوه بر آنکه خوده اینستاگرام ماهانه درآمد زیادی را کسب می کند در کنار آن افراد زیادی نیز از این شبکه اجتماعی با فعالیت کردن و کار کردن کسب درآمد می کنند . در مطلب می خواهیم اطلاعات مفیدی در مورد چگونگی کسب درآمد از اینستاگرام را به شما ارائه می دهیم پس با این مطلب اقتصاد در مجله والی همراه باشید . 

آیا واقعاً می‌توان از اینستاگرام کسب درآمد کرد؟

اموزش رایگان کسب درآمد از اینستاگرام

این سوالی است که اغلب ذهن خیلی از افرادی که پیجی در اینستاگرام دارند را درگیر می کند اما قبل از اینکه بخواهیم به پرسش پاسخ دهیم باید این نکته را خاطر نشان شویم که ورود به این عرصه نیازمند برنامه ریزی بوده و در در ان نگرانی و عدم اطمینان وجود دارد که آیا واقعا می توان وقت و سرمایه خود را در جهت کسب درآمد از اینستاگرام خرج کرد؟

برای جواب به سوال باید گفت قطعا بله 

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی وسیع بوده که در آن اتفاقات جذاب و منتوعی رخ می دهد به عنوان مثال می تواند در این شبکه اجتماعی انواع غذا هایی که دیگران میخوراند را ببینید یا حتی آموزش آن را مشاهد کنید با انواع تیپ واستاتیل و مدل لباس آشنا شوید . انواع کافه ها و رستوران ها و فروشگاه های مختلف را پیدا کنید و سایرچیز های دیگر که در این شبکه اجتماعی می توانید پیدا کنید . 

حال این شبکه با این امکانات وسیعی که به شما ارائه می دهید به طور قطع می تواند مکان مناسبی برای کسب درآمد باشد .  

چه میزان از اینستاگرام می توان درآمد کسب کرد؟

محاسبه درامد از اینستاگرام

این موضوع به مسائل مختلف ربط پیدا می کند به عنوان مثال به تعداد استوری های شما در طور روز یا هفته ، تعداد فالوور های شما، نحوه تولید محتوای شما، تعداد پست های شما در اینستاگرام، قیمت هر تبلیغ به صورت پست یا استوری و... این ها مواردی هسنتد که میزان کسب درآمد از این شبکه اجتماعی را تعیین نموده و میزان درآمد هر فردی را با فرد دیگر متغیر می کند. 

همان طور که گفتیم میزان درآمد ماهیانه هر فرد متفاوت می باشد و حتی ممکن است شما در ماه هیچ گونه درامدی از این راه کسب نکنید و در مقابل افرادی نیز هسنتد که به طور ماهیانه یک میلیارد تومان از پیج خود کسب درآمد می کنند. 

حال به طور میانگین درآمد اینستاگرام چه قدر است؟ باید بگوییم با توجه به گستردگی حجم درآمد های کسب شده از این شبکه اجتماعی نمی توان میزان دقیقی برای درآمد ان تعیین نمود زیرا همان طور گفتیم عوامل مختلفی در میزان درآمد شما تاثیر گذار خواهد بود. 

چگونه از اینستاگرام پول در بیاوریم؟

بیشترین درآمد از اینستاگرام در ایران

یا کمی گشت و گذار در اینستاگرام درمی یابید که کسانی که صاحبان کسب و کار و مغازه می باشد در صفحه اینستاگرام خود نیز مشغول تبلیغات رایگان بوده و با قرار دادن عکس محصولاتشان و قیمت آن ها به سادگی محصولات خود را دیگران معرفی کرده و جهت فروش به دیگران قیمت و عکس یا کلیپ آن را ارائه می دهند . 

این افراد پس از آنکه اجناس خود را به فالور ها یا دنبال کننده هایشان معرفی کردند می توانند با این کار نه نتها اجناس خود را فروخته بلکه  باعث می شوند تعداد فالورهایشان افزایش یافته و بازید صفحه اینستاگرام انها بالا رود و در نتیجه پس از مدتی با تبلیغ پیج های دیگرآن نیز کسب درآمد کنند. 

حال افرادی نیز وجود دارند که با برند سازی که یکی دیگر از راه های کسب درآمد از اینستاگرام می باشد، فقط اجناس خود را به مشتریان خود معرفی کرده و کیفیت اجناس خود را به آن می شناسانند و با این روش نیز می توانند مشتریان بسیاری را به سمت وب سایت و فروشگاه خود جذب نمایند. 

اینستاگران در واقع مکانی می باشد که حتی شما می توانید با آن دلالی کنید می توانید یک پیج خرید فروش زده و پیج خرید و فروش کنید و حتی فالور بفروشید . 

به طور کلی تبلیغات در اینستاگرام درامد خوبی را به دست شما می رساند 

درآمد اینستاگرام از کجاست؟

صفر تا صد کسب درامد از اینستاگرام

کسب درآمد از اینستاگرام یکی از روش هایی بود که می توانید با ان درآمد هنگفتی را کسب نمایید . اما درامد خوده اینستاگرام از کجاست ؟ 

درابتدا خرید اینستاگرام توسط زاکربرگ  یک کار مسخره به نظر می آمد و همه او را مسخره میکردند و این کار او را احمقانه می دانستند . اما جالب است بدانید که او اکنون از اینستاگرام ماهانه یک میلریون دلار درآمد بدست می آورد . 

البته علاوه بر اینکه خود اینستاگرام ماهانه درآمد بالایی دارد افراد زیادی را نیز در این زمینه مشغول به فعالیت کرده و افراد بسیاری هستند که از این طرق کسب درآمد می کنند. 

میزان درآمد از اینستاگرام توسط اینفلوئنسرهای ایرانی چقدره؟

میزان کسب درآمد از اینستاگرام

برای معرفی این افراد باید به اشخاص تاثیر گذار اشاره نماییم . این افراد تاثیر بسیاری روی انتخاب افراد گذاشته و در نتیجه اگر محصولی را تبلیغ می کنند ممکن است بسیاری از کمپانی ها و شرکت ها تولیدی  یا پیچ های فروشگاهی در مقابل آن هزینه های هنگفت میلیونی پرداخت نمایند . درآمد زایی از اینستاگرام با توجه به تعداد فالوور و میزان نفوذ آن ها در بین افراد متفاوت می باشد. 

به طور کلی اینفلوئنسرها به سه دسته تقسیم می شوند از جمله : 

  1. واینر ها 

  2. بلاگر ها 

  3. سلبریتی ها 

  • میزان درآمد واینرهای اینستاگرام

مقدار درامد از اینستاگرام

واینر یه شخصی می گویند که از طریق تولید محتوا طنز و خنده دار در پیج خود مخاطب بدست می آورد . 

این یکی از فوق العاده ترین نوع تولید محتوا در می باشد زیرا امروزه مردم حاضرند تمام هزینه های خود را برای داشتن یک حس و حال خوب و مثبت خرج نمایند 

واینر ها در اینستاگرام با تولید محتوای طنز علاوه بر انکه حس و حال مثبت و خوبی را برای مردم و مخاطبان خود ایجاد میکنند می توانند از این طریق نیز درآمد قابل توجهی را کسب نمایند . این افراد نیز با توجه تعداد مخاطبان خود و استوری های که میگذارند می توانند کسب درآمد نمایند 

از جمله واینر های موفق ایرانی در اینستاگرام می توان به هومن ایرانمنش و میلاد قاسمی خواه اشاره کرد که حتما کلیپ های زیبای این دو عزیز را دیه اید و لبخند رو لباتان نشسته است. 

  • میزان درآمد بلاگرهای ایرانی اینستاگرام

میزان درامد ماهیانه از اینستاگرام

افرد کمی هستند که اهمیت کار بلاگر را جدی گرفته و آن را با اهمیت می دانند و اکثریت افراد این را چندان مهم نمی دانند اما این یک اشتباه بزرگ است زیرا عملیات بلاگینگ تنها این نیست که مسائلی را از جمله مسائل روزمره را به اشتراک بگذارند بلکه آنها این کار را هدفمند انجام داده و با هدف خاصی عکس و کلیپ های خود را به اشتراک میگذارند. بلاگر ها باید با مشخص کردن هدف پیج خود در همان راستا فعالیت کرده و تولید محتوا کنند . 

مثلا در مقایسه ی بیوتی بلاگر ها و فشن بلاگر ها در می یابید که این دو دارای عملکری کاملا متفاوت می باشند و همان طور که به طور قطع می دانید یکی از معروف ترین پیج ها اینستاگرام متعلق به صدف بیوتی می باشد . 

  • میزان درآمد سلبریتی های اینستاگرام

میزان درامد از تبلیغات اینستاگرام

سبلیریتی ها نیز جزو دسته اینفلوئنسر ها قرار دارند با انکه قطعا اینفلوئنسر نبوده و دسته دیگری را شامل می شوند 

قطعا شما بسیاری از افراد معروف را می شناسید که کی از آنها که بیشترین مخاطب را در اینستاگرام ایرانی دارد آقای حسن ریوندی است که بعد از ایشان به ترتیب مهناز افشار، رامبد جوان، بهنوش بختیاری، الناز شاکردوست و.. از جمله سلبریتی هایی هستند که در رتبه بندی پر فالوورترین های اینستاگرام هستند و این نشانه ی علاقه مردم به دنبال کردن این سلبریتی ها است . 

این افراد به تنهایی می تواند تاثیر بسیاری بر روی انتخاب مردم گذاشته و در واقع الگوی آنها باشند و زیرا مردم انها را از نظر لایف استایل و الگو خود قرارمی دهند و در واقع سعی می کنند در سبک زندگی خود از آنها تقلید نمایند در نتیجه این افراد نیز با نفوذی که در میان مردم دارند جزوه اینفلوئنسرها محسوب می شوند. 

با توجه به این موارد اگر یکی از این سبلریتی ها محصولی را تبلیغ نماید آن محصول به قطع یکی از پر فروش ترین محصولات می باشد البته این افراد می توانند از طریق این راه نیز درآمد قابل توجهی را کسب نمایند . 

جالب است بدانید که یکی از سلبریتی هایی که در سطح جهانی کی از پر مخاطب ترین فرد در اینستاگرام می باشد کریستیانو رونالدو می باشد که از این راه نیز کسب درآمد می کند و به طور کلی درآمد او از طریق تبلیغ در اینستاگرام بوده و بازی های فوتبال که جالب تر از آن این است که درآمد این فوتبالیست از طریق اینستاگرام از بازی فوتبال بیشتر می باشد . 

در مجموع می تواند به صورت حدودی گفت که بیشترین درآمد اینفلوئنسر ها از میان ایرانیان متغلق به حسن روندی بوده زیرا بیشترین مخاطبان را داشته و بر طبق تعرفه که برای پیج وی تعیین شده است برای هر استوری او مبلغ 6 میلیون تومان باید پرداخت کرد . درآمد ماهانه وی حدود یک میلیار تخمین زده شده است . 

  • درآمد شاخ های اینستاگرام

این لقب را می توانیم به کسانی دهیم که هیچ هنری برای ارائه نداشته و صرفا با ارائه محتوای سخیف و بی اهمیت به افزایش فالور اینستاگرام پرداخته . قطعا شما نیز این افراد را دیده اید که با جراحی و عمل های زیبایی متعدد ظاهری عجیب برای خود درست کرده و به جمع کردن فالور پرداخته و از طریق تبلیغات در پیج خود کسب درآمد می کنند. 

این افراد با گرفتن تبلغات های متعدد از جمله گرفتن تبلیغ لباس یا محصولات آرایشی در پیج خود مبلغ مشخصی را دریافت می کنند. 

االبته که در بین افراد کسانی هم پیدا می شوند که ممکن است شما را جذب پیج خودکرده و از این طریق شما را به وب سایت بت و شرط بندی انتقال داده و از این طریق باعث هدر رفتن پول و وقت شما می شوند .

آیا واقعا میشه درآمد های میلیونی یا حتی میلیاردی از اینستاگرام داشت؟

تعرفه درآمد از اینستاگرام

همانطور که بررسی کردیم قطعا متوجه شده اید که این موضوع واقعی بوده و یک دروغ بزرگ نیست و ساده ترین روش آن تبلیغات کردن در پیج اینستاگرامی می باشد . 

احتمالا همین الان خودتان چندین پیچ را دنبال می کنید که روزانه حداقل 5 تا تبلیغ به صورت پست و استوری قرار می دهند. 

کلام اخر 

پیشنهاد ما برای داشتن یک پیج اینستاگرام و کسب درآمد کردن از ان انجام دادن یک سری های روی برنامه بوده و برند سازی می باشد که یکی از مهم ترین کار ها محسوب می شود و شما می توانید پس از مدتی به فرئی حرفه ای در این زمینه تبدیل شوید .