معرفی روش های خانگی و طبیعی برای خوش رنگ و روشن کردن لب های تیره

07/02/2022
نحوه روشن و خوش رنگ کردن لب های تیره
با ما در این مقاله از مجله والی همراه باشید تا با روش های طبیعی و بسیار ساده و ارزان برای داشتن لب های خوش رنگ آشنا شوید و از شر لب های تیره خود خلاص شوید.
مجله والی
مجله والی

یکی از مهم ترین اعضا و عناصر چهره هر خانم که همیشه هم در معرض دید است، لب ها هستند به همین دلیل باید همواره دارای رنگ طبیعی باشند و خشکی و ترک نداشته باشند.اما به دلایل مختلفی ممکن است لب ها از رنگ صورتی یا قرمزه به رنگ تیره تغییر رنگ دهند که خیلی خوشایند نیست چون زیبایی را از لب ها می گیرد و باعث خجالت می شود اما راه حل های طبیعی و خانگی برای رهایی از  تیرگی لب وجود دارند که در این بخش زیبایی از مجله والی به ان ها خواهیم پرداخت.

1.روشن شدن لبهای تیره با عسل

چگونه سیاهی لب را از بین ببریم

با استفاده از عسل می توانید تیرگی های لب را که بر اساس سالخوردگی و فاکتورهای دیگر ایجاد می شود از بین ببرید و از این رو لبهایی نرم و صورتی داشته باشید.برای این کار مقداری عسل را هر شب روی لب های خود بمالید و اجازه دهید خشک شود.

2.لیمو برای روشن شدن لبهای تیره

لیمو برای روشن شدن لبهای تیره

لیمو دارای خاصیت روشن کنندگی بوده و در از بین بردن لک ها معروف است.برای استفاده از لیمو شب ها قبل از خواب مقداری از آب آن را روی لب ها مالیده و به خوبی ماساژ دهید.

3.تمشک

روشن شدن لبهای تیره با تمشک

هم تمشک و هم توت فرنگی به از بین بردن تیرگی لب ها کمک می کنند. زیرا تمشک سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی بوده و بدر سلامت لب ها تاثیر زیادی دارد.برای گرفتن نتیجه بهتر مقداری از تمشک عسل ژل الوورا را با هم مخلوط کرده و خمیری که به دست می آورید به مدت 5 دقیقه روی لب های خود بمالید.

4.آب توت فرنگی

آب توت فرنگی نسخه روشن شدن لبهای تیره

برای کاهش تیرگی لب هایتان همچنین می توانید یک قاشق غذاخوری آب توت فرنگی را با دو قاشق غذاخوری وازلین ترکیب کرده و روی لب هایتان بمالید.

5.روغن زیتون

روغن زیتون برای روشن شدن لبهای تیره

یکی از مفید ترین و بی ضرر ترین روغن ها مناسب برای لبهای تیره و ترک خورده، روغن زیتون می باشد هرچند روغن های دیگری نیز از قبیل روغن زیتون، روغن درخت چای، روغن خردل و میخک نیز موجود هستند.مقداری از این روغن ها را روی لب بمالید تا لب هایتان روشن شود.

6.یخ

روشن شدن لبهای تیره با ماساژ یخ

برای مرطوب نگه داشتن و خوش رنگ کردن لب ها می توانید لب هایتان را با یخ ماساژ دهید.

7.روغن کرچک

وشن شدن لبهای تیره با روغن کرچک

استفاده منظم از روغن کرچک و بادام و ماساژ آن ها روی لب سبب می شود لب ها به طور طبیعی به رنگ صورتی در آید.