معرفی بهترین سریال های خارجی که بیشترین نمره را در چارت Imdb دارند

06/03/2022
بهترین سریال های خارجی
اگر شما هم به دنبال لیستی از بهترین سریال هایی که تا به حال ساخته شدند می گردید با مجله والی همراه شوید تا بهترین سریال های خارجی را به شما معرفی کنیم.
مجله والی
مجله والی

سریال لوکی

دانلود سریال لوکی

سریال لوکی در سال 2021 از سرویس دیزنی پلاس منتشر شد و بین مردم از جایگاه ویژه ای برخوردار شد.سریال لوکی با امتیاز بالای خود در چارت Imdb و rotten tomato روبرو شد و نقد های مثبتی از منتقدان دریافت کرد.از بازیگران این مجموعه می توان به تام هیدلستون، گوگو امبتا-را، وونمی موساکو، یوجین کوردرو، تارا استرانگ اشاره کرد. در مطلب زیر به نقد این سریال پرداخته ایم

سریال هانیبال (hannibal)

دانلود سریال هانیبال

این سریال رابطه اولیه بین روانپزشک مشهور هانیبال لکتر و یک جنایتکار جوان اف بی آی را بررسی می کند که توسط توانایی خود در همدردی با قاتلان زنجیره ای تسخیر شده است. این سریال بسیار حرفه ای در سه فصل و 39 قسمت ساخته شد که هر فصل آن 13 قسمت دارد.قسمت‌های مجموعهٔ هانیبال تحسین منتقدین را به دنبال داشت. هر دو فصل سریال برندهٔ جایزهٔ جایزه ساترن در بخش بهترین برنامهٔ شبکهٔ تلویزیونی و بهترین بازیگر نقش اول مرد توسط هیو دنسی و مدس میکلسن شد.    

سریال وایکینگز vikings

دانلود سریال واینکیگز

وایکینگ ها یک مجموعه تلویزیونی درام تاریخی است که توسط مایکل هرست ساخته و نوشته شده است. این فیلم در ایرلند فیلمبرداری شد و در 3 مارس 2013 در کانادا به نمایش درآمد. این سریال در 30 دسامبر 2020 به پایان رسید.Vikings از حماسه های Ragnar Lothbrok الهام گرفته شده است. وایکینگ یکی از شناخته شده ترین قهرمانان افسانه ای اسکاندیناوی است. Ragnar Lothbrok بزرگترین قهرمان عصر خود است این سریال حماسه گروه برادران وایکینگ رگنار و خانواده اش را روایت می کند که  به پادشاهی قبایل وایکینگ تبدیل می شود. رگنار علاوه بر اینکه یک جنگجوی نترس است نقل شده که از نوادگان مستقیم اودین، خدای جنگ و جنگجویان است.

سریال برکینگ بد breaking bad

سریال برکینگ بد

وقتی معلم شیمی والتر وایت به سرطان مبتلا می شود و تنها دو سال فرصت دارد، او تصمیم می گیرد  حالا که چیزی برای از دست دادن ندارد آینده خوبی برای پسر نوجوانش که فلج مغزی دارد و همسرش فراهم کند والت که مصمم است وارد حرفه مواد مخدر و جنایت می‌شود. او ثابت می کند که در این دنیای جدید مهارت فوق العاده ای دارد زیرا با یکی از شاگردان سابقش شروع به تولید و فروش متامفتامین می کند. این سریال تاثیرات تشخیص مرگبار بر یک مرد معمولی و سخت کوش را دنبال می کند و بررسی می کند که چگونه یک تشخیص کشنده بر اخلاق او تأثیر می گذارد و او را به بازیگر اصلی تجارت مواد مخدر تبدیل می کند. این فیلم که در ژآنر  درام جنایی نئو وسترن که توسط وینس گیلیگان ساخته و تولید شده است.  از سال 2008 تا 2013 پخش شد.فصل اول Breaking Bad عموماً نقدهای مثبتی دریافت کرد، در حالی که بقیه قسمت‌های آن مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. از زمان پایان یافتن آن، این نمایش توسط منتقدان به عنوان یکی از بهترین سریال‌های تلویزیونی تمام دوران ستایش شده است. 

شرلوک هلمز  sherlock

سریال شرلوک هلمز

شرلوک یک مجموعه تلویزیونی درام جنایی رازآلود بریتانیایی است که بر اساس داستان های کارآگاهی شرلوک هلمز سر آرتور کانن دویل ساخته شده است. از بازیگران سریال می توان به ، بندیکت کامبربچ در نقش شرلوک هلمز و مارتین فریمن در نقش دکتر جان واتسون اشاره  کرد. این سریال کوتاه از سال 2010 تا 2017 در سیزده قسمت تولید شد.شرلوک به دلیل کیفیت نویسندگی، بازیگری و کارگردانی تحسین شده است. این فیلم نامزد جوایز متعددی از جمله امی، بفتا و گلدن گلوب شد.    

سریال چرنوبیل chernobyl

سریال چرنوبیل

  این مینی سریال پنج قسمتی محصول مشترک  بریتانیایی-آمریکایی در ژانر درام تاریخی است. نویسنده این مجموعه  کریگ مازن و کارگردان آن یوهان رنک است. از بازیگران این مجموعه می توان به جرد هریس، استلان اسکارسگارد، امیلی واتسون و پل ریتر اشاره کرد. دایتان این سریال در در آوریل 1986، انفجار بزرگی در نیروگاه هسته ای چرنوبیل در شمال اوکراین را به نمایش می کشد.. این سریال داستان مردان و زنانی است که سعی در مهار فاجعه داشتند و همچنین کسانی که جان خود را برای جلوگیری از فاجعه بعدی و بدتر از دست دادند.

سریال بازی تاج و تخت Game of Thrones

دانلود سریال بازی تاج و تخت

این سرایل رکورد دار بیشترین بازدید از شبکه HBO است ابن داستان روایتگر چند خط داستانی متفاوت از شخصیت های متفاوت در قاره ای خیالی است که تابستان ده ساله دارد در آن دارد به پایان می رسد.این سریال تاکنون نامزد و برندهٔ بسیاری از جوایز شده‌است که از میان آن‌ها می‌توان به نامزدی جایزه امی بهترین سریال درام برای هر چهار فصل پخش شدهٔ آن، یک نامزدی جایزه گلدن گلوب برای بهترین سریال تلویزیونی درام و نامزدی جایزهٔ هوگو برای بهترین نمایش درام اشاره کرد.

سریال مانی هیست Money Heist یا  La casa de papel

سریال مانی هیست

سریال مانی هیست یا دزدی پول  یک مجموعه تلویزیونی درام جنایی اسپانیایی است که توسط الکس پینا ساخته  شده است. این سریال در مورد انجام بزرگترین سرقت تاریخ توسط  مردی مرموز به نام پروفسور  و گروهی متشکل از هشت سارق است  که یک ویژگی دارند: هیچ کدام از آنها چیزی برای از دست دادن ندارند .

        سریال دنیای غرب West World 

دانلود سریال وست ورد

این فیلم در ژانر  علمی تخیلی ، درام ، مهیج است. این سریال نئو وسترن علمی تخیلی آمریکایی توسط جاناتان نولان و لیزا جوی ساخته شده است. این سریال بر اساس فیلمی همین نام در سال 1973 ساخته شده است. Westworld یک شهربازی خیالی و با تکنولوژی پیشرفته با مضمون غرب وحشی است. این پارک به مهمانان پردرآمدی که ممکن است وحشیانه‌ترین خیال‌پردازی‌های خود را در پارک بدون ترس از انتقام میزبانان انجام دهند، خدمات می‌دهد.

سریال Dark - تاریک

دانلود سریال دارک

این سریال در ژانر  درام، معمایی و جنایی ساخته شده است. این سریال ساخت کشور آلمان است که توسط  باران بو اودار و جانژه فریز ساخته شده است.  پس از ناپدید شدن یک کودک، دارک شخصیت‌هایی را از شهر خیالی ویندن آلمان دنبال می‌کند تا حقیقت را دنبال کنند. آنها ارتباطات بین چهار خانواده دور افتاده را دنبال می کنند تا یک توطئه شوم سفر در زمان را که چندین نسل را در بر می گیرد، کشف کنند. دارک با داشتن مهیج و معمایی پیچیده در بازه های زمانی متفاوت بسیار مهیج و جالب است..یک روایت داستانگویی به سبک وست ورلد در این سریال نیز وجود دارد و شباهت هایی نیز به سریال چیزهای عجیب دارد ولی با تمی واقعی تر و هیجان انگیز تر که مخاطبان طرفدار ژانر معمایی را قطعا بسیار راضی نگه خواهد داشت.

سریال پیکی بلایندرز Peaky Blinders 

دانلود سریال پیکی بلایندرز

توماس شلبی و برادرانش پس از خدمت در ارتش بریتانیا در طول جنگ جهانی اول به بیرمنگام بازگشتند. شلبی و پیکی بلایندرز، باندی که او رهبری آن را برعهده دارد، کنترل شهر بیرمنگام را در دست دارند، اما از آنجایی که جاه‌طلبی‌های شلبی فراتر از بیرمنگام است، او قصد دارد بر روی امپراتوری تجاری که ایجاد کرده است، بسازد و جلوی هرکسی را که سر راه او قرار می‌گیرد، بگیرد.  این سریال در ژانر درام جنایی شاخته شده است. این سریال توسط استیون نایت ساخته شده است. از بازیگران این سریال می توان به کیلیان مورفی، هلن مک‌کروری و پل اندرسون اشاره کرد.این سریال اولین بار در سال 2013 پخش شد و فصل ششم این سریال در ژانویه 2021 پخش خواهد شد.

سریال The Queen's Gambit

سریال کوئین گمبت

بث هارمون، یتیم نه ساله، ساکت، عبوس و به ظاهر غیرقابل توجه است. یعنی تا زمانی که اولین بازی شطرنج خود را انجام دهد. حواس او تیزتر می شود، تفکرش واضح تر می شود و برای اولین بار در زندگی خود احساس می کند که کاملاً کنترل دارد. تا سن شانزده سالگی، او برای قهرمانی آزاد ایالات متحده رقابت می کند. این فیلم بر اساس رمان کتاب والتر تیویس نوشته شد. این سریال توسط اسکات فرانک و آلن اسکات برای نتفلیکس ساخته شد.همچنین این مینی سریال موفق به دریافت جایزه بهترین مینی سریال یا فیلم تلویزیونی (گامبی وزیر)، بهترین بازی نقش اول زن در یک مینی سریال یا فیلم تلویزیونی در هفتاد و هشتمین دوره جوایز گلدن گلوب سال ۲۰۲۱ شد.

سریال Black Mirror

دانلود سریال black mirror

سریال آینه سیاه یکی از سریال ها در ژآنر  علمی–تخیلی و محصول کشور بریتانیا است که توسط چارلی بروکر ساخته شده‌است. این سریال متفاوت در قیمت دارای داستان و بازیگر های متفاوت است. آینه سیاه نگاهی به رابطه تکنولوژی بر انسان و تأثیر آن بر زندگی دارد. اکثر قسمت‌های سریال در جامعه‌ای مدرن رخ می‌دهد و در آن نیمه تاریک رابطه انسان با تکنولوژی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

برخی مطالبی که می تواند برایتان جذاب باشد