چگونه یک ریمل خوب انتخاب کنیم؟ + ویژگی انواع ریمل ها

09/02/2022
انتخاب ریمل خوب و ویژگی انواع ریمل ها
ریمل ها به عنوان یکی از پرکاربردترین لوازم‌ آرایشی می باشد، که معمولاً برای زیباتر شدن مژه‌ ها و چشم‌ ها مورد استفاده قرار می‌ گیرد. ریمل‌ ها در انواع مختلف تولید می شوند، و معمولاً هر خانمی در کیف لوازم‌ آرایش خود یکی از انواع آن‌ ها را دارد.
مجله والی
مجله والی

ریمل‌ هایی که الان در بازار عرضه می شوند، برای کاربردهای مختلف با ترکیبات خاص تولید و عرضه می‌ شوند، تا افراد براساس نیاز از آن‌ ها استفاده کنند. معمولاً افرادی که دارای مژه‌ های کوتاه می باشند، می‌ توانند از ریمل بلند کننده مژه استفاده کنند، و یا ریمل‌ های حجم دهنده برای پر پشتی بیشتر مژه‌ ها مورد استفاده قرار می‌ گیرند. برای این که بتوانید در رابطه با انواع ریمل و کاربرد آن‌ ها شما را آشنا کنیم.

معرفی انواع ریمل براساس عملکرد

ریمل مناسب یا ریمل خوب جزو یکی از لوازم‌ آرایشی می باشد، که هر خانمی برای جذابیت بیشتر چشم‌ های خودش به آن نیاز دارد. ریمل مناسب را می‌ توان با داشتن مقداری آگاهی و اطلاعات در رابطه با برندهای معروف دنیا و محصولات آن‌ ها خریداری کرد. ریمل یکی از ضروری‌ ترین لوازم‌ آرایش مورد نیاز جهت تکمیل آرایش چشم‌ ها می باشد. تمام افراد چه برای آرایش روزانه و یا آرایش حرفه‌ ای برای حضور در مهمانی‌ ها و مجالس احتیاج به یک ریمل خوب دارند. یک ریمل خوب باید با ماندگاری بالایی داشته‌ باشد، و بدون ایجاد خشکی یا قرمزی چشم‌ ها برای مدت طولانی بر روی مژه‌ ها قرار بگیرد. شما می‌ توانید ریمل مناسب خود را بر اساس فرم مژه‌ ها و کاربردی که از آن انتظار دارید، انتخاب کنید.

  • ریمل حجم دهنده

ریمل های حجم دهنده به خاطر دارا بودن پلیمرهای سیلیکونی یا موم های خاص موجب پرپشت شدن مژه‌ ها می‌شوند. این نوع از ریمل‌ ها برای افرادی مناسب می باشد، که مژه‌ های نازک و یا کم‌ پشت دارند، و می خواهند آن ها را پر حجم‌ تر کنند.

  • ریمل بلند کننده

ریمل بلند کننده حاوی الیافی می باشند، که به مژه‌ ها چسبیده، و طول آن‌ ها را افزایش می‌ دهند. افرادی که مژه‌ های کوتاه دارند، می‌ توانند با ریمل بلند کننده جذابیت بیشتری به مژه‌ های خودشان ببخشند. این ریمل‌ ها به وضوح طول مژه‌ های شما را افزایش داده، و زیبایی بیشتری به چشم‌ ها می‌ بخشند.

  • ریمل فر کننده

ریمل فر کننده به خاطر دارا بودن پلیمر و رزین‌ های خاص به‌ صورت موقت باعث حالت گرفتن و فر شدن مژه‌ ها می‌ شوند. از این ریمل افرادی می توانند استفاده کنند، که مژه‌ هایی صاف و بدون حالت دارند، و بدون تغییر طول یا حجم مژه‌ ها می‌ خواهند حالت آن ها را تغییر دهند.

  • ریمل ضد آب

این نوع از ریمل ها معمولاً در برابر آب و تعریق مقاوم می باشند، و دچار ریزش نمی‌ شود، چون حاوی موم و روغن‌ های معدنی است. این ریمل برای رفتن به استخر مناسب می باشد، و با تعریق و گریه کردن از مژه‌ ها پاک نمی‌ شود.

  • ریمل تقویتی

در فرمولاسیون ریمل های تقویتی ترکیبات و عصاره‌ هایی جهت افزایش رشد و تقویت مژه‌ ها وجود دارد. ریمل‌ های تقویتی در کنار حالت دهندگی و بلند کنندگی می‌ توانند رشد مژه‌ها را نیز افزایش دهند. 

  • ریمل فیبری

این ریمل‌ ها هنگام استفاده در کنار و روی مژه‌ ها قرار می گیرند، و آن‌ ها را بلندتر و جذاب‌ تر می‌کنند.

  • ریمل جداکننده مژه

این ریمل‌ ها اغلب همه‌ کاره می باشند، و معمولاً به‌ صورت ضدآب عرضه می‌ شوند. ترکیبات موجود در این ریمل‌ ها روی مژه‌ ها پخش‌ شده، و هر یک از مژه را به‌ صورت مجزا حالت می‌ دهند. 

  • ریمل اکلیلی

ریمل های اکلیلی در دو مدل به شکل پودری و مایع در بازار عرضه می‌ شود، و با تنوع رنگ بالا، ظاهری پرزرق‌ و برق و درخشان به مژه‌ ها می‌ دهند. این ریمل‎ ها برای مهمانی‌ ها و جشن‌ ها قابل استفاده می باشند.

  • ریمل‌ های رنگی

با توجه به این که بیشتر ریمل‌ ها به رنگ مشکی تولید می‌ شوند، ولی برای تنوع محصولات رنگی نیز وجود دارند، که بعضی افراد گاهی اوقات برای داشتن ظاهری متفاوت از آن‌ ها استفاده می‌ کنند.

ویژگی اصلی یک ریمل خوب

پس با توجه به تنوع ریمل خوب موجود در بازار شما می‌ توانید به‌ راحتی ریمل مناسب خود را خریداری کرده، و بدون این که اذیت شوید، زیبایی چشم‌ های خود را تا چندین برابر افزایش دهید. در واقع ریمل خوب ریملی می باشد، که چشم‌ ها را اذیت نکند، و شما با استفاده از آن سنگینی یا خستگی روی پلک‌ های خودتان احساس نکنید. علاوه بر این ریمل خوب در تمام مدت استفاده نباید دچار ریزش شود، و لکه‌ های سیاهی در اطراف چشم‌ های شما ایجاد کند. ریمل خوب به خاطر داشتن ترکیبات عالی به هیچ عنوان بر روی مژه‌ ها گلوله نمی‌ شود، و هر چه مارک آن بهتر باشد، طبیعی‌ تر به نظر می‌ رسد، و باعث چسبندگی مژه‌ های شما نخواهد شد.

روش انتخاب یک ریمل خوب

ریمل‌ هایی که الان در بازار موجود می باشد، در دسترس می باشند، و شما می‌ توانید برای پرپشت کردن، بلند کردن یا حالت دادن به مژه‌ های خود از آن‌ ها استفاده کنید. بنابراین مهم‌ ترین مسئله برای انتخاب یک ریمل مناسب نوع مژه‌ های شما می باشد، و این که از ریمل چه انتظاری دارید.

  • ریمل خوب برای مژه‌ های کوتاه و کمرنگ

بعضی از خانم‌ ها مژه‌ های کوتاه و کمرنگی دارند، بنابراین ریمل مناسب آن‌ها باید دارای رنگ‌دانه‌های مشکی و الیافی باشد که بتواند طول مژه‌ها و رنگ آن‌ها را افزایش دهد. این افراد جهت انتخاب ریمل باید به دنبال ریمل‌ های بلند کننده مژه باشند، که توسط برندهای مختلف تولید و عرضه‌ می شود. از آن جایی‌ که ریمل‌ ها در مجاورت چشم‌ ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، حتماً باید انواع باکیفیت آن‌ ها را انتخاب کنید، و از اصل بودن ریمل اطمینان داشته باشید.

  • ریمل خوب برای مژه‌ های بلند اما کم‌ پشت

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید، که مژه‌ های بلند اما کم‌ پشتی دارید، ریمل مناسب شما انواع ریمل حجم دهنده است. ریمل‌ های حجم دهنده دارای ترکیباتی می باشند، که به هر بار کشیده شدن برس روی مژه‌ها نشسته، و حجم آن‌ ها را چندین برابر افزایش می‌ دهند. این ریمل‌ ها با افزودن رنگ‌ دانه‌ های مشکی وضوح و پرپشتی مژه‌ ها را به‌ راحتی افزایش داده، و جذابیت چشمان شما را افزایش می‌ شدند.

  • ریمل خوب برای مژه‌ های پرپشت و بلند

ریمل های حالت‌ دهنده می‌ توانند با رنگ‌ دانه یا بی‌ رنگ دانه مانند برق ناخن باشند. اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید، که مژه‌ های شما پرپشت، مشکی و بلند می باشد، برای حالت دادن به آن‌ ها می‌ توانید از ریمل‌ های حالت‌ دهنده بی‌ رنگ استفاده کنید. در صورت کمرنگ بودن مژه‌ ها یا تمایل به مشکی‌ تر کردن مژه‌ های پرپشت و بلند اما بی‌ حالت می‌ توانید از ریمل‌ های حالت‌ دهنده مشکی استفاده کنید.

  • ریمل‌ های خوب چندکاره

برای راحتی افراد و افزایش مشتری‌ پسندی ریمل‌ های چندکاره نیز تولید و به بازار عرضه‌ شده‌اند. مثلاً بعضی از ریمل‌ ها حجم دهنده و بلند کننده می باشند، بنابراین به‌ راحتی می‌ توانند مشکل کوتاهی و کم‌ پشتی مژه‌ ها را برطرف کنند. بعضی انواع دیگر ریمل‌ ها بلند کننده و حالت‌ دهنده یا حجم دهنده و حالت‌ دهنده می باشند، و می‌ توانند مناسب افرادی با مژه‌های بی‌ حالت کم‌ پشت یا کوتاه باشند.

  • ریمل‌ های ضد آب

تا اینجا مهم‌ ترین مسئله در انتخاب ریمل مناسب است، که اول نوع مژه‌ های شما و عملکردی می باشند، که از ریمل انتظار دارید. مسئله بعدی که باید به آن توجه داشته باشید، طول مدت و شرایطی می باشد، که می‌ خواهید از ریمل استفاده کنید. ریمل‌ ها در انواع ضد آب و ساده در حال حاضر در بازار موجود هستند، و شما می‌ توانید از آن‌ ها برحسب نیاز استفاده کنید.

ریمل‌ های ضد آب حتی اگر در صورت گریه کردن هم دچار ریزش نمی‌ شوند، و شما می‌ توانید از آن‌ ها در استخر و ساحل دریا نیز استفاده کنید. با همه ی این مزایا در شرایط عادی بهتر می باشد، از ریمل‌ های ضد آب استفاده نکنید، چون ممکن است، به مژه‌ های شما آسیب رساند. البته بعضی از مارک‌ ها ریمل‌ های ضد آب بسیار ایمنی تولید می‌ کنند، و با افزودن عصاره‌ های مختلف به فرمولاسیون آن‌ ها حتی باعث تقویت رشد مژه‌ ها و نرمی آن‌ ها می‌ شوند.

  • ریمل خوب و غیر واترپروف

ولی ریمل غیر واترپروف را شما می‌ توانید در شرایط عادی و برای استفاده روزانه در منزل و یا محل کار خود استفاده کنید. برندهای مطرح لوازم‌ آرایشی ریمل‌ های ساده‌ ای به بازار عرضه می‌ کنند، که تا 24 ساعت ماندگاری داشته، و دچار ریزش نمی‌ شوند.

  • ریمل خوب و مناسب با چشم حساس

در انتخاب کردن ریمل خوب باید به مسئله دیگری هم توجه کرد، و آن هم این است، که خیلی از خانم‌ ها با آن مشکل‌ دارند، و آن هم افرادی می باشند، که چشم‌ هایی حساس دارند، که با استفاده از ریمل دچار قرمزی می‌ شود. برای این افراد ریمل مناسب ریملی می باشد، که ترکیبات آن ضد حساسیت باشد. برندهای مختلف اقدام به تولید ریمل‌ های ضد حساسیت کرده‌ اند، که در فرمولاسیون آن‌ ها ماده نگهدارنده وجود ندارد، چون بیشتر حساسیت‌ زایی انواع لوازم‌ آرایش ناشی از ترکیبات نگهدارنده ای مثل پارابن می باشد.

ترکیبات استفاده شده در این ریمل‌ ها آن‌قدر ایمن می باشد، که شما می‌ توانید در کنار استفاده از لنز نیز از آن‌ ها استفاده کنید. این نوع از ریمل‌ ها هر چند ساعتی که روی مژه‌ های شما قرار بگیرند، به‌ هیچ‌ عنوان منجر به قرمزی و یا اشک‌ آلود شدن چشم‌ های شما نخواهند شد.

معرفی انواع ریمل بر اساس نوع ماده و ترکیبات

  • ریمل پودری

برای این که بتوانید از این ریمل استفاده کنید، باید چند قطره آب به آن اضافه ‌کنید، و بعد از آن استفاده کنید. این ریمل فوراً روی مژه‌ ها نشسته و ظاهری شبیه مژه مصنوعی ایجاد می‌ کند. دوام این ریمل خیلی زیاد نمی باشد، و به هیچ عنوان نباید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید.

  • ریمل کرمی

ریمل کرمی می‌ توانند حجم و بلندی مژه‌ ها را افزایش دهد، و به‌ راحتی روی مژه‌ ها پخش می‌ شود، و برای مژه‌ های کم‌ پشت مناسب می باشد.

  • ریمل مایع

از ریمل های مایع برای صاف کردن مژه‌ های نسبتاً فر مورد استفاده قرار می‌ گیرد، تا طول مژه‌ ها را کمی افزایش دهد، و در دو مدل به شکل عادی و ضد آب وجود دارند.

معرفی انواع ریمل براساس نوع برس

  • ریمل با برس ضخیم

ریمل‌ هایی که دارای برس ضخیم می باشند، برای پرپشت و ضخیم کردن مژه‌ ها بسیار کاربردی می باشند. این برس‌ ها دارای مویچه‌ هایی می باشند، که حجم بیشتری از مایع ریمل را بیرون آورده، و بر روی مژه‌ های قرار می‌ دهد، در نتیجه باعث حجیم‌ و پرپشت‌ تر شدن مژه‌ ها می‌ شوند.

  • ریمل با برس نازک

ریمل‌ هایی که دارای برس نازک می باشند، مناسب افرادی هستند، که مژه‌ هایی کوتاه و صاف دارند، و به بلندی مژه‌ های شما کمک می‌ کنند. مویچه‌ های ریز در این ریمل تک‌ تک مژه‌ های شما و حتی مژه‌ های ریز گوشه‌ های داخلی و خارجی چشم را هم پوشش و فرم می‌ دهد.

  • ریمل با برس خمیده

از این ریمل‌ ها افرادی استفاده می کنند، که مژه‌ های کوتاه و صاف یا حتی مژه‌ های بلند ولی بدون حالت دارند، مناسب می باشند. ریمل با برس خمیده جهت حالت‌ دهی به مژه‌ مورد استفاده قرار می گیرند، و مژه‌ ها را به‌ طرف بالا فر می‌ دهد.

  • ریمل با برس مخروطی

این ریمل برای افرادی مناسب می باشد، که به فرم چشم‌ گربه‌ ای علاقه دارند. برس این ریمل در قسمت پایین دارای مویچه‌ های بلند و در قسمت بالایی دارای مویچه‌ های نازک‌ و پراکنده‌ می باشد. مویچه‌ های بلند این ریمل مژه‌ های بلند و بیرونی را پوشش داده و بلندتر می‌ کنند. مویچه‌ های نازک بالایی نیز مژه‌ های داخلی و میانی را پوشش می‌ دهند.

  • ریمل با برس s شکل

این ریمل ها از جمله پرکاربردترین و پرطرفدارترین نوع ریمل ها می باشد، که ویژگی بلند کننده و حجم دهنده دارد، و به‌ راحتی کناری‌ ترین مژه‌ های شما را نیز پوشش می‌ دهد.

  • ریمل با برس توپی شکل

ریمل‌ هایی که در بخش انتهایی برس آن ها به شکل توپی می باشد، و باقی آن به‌ صورت معمولی می‌ باشد. از این نوع ریمل برای بلند کردن نقطه‌ ای مژه‌ ها استفاده می‌ شود، و با استفاده از آن می‌ توانید تمام قسمت‌ های مژه را به‌ صورت کامل پوشش دهید.

  • ریمل با برس ساعت شنی

ریمل هایی که دارای برس های شنی می باشند، که گزینه ی مناسبی برای فرم‌ دهی و حجم‌ دهی مژه‌ های گوشه بیرونی چشم‌ می باشد. حجم‌ دهی این مژه‌ ها کمک قابل‌ توجهی به درشت‌ تر دیده‌ شدن چشم‌ های شما می‌ کند.

  • ریمل با برس مارپیچی (حبابی)

ریمل با برس مارپیچی (حبابی) می توانند عمل حجم‌ دهندگی و فرم‌ دهی را انجام دهند. اگر مژه‌ های کم‌ پشت و بی‌ حالتی دارید، استفاده از این نوع ریمل بهترین گزینه برای شما می باشد.

ویژگی ریمل پرپشت کننده

ریمل‌ هایی که خاصیت پرپشت کننده دارند، در دو مدل ساده و ضد آب موجود می باشند، و در ترکیبات خود دارای الیاف یا خرده مژه‌ هایی می باشند، که با هر بار کشیده شدن برس بین مژه‌ ها بر روی مژه‌ های طبیعی قرار می گیرند، و حجم آن‌ ها را افزایش می‌ دهد. این ریمل‌ه ا بعضاً دارای برس های خاصی می باشند، که مویچه های آن‌ ها مقدار بیشتری از ترکیبات ریمل را برای هر بار استفاده روی خود نگه می‌ دارد. پس به‌راحتی باعث افزایش حجم و پرپشتی مژه‌ ها می‌ شوند.

ریمل‌ های افزایش حجم باکیفیت معمولاً از ترکیباتی تهیه و تولید می‌ شوند، که می تواند به تقویت مژه‌ ها کمک کند، و انعطاف‌ پذیری آن‌ ها را افزایش می‌ دهند. این ریمل‌ ها باعث ریزش نمی‌ شوند، و شما می‌ توانید در همه ی طول روز از آن‌ ها استفاده کنید.

روش استفاده ریمل پرپشت کننده

جهت حجم دادن به مژه‌ ها با استفاده از ریمل پرپشت کننده به پایین نگاه کرده، و برس را از انتهای ریشه مژه‌ ها به سمت بالا بکشید. با حرکت دست‌ ها به سمت چشم و راست کل مژه‌ ها را ریمل بزنید، و پس از خشک شدن مجدداً این کار را تکرار کنید. مهم‌ ترین نکته‌ ای که باید به یاد داشته باشید، این است، که ریمل را در انتهای روز و هنگام خواب از روی مژه‌ ها پاک‌ کنید.

معرفی انواع ریمل افزایش حجم

ریمل پرپشت کننده یکی از انواع ریمل‌ های موجود در بازار می باشد، که برای بیشتر کردن جذابیت مژه‌ ها مورد استفاده قرار می‌ گیرند. از این ریمل ها بیشتر افرادی استفاده می کنند، که مژه‌ های کم‌ پشتی دارند، و می‌ خواهند با استفاده از ریمل حجم مژه‌ های خود را افزایش دهند. ریمل‌ ها در حال حاضر در انواع و مدل های مختلف در بازار وجود دارند، و می‌ توان برای افزایش حجم، بلندی و یا حتی حالت دادن به مژه‌ ها مورد استفاده قرار می گیرند. ریمل‌ ها جزء لوازم‌ آرایش مختص چشم‌ ها می باشند، و می توانند تأثیر زیادی در زیبایی چشم‌ ها و جذابیت آن ها داشته باشند. ریمل ها علاوه بر زیبایی چشم‌ ها و مژه‌ها به‌ نوعی تکمیل‌ کننده آرایش چشم‌ ها می باشد، و شما بدون استفاده از ریمل در صورت داشتن مژه‌ های کوتاه و کم‌ پشت جذابیت چشم‌ های شما به‌ اندازه کافی افزایش نمی‌ یابد.

  • ریمل پرپشت کننده اسنس مدل I Love Extreme Crazy Volume

این ریمل می تواند باعث تیره‌ تر کردن و حالت دادن به مژه‌ ها شود، و حجم مژه‌ ها را تا چند برابر افزایش دهد. رنگ‌ دانه‌ های مشکی ای که در این ریمل وجود دارد، همراه با الیاف ابریشم مصنوعی طول مژه‌ ها را به‌ صورت موقت افزایش می‌ دهد. 

  • ریمل حجم دهنده این لی مدل Intense Volumising

این ریمل هم یکی دیگر از ریمل‌ های حجم دهنده‌ ای می باشد، که در ترکیب آن خرده مژه وجود دارد، و باعث پرپشتی مژه‌ ها می‌ شود. بافت این ریمل سبک می باشد، و به‌ راحتی بر روی مژه‌ ها می‌ نشیند، و در طول روز دچار ریزش نمی‌ شود.

  • ریمل پرپشت کننده بورژوآ مدل ولوم گلامور مکس

این ریمل دارای موم طبیعی برای انعطاف‌ پذیری مژه‌ ها می باشد، و با دارا بودن الیاف ابریشمی به افزایش حجم مژه‌ ها کمک می‌ کند. این ریمل تا 16 ساعت بر روی مژه‌ ها ماندگاری دارد، و بدون ایجاد حس سنگینی یا ریزش زیبایی باعث جذابیت بیشتر چشم های شما می شود.

  • ریمل پرپشت کننده کالیستا مدل Extend Volume

این ریمل به خاطر دارا بودن رنگ‌ دانه‌ های غلیظ و مشکی و ماندگاری بالا به افزایش زیبایی چشم‌ ها کمک می‌ کند. این ریمل به‌ محض استفاده می‌ تواند تا چندین برابر حجم مژه‌ های شما را افزایش دهد.

  • ریمل پرپشت کننده بورژوآ مدل Volume Glamour با درب مسی

این ریمل با درب مسی حاوی موم طبیعی می باشد، پس می تواند از خشکی و ریزش مژه‌ ها جلوگیری کرده، و حجم آن‌ ها را تا چند برابر افزایش دهد. این ریمل از سنگینی و خستگی چشم‌ ها جلوگیری می کند، و در طول مدت استفاده باعث ریزش نمی‌ شود.

  • ریمل افزایش حجم بی یو مدل Volume Now

این ریمل با رنگ مشکی می تواند به‌ خوبی مژه‌ ها را پوشش دهد، و زیبایی دو چندانی به چشم های شما هدیه دهد. این ریمل باعث افزایش حجم چند برابری مژه‌ ها شده، و ماندگاری بالایی دارد.

  • ریمل پرپشت کننده دوسه مدل Punk

این ریمل با رنگ‌ دانه‌ های فوق‌ العاده مشکی و برس مخروطی می تواند تک‌ تک مژه‌ ها را به‌ صورت جداگانه پوشش دهد، و حجم آن‌ ها را چند برابر کند. ترکیبات این ریمل منجر به خشکی مژه‌ ها نمی شود، و با ماندگاری بالا جذابیت چشم‌ ها را تا چندین برابر بیشتر می کند.

  •  ریمل حجم دهنده ایزادورا مدل Big Bold Extreme

ریمل پرپشت کننده ایزادورا مدل Big Bold Extreme به خاطر دارا بودن برس فیبری و انعطاف‌ پذیر به‌ راحتی باعث افزایش حجم و پرپشتی مژه‌ ها می‌ شود. این ریمل ضد آب با ماندگاری بالا همه ی مژه‌ های شما را می تواند پوشش دهد، و از سنگینی و خستگی پلک‌ ها جلوگیری می کند.

  • ریمل پرپشت کننده بل مدل B100

ریمل پرپشت کننده بل مدل B100 یکی از محصولات دوکاره‌ ای می باشد، که می‌ تواند حجم و بلندی مژه‌ ها را به‌ صورت هم‌ زمان افزایش دهد. این ریمل به خاطر دارا بودن برس مخروطی و الیاف حجم دهنده به‌ محض استفاده چندین برابر حجم و طول مژه‌ های شما را تغییر می دهد، و باعث جذاب تر شدن مژه های شما می شود.

  • ریمل پرپشت کننده لورآل مدل Mega Volume Collagene 24H

این ریمل یکی از ریمل‌ های بسیار باکیفیت می باشد، که ساخت فرانسه با ماندگاری بالا می باشد. ریمل پرپشت کننده لورآل منجر به افزایش حجم مژه‌ ها می‌ شود. این ریمل با ماندگاری 24 ساعته از خستگی و احساس سنگینی پلک‌ ها جلوگیری می کند، و با پوشش مناسب حجم مژه‌ ها را تا چند برابر افزایش می‌ دهد.

  • ریمل پرپشت کننده میبلین مدل Volum Express Colossal 100 Percent Black

این ریمل تا 9 برابر منجر به افزایش حجم مژه‌ ها می‌شود. این ریمل با ماندگاری بالا در تمام‌ روز قابل‌ استفاده می باشد، و از آن جایی‌ که ضد آب نمی باشد، در پایان روز به‌ راحتی با شست و شو برطرف خواهد شد. این ریمل از خستگی و احساس سنگینی پلک‌ ها جلوگیری می کند، و با دارا بودن کلاژن مژه‌ ها را تقویت می‌ کند.

  • ریمل افزایش حجم دیورشو Diorshow

ریمل پرپشت کننده دیورشو می تواند باعث افزایش ضخامت و پرپشتی مژه‌ ها شوند، و با دارا بودن یک برس حرفه‌ ای حالت زیبا و جذابی به مژه‌ های شما می‌ دهد. با استفاده از این ریمل سنگینی روی پلک‌ ها احساس نمی شود، و شما می‌ توانید در تمام طول روز از آن استفاده کنید.

  • ریمل پرپشت کننده شنل Le Volume De Chanel Mascara 

ریمل افزایش حجم شنل Le Volume De Chanel Mascara به خاطر داشتن کربن غنی‌ شده به‌ سرعت خشک‌ شده، و حجم مژه‌ های شما را چند برابر افزایش می‌ دهد. برس این ریمل به صورتی طراحی‌ شده است، که همه ی مژه‌ ها را با یک‌ بار مصرف به ریمل آغشته می‌ کند.

  • ریمل پرپشت کننده لانکوم LANCOME

این ریمل جزء بهترین ریمل‌ های سال 2019 می باشد، که با برسی به شکل سر قو و قدرت حجم دهندگی بالا زیبایی چشم‌ های شما را تا چند برابر افزایش می‌ دهد. این ریمل باقدرت ماندگاری بالا و بدون ریزش یک ریمل عالی برای استفاده در تمام طول روز است.

ریمل خوب چه مارکی بخرم؟

  • ریمل برند میبلین

Maybelline Total Temptation Mascara

ریمل برند میبلین

این ریمل از برند میبلین جزء یکی از بهترین ها برای داشتن مژه های کاملاً زیبا و البته طبیعی می باشد، که بدون فیتیله و گلوله شدن بر روی مژه ها ماندگاری بسیار خوبی هم دارد، و مژه ها رو کاملاً از هم جدا می کند. این ریمل می تواند نمای طبیعی در مژه ایجاد کند.

  • ریمل برند کاور گرل

CoverGirl Clump Crusher Mascara

CoverGirl Clump Crusher Mascara

اگر دنبال یه ریمل با خاصیت فر و پرپشت کنندگی خوب هستید، که قیمت مناسبی هم داشته باشد، این برند و مدل رو انتخاب کنید، که به خوبی مژه ها رو بدون چسبیدن به همدیگر، انبوه و فر می کند.

  • ریمل برند سفورا

Sephora Collection LashCraft Big Volume Mascara

خصوصیت ریمل: پرپشت کننده

این ریمل به هیچ عنوان باعث ریزش نمی شود، و در اصطلاح آب نمی شود، و زیر چشم نمی ریزد.

  • ریمل برند استی لادر

Estée Lauder Pure Color Envy Lash Mascara

ریمل برند استی لادر

خصوصیت ریمل: حجم دهنده، بلند کننده و جدا کننده با نمای طبیعی

  • ریمل برند لا روشه پوزای

La Roche-Posay Respectissime Extension Mascara

ریمل برند لا روشه پوزای

خصوصیت ریمل: ضدآب

بعضی از روزها شما احتیاج به ریمل ضدآب دارید، این ریمل گزینه ی مناسبی می باشد.

  • ریمل برند رولون

Revlon Mega Multiplier Mascara

ریمل برند رولون

خصوصیت ریمل: پاک شوندگی سریع و آسان