10 مدل ساعت لوکس و معروف مردانه و زنانه دنیا

09/02/2022
مشهور ترین برندهای ساعت مچی
ساعت مچی یکی از وسایل های محبوب و جذاب مرد و زن است که در این مقاله قصد داریم به محبوب ترین و مشهور ترین ساعت های دنیا بپردازیم.
مجله والی
مجله والی

ساعت مچی که برای بسیار از مردان و زنان مورد علاقه بوده و اکثر برندهای ساعت لاکچری و محبوب ساعت کشور سوئیس می باشد که از جذابین خاصی برخور دار هستند و در نهایت طرفادارن خود را دارند اما یک سوال همیشه هست که مارک های ساعت خوب چیست؟ در اینجا یک لیست 10 تایی برای شما آورده شده است تا در مورد آن بحث کنید. با مجله والی همراه باشید

10برند برتر ساعت های لوکس

مشهور ترین ساعت های دنیا

1.Rolex

رولکس به عنوان پادشاه برندهای ساعت به سلطنت خود ادامه می دهد و تقاضا برای ساعت های این شرکت ژنو همچنان ادامه دارد. ما شاهد افزایش مداوم قیمت مدل‌های محبوبی مانند Submariner، GMT-Master II و Daytona در Chrono24 بوده‌ایم. اما حتی مدل‌های کمتر محبوب این برند نیز در مورد تقاضا و قیمت، قدرت بیشتری پیدا کرده‌اند. Datejust، مدل‌های Oyster Perpetual که اخیراً معرفی شده‌اند، Explorer و Explorer II، و حتی Milgauss عجیب و غریب تقاضای قوی‌تری دارند.

معروف ترین برند های ساعت

2.Omega

یکی دیگر از برندهای فوق العاده محبوب امگا است. این برند از بیل، سوئیس، برخی از بزرگترین نمادهای صنعت را ایجاد کرده است. بدون شک Speedmaster مشهورترین ساعت این شرکت است. معرفی Moonwatch جدید با طراحی به روز و حرکت جدید باعث می شود این برند فصل دیگری از میراث مجموعه را آغاز کند. آخرین مدل Speedmaster Snoopy در بین نسخه های ویژه Speedmaster بیشترین درخواست را دارد.

لوکس ترین برند ساعت

3.Breitling

Breitling ساعت انتخابی برای پرسنل نظامی، خلبانان و فضانوردان است. اینها ساعت های جدی هستند، احتمالاً در زندگی روزمره خود به چیزی به اندازه آن نیاز نخواهید داشت، اما هزاران مدل Breitling دیگر برای انتخاب وجود دارد. این برند همچنین چند ساعت هوشمند از جمله Exospace B55 را توسعه داده است که ویژگی های ویژه ای برای متخصصان هوافضا دارد.اگر اهل خارج از منزل هستید، عاشق ورزش های شدید هستید، یا صرفاً به دنبال یک زمان سنج پیشرفته هستید، برای انتخاب یک ساعت لوکس ماهرانه به Breitling بروید.

مارک ساعت های معروف

محبوب ترین مدل: Breitling Navitimer

4.Patek Philippe

پتک فیلیپ بدون شک شناخته شده ترین و محبوب ترین برند در زمینه هورلوگری بالا است. شرکت ژنو با ترکیبی از بالاترین سطح تکنیک ساعت سازی، طراحی و پرداخت، برخی از تماشایی ترین ساعت ها را در بازار تولید می کند. بزرگترین موفقیت این برند Nautilus است و پس از آن Aquanaut. ساعت‌های مجموعه‌های Complications و Grand Complications نیز تقاضای بالایی دارند.

مارک ساعت های معروف زنانه

5.Audemars Piguet

Audemars Piguet یکی از معروف ترین شرکت های ساعت سازی سطح بالا در جهان است. ساعت‌های AP که در Vallee de Joux of the Jura Mountains در سوئیس توسط Jules-Louis Audemars و Edward Auguste Piguet ساخته شده‌اند، اکنون بر روی مچ افراد ثروتمند و مشهور، از جمله آرنولد شوارتزنگر، جی زی و جیمز، جهان را می‌گردند.

بهترین مارک ساعت مچی مردانه 2020

6.Cartier

وقتی کسی می گوید کارتیه، اولین فکر شما ممکن است جواهرات باشد. در واقع، کارتیه جواهرساز مشهور پادشاهان بود. اما این طراح مشهور جهان شروع به ساخت ساعت کرد. در واقع، امروزه مجموعه ساعت‌های لوکس Cartier از مشهورترین ساعت‌های موجود در بازار هستند و این برند خود را به عنوان یک بازیگر اصلی در صنعت ساعت‌سازی تثبیت کرده است.در نتیجه، طرح‌های کارتیه اغلب غیرمعمول با پیکربندی‌های متمایز است که آنها را از جمعیت متمایز می‌کند. این برند بیشتر به خاطر طیف ساعت‌های «Tank» خود شناخته می‌شود که امروزه توسط بسیاری به عنوان نمادین شناخته می‌شود.

پرفروش ترین ساعت مچی در ایران

7.Tudor

تودور با ساعت های بسیار کاربردی خود که مخصوص غواصان، اعضای نیروی دریایی و کاوشگران در سفرهای سراسر جهان طراحی شده است، خود را متمایز می کند. اما این فقط ماجراجویان و متخصصان نظامی نیستند که ساعت‌های تودور را ورزش می‌کنند. این ساعت ها مورد علاقه افراد مشهوری مانند دیوید بکهام و لیدی گاگا نیز هستند.

ساعت‌های Tudor مقرون به صرفه‌تر از رولکس هستند، و در عین حال که همان حس پرستیژ و انحصار را حفظ می‌کنند، جایگزینی در دسترس‌تر برای نمادین‌ترین برند ساعت جهان می‌شوند.

بهترین و پرفروش ترین ساعت مچی در ایران‌

8.Richard Mille

"مقرون به صرفه بودن" قطعا چیزی نیست که شما با ریچارد میل مرتبط کنید. برند مدرن ساعت‌های لوکس برخی از محبوب‌ترین ساعت‌های فوق‌العاده پرطرفدار را تولید کرد ساعت‌های ریچارد میل پیشرفته‌ای بسازد که ترکیبی از مواد با تکنولوژی بالا و مهارت باورنکردنی ساعت‌سازی برای استفاده در شرایط سخت باشد. این برند ساعت‌هایی را برای ستاره‌های مشهور ورزشی مانند رافائل نادال، بابا واتسون و رانندگان فرمول 1 متعددی از جمله فرناندو آلونسو و لاندو نوریس تولید کرده است.

قیمت ساعت مچی

9.H. Moser & Cie

این برند مستقل کوچک با مجموعه محبوب Streamliner خود که دارای کرونوگراف Streamliner Flyback و Streamliner Center Seconds است، توجه خود را به خود جلب کرده است. امسال، H. Moser & Cie، Streamliner Perpetual Calendar را به خط تولید خود اضافه کردند که نشان دهنده توانایی این برند در تولید برخی از چشمگیرترین ساعت‌های داخلی در حال حاضر است. مجموعه H. Moser & Cie. Specials شامل برخی از چشمگیرترین ساعت های مفهومی، از جمله Venturer تماشایی با صفحه Vantablack® خود به عنوان برجسته ترین ساعت است.

جذاب ترین ساعت های مچی

(ساعت مورد علاقه ادمینdevil)

10.F.P. Journe

سالانه تنها 800 ساعت تولید می کند. و اینها جزو بهترین و خاص ترین ساعت هایی هستند که این صنعت ارائه کرده است. F.P. Journe بین کلکسیونرهای سطح بالا بسیار محبوب است. تقریباً تمام 800 قطعه آنها در عرض چند دقیقه به فروش می رسد. این برند در حال حاضر شش مجموعه در کاتالوگ خود دارد که شامل ساعتی است که واقعاً به یکی از محبوب‌ترین طرفداران در دنیای ساعت تبدیل شده است.

ارزان ترین ساعت مچی مردانه و زنانه