انتخاب و خرید کیف متناسب سن - اندام - قد و...

12/02/2022
کیف متناسب با قد و اندامتان را بشناسید.
خانم هایی که شیک پوش و خوش تیپ هستند، برای خرید کیف خود به نکاتی مانند اندام، قد و سن توجه می کنند، و براساس این موارد می توانید بهترین و مناسب ترین خود را انتخاب کنید.
مجله والی
مجله والی

کیف مناسب اندام

کیف یکی از لوازم جانبی استایل خانم ها می باشد، و تأثیر بسیار زیادی بر ظاهر خانم ها می گذارد. پس شما می توانید با کیف مناسب بسیاری از ضعف های اندام خود را بپوشانید، و به زیباتر شدن و جذابیت بیشتر خود کمک کنید. پس به شما توصیه می کنیم، که کیف خود را براساس فرم بدنتان، اندازه قدتان، سن و سالتان انتخاب نمایید. اگر قصد خرید یک کیف را دارید، نکاتی که در این قسمت از مجله والی برای شما آورده ایم، می تواند کمک کننده باشد.

انتخاب و خرید کیف براساس قد

  • مدل کیف برای زنان قد بلند و لاغر

خانم هایی که قد بلندی دارند، ولی لاغر اندام هستند، می‌ توانند انواع مدل های کیف را از کوله‌ پشتی های بزرگ گرفته‌، تا کیف دوشی و یا حتی کیف دستی و مدل های پستچی برای خود انتخاب کنند.

فقط این افراد باید به این نکته توجه داشته باشند، که‌ هر چقدر اندازه‌ ی کیف کوچکتر باشد، قد آن ها بلندتر به‌ نظر می‌ رسد، پس بهتر است، کیف هایی با سایز متوسط و یا طرح های بزرگ انتخاب کنید.

  • مدل کیف برای زنان قد کوتاه

مدل کیف برای زنان قد کوتاه

خانم هایی که قد کوتاهی دارند، و ریز جثه‌ هستند، بهتر است، از کیف های کوچک و مدل های دوشی استفاده کنند، و به هیچ عنوان سراغ کیف های بزرگ نروید. هم چنین مدل های کیف کوچکی که‌ روی آرنج دست قرار می‌ گیرد، نیز مناسب هستند، ولی نباید زنجیر یا بند کیف خیلی بلند باشد، که‌ کیف پایین تر از لگن قرار بگیرد، چون این کار قدتان را کوتاه‌ تر نشان می‌ دهد.

انتخاب و خرید کیف براساس اندام

  • کیف مناسب برای اندام های گلابی شکل

کیف مناسب برای اندام های گلابی شکل

اگر پایین تنه‌ شما درشت تر از بالا تنه‌ تان  شما می باشد، و فرم بدنی شما گلابی شکل می باشد، باید کیف هایی را انتخاب نمایید، تا حواس بیننده‌ را به‌ سمت بالا تنه‌ ی شما جلب نماید. از کیف هایی با سایز متوسط و رنگ های شاد و روشن استفاده‌ کنید، که‌ بندهای کوتاه‌ داشته‌باشد، و کیف شما زیر آرنج شما قرار بگیرد.

به هیچ عنوان از کیف هایی که‌ بند بلند دارند، و بندشان آن ها را تا روی لگن شما می‌ آورد، به‌ خاطر این که‌ پایین تنه‌ ی شما بزرگ تر به‌ نظر می‌ رسد، استفاده‌ نکنید. همچنین سراغ کیف های خیلی بزرگ با جزئیات فراوان نروید.

  • کیف مناسب برای اندام های سیبی شکل

کیف مناسب برای اندام های سیبی شکل

اگر بالا تنه‌ ی شما بزرگ و شانه‌ های عریضی دارید، و در کل اندام شما سیبی شکل است، بهتر است، کیف های دوشی، مدل کیف پستچی یا هر کیفی با دسته‌ یا بند بلند انتخاب کنید، تا حواس بیننده‌ از سرشانه‌ بزرگ شما دور شود. کیف هایی که‌ روی آرنج دست قرار می‌ گیرند، نیز برای شما مناسب می باشند، ولی به هیچ عنوان از کیف های کوچک با دسته‌ های کوتاه‌ استفاده نکنید.

کیف مناسب برای اندام های ورزشکاری

خانم هایی که‌ تیپ بدنی زاویه‌ دار و ورزشکارانه‌ ای دارند، باید مدل کیف های زاویه‌ دار مثل کیف مربع، مستطیل و هر شکل هندسی دیگری با زاویه‌ های تند را انتخاب نکنند، چون این کیف ها اندام را خشن تر نشان می‌ دهد. بهتر می باشد، این افراد به‌ سراغ کیف های گردتر و حجیم تر مانند کوله‌ پشتی که‌ طرح و نقش هایی مانند گلدوزی روی بند آن وجود دارد، بروند.

کیف مناسب خانم های سایز بزرگ

زنان سایز بزرگ به هیچ عنوان نباید از کیف های دستی کوچک استفاده کنند، و کیف های خوش دوخت در اندازه‌ ی متوسط استفاده‌ کنند. همچنین انتخاب کیف های بزرگ با طرح های درشت و رنگ روشن برای این افراد بهتر می باشد.

انتخاب رنگ مناسب کیف برای هر اندام

انتخاب رنگ مناسب کیف برای هر اندام

  • خانم های قد بلند انتخاب کیف های بزرگ با طرح و رنگ روشن بهترین گزینه می باشد.
  • خانم های ریزه‌ اندام بهتر می باشد، از کیف های تک رنگ استفاده‌ کنند.
  • خانم های چاق باید از کیف های خوش ساخت با خطوط باریک در شکل های مجزا انتخاب کنند.
  • خانم های لاغر می‌ توانند از کیف هایی که‌ طرح و تزئینات فراوانی دارد، استفاده کنند.

انتخاب و خرید کیف براساس سن

  • مناسب ترین کیف برای انواع گروه‌ سنی

مناسب ترین کیف برای انواع گروه‌ سنی

دختران نوجوان به‌ این خاطر که‌ وسایل زیادی برای بردن به‌ همراه‌ خود دارند، بهتر می باشد، از کیف های بزرگ با رنگ های شاد استفاده‌ کنند.
خانم هایی که میان سال می باشد، بهتر می باشد، از یک کیف متوسط یا کوچک که‌ رنگ آن تند و زننده‌ نمی باشد، استفاده‌ کنند. خانم های سی یا چهل ساله‌ که‌ شاغل می باشند، و یا مادری هستند، بهتر می باشد، از کیفی بزرگ تر استفاده‌ کنند. کیف زنانه‌ دستی، کیف زنانه‌ دوشی، کیف دانشجویی و کیف کارمندی بهترین گزینه برای این افراد می باشد. بهترین کیف برای مهمانی رفتن نیز مدل های کیف مجلسی و کیف پاسپورتی شیک و زیبا می باشد، که‌ نیازمند هر بانوی خوش پوش و با سلیقه‌ ای می باشد. 

  1. خانم هایی که‌ تازه وارد ده‌ ی پنجاه‌ زندگی خود شده‌ اند و نیازی به وسایل زیادی ندارند، بهتر می باشد، از کیف های ظریف تر و سبک تر مانند کیف های پاسپورتی در طرح های مختلف کیف اسپرت، کیف مجلسی و… استفاده‌ نمایند.
  2. خانم هایی که‌ شصت سال سن دارند، و دغدغه‌ کمتری برای کار دارند، و بیشتر وقت خود را در سفر می‌گذرانند، بهتر می باشد، از ساک های بزرگ، اسپرت، شیک و مقاوم استفاده‌ کنند.
  3. خانم هایی که‌ در ده‌ ی هفتاد زندگی خود هستند، و مسافرت برای آن ها سخت تر شده‌ بهتر می باشد، از کیف هایی سبک، سنتی در طرح های مختلف و مناسب استفاده‌ کنند.