10 مکان دیدنی و جاذبه گردشگری میلان ایتالیا

13/02/2022
جاذبه های گردشگری میلان
میلان که در لمباردی در شمال ایتالیا واقع شده است، پایتخت مالی و مد این کشور است. این یک کلان شهر پیچیده است، شهری با نگرش آینده نگر که مراکز خرید چشمگیر میلان که میزبان طراحانی مانند پرادا، آرمانی و ورساچه است، تقریباً به اندازه مؤسسات فرهنگی چند صد ساله این شهر بازدیدکنندگان را به خود جذب می کند.
مجله والی
مجله والی

شهر میلان ایتالیا به عنوان مرکز پول و تجارت ایتالیا بوده و این شهر با گذشته ای تأثیرگذار و میراث فرهنگی غنی است.در نظر بگیرید که سنت آگوستین در کلیسایی تعمید داده شد که در میدان کنونی Piazza del Duomo قرار داشت. هنرمندان میکل آنژ و لئوناردو داوینچی، آهنگساز وردی، تنور بزرگ انریکو کاروسو، و طراح جورجیو آرمانی، همه در اینجا زندگی و کار کردند.و کل دنیای مد دو بار در سال برای مدهای فصل به کت واک های میلان نگاه می کند. میلان بدون ذکر ثروت قابل توجهی که به دلیل موقعیت تجاری مطلوب آن ایجاد شده است، این شهر را با گنجینه های هنری، فرهنگی و معماری فراوانی برای لذت بردن شما به ارمغان آورده است. در این مقاله از برترین جاذبه های گردشگری میلان و بسیاری از بهترین مکان ها را برای بازدید ز این شهر زیبا خواهید یافت با مجله والی همراه باشید.

عکس های میلان ایتالیا

عکس های میلان ایتالیا

1. Il Duomo (کلیسای جامع میلان)

کلیسای جامع سانتا ماریا ناسنته، که میلانی ها آن را فقط "Il Duomo" می نامند، یکی از بزرگترین کلیساهای جهان (حداکثر 40000 نفر است) و باشکوه ترین کلیساها، نمونه نهایی سبک گوتیک پر زرق و برق است.بالای سقف 135 قله سنگی حکاکی شده با ظرافت است و نمای بیرونی با 2245 مجسمه مرمر تزئین شده است. فضای داخلی کم نور، در تضاد قابل توجه با نمای بیرونی درخشان و پر نقش و نگار، با 52 ستون غول پیکر خود تأثیری قدرتمند بر جای می گذارد. پنجره های رنگی در شبستان (بیشتر قرن 15-16) بزرگترین در جهان هستند. 

میدان معروف میلان

2. شام آخر لئوناردو داوینچی

کلیسای آجری گوتیک سانتا ماریا دل گرازیه، در کورسو سرخابی، حدوداً در سال 1465 آغاز شد و گنبد عظیم شش ضلعی آن به بهترین سبک رنسانس اولیه توسط برامانته، یکی از تأثیرگذارترین معماران دوره رنسانس ایتالیا طراحی شد. کلیساو سفره خانه مجاور آن، که شام ​​آخر لئوناردو داوینچی را در خود جای داده است در جنگ جهانی دوم به شدت آسیب دیدند و در طول کار تعمیر، نقاشی‌های قدیمی در گنبد به نمایش درآمدند. در انتهای راهرو شمالی، کلیسای کوچک باروک مدونا دل گرازیه، با محراب مدونا قرار دارد. دلیل اینکه بیشتر گردشگران از سانتا ماریا دل گرازیه دیدن می کنند، دیدن معروف ترین اثر داوینچی است که بر روی دیوار سفره خانه صومعه سابق دومینیکن نقاشی شده است

شام آخر لئوناردو داوینچی

3. Galleria Vittorio Emanuele II: فروشگاه های لوکس و کافه های زیبا

گالری بزرگ ویتوریو امانوئل که یک طرف میدان دومو را تشکیل می‌دهد و از طرف دیگر به میدان اسکالا باز می‌شود، توسط جوزپه منگونی طراحی و بین سال‌های 1865 تا 1877 ساخته شد. در آن زمان این بزرگ‌ترین پاساژ خرید در اروپا بود، با گنبدی سر به فلک کشیده، نشان دهنده آغاز معماری مدرن در ایتالیا، امروزه به عنوان نمونه ای باشکوه از ساخت و سازهای صنعتی آهن و شیشه قرن 19 می باشد. و هنوز هم مکانی زیبا و پرجنب‌وجوش است که محلی‌ها برای ناهار یا قهوه در کافه‌های زیبایش گرد هم می‌آیند و در مغازه‌های لوکس آن گشت می‌زنند. آنقدر بخشی از زندگی محلی است که ساکنان میلان از آن به عنوان "ایل سالتو" (سالن) یاد می کنند.

میدان اصلی شهر میلان

4. Castello Sforzesco(کاستلو اسفورزسکو)

کاستلو موزه دل کاستلو اسفورزسکو مجموعه‌ای از موزه‌ها است  که یکی از آنها مجسمه‌سازی است. این مجموعه شامل Pietà Rondanini، آخرین شاهکار میکل آنژ است که در سال 1953 از کاخ Rondanini در رم به اینجا آورده شد. موزه‌های دیگر مجموعه‌ای از هنرهای تزئینی، آثار باستانی ماقبل تاریخ و مصر، مجموعه‌ای از تاریخ موسیقی، و انباری از سلاح‌ها و زره‌های قرون وسطایی را به نمایش می‌گذارند. گالری تصاویر این موزه شامل نقاشی هایی از بلینی، کورجو، مانتنیا، برگوگنونه، فوپا، لوتو، تینتورتو و آنتونلو دا مسینا است. بین دو حیاط عقبی کاستلو، گذرگاهی به پارک منتهی می‌شود که در ابتدا باغ دوک‌های میلان و بعداً یک زمین آموزشی نظامی بود.

جاهای دیدنی میلان

5.Pinacoteca di Brera(کاخ رنسانس)

کاخ رنسانس کاخ دی بررا که بین سال‌های 1651 و 1773 ساخته شد، در اصل یک کالج یسوعی بود، اما از سال 1776 به آکادمی هنرهای زیبا تبدیل شد. همراه با یک کتابخانه و رصدخانه، شامل Pinacoteca di Brera، یکی از بهترین موزه‌های هنری ایتالیا است.مشهورترین عکس در گالری، ازدواج باکره رافائل (لو اسپوسالیزیو)، بهترین اثر دوره اول اوست. رامبراند (پرتره زنان، از جمله خواهر هنرمند)، ون دایک (شاهزاده آمالیا سولمز)، روبنس (شام آخر) و ال گرکو (سنت فرانسیس) در میان استادان خارجی برجسته هستند.

برترین جاذبه های گردشگری میلان

6. Opera at Teatro alla Scala (اپرا در تئاتر آلا اسکالا)

لا اسکالا که معتبرترین سالن اپرای جهان به حساب می آید، با موسیقی همه آهنگسازان و خوانندگان بزرگ اپرا به صدا درآمده است و تماشاگران آن، سالن تئاتر 2800 نفری - به عنوان خواستارترین سالن در ایتالیا شناخته می شوند (و ترسیده اند). در همان ساختمان موزه تئاتر آلا اسکالا قرار دارد، جایی که مجموعه‌ای از لباس‌ها از نمایش‌های شاخص و یادگارهای تاریخی و شخصی بزرگانی که در لااسکالا اجرا کرده‌اند و آثارشان اجرا شده‌اند، از جمله وردی، روسینی و بزرگان را خواهید دید. آرتورو توسکانینی رهبر ارکستر اگر تمرینی در حال انجام نباشد، موزه امکان دسترسی به داخل خانه اپرا را که یکی از باشکوه‌ترین خانه‌های جهان است، فراهم می‌کند.

دیدنی ها و جاذبه های میلان ایتالیا عکس و آدرس

7. Sant'Ambrogio (سنت آمبروجیو)

کلیسای Sant'Ambrogio در سال 386 توسط سنت Ambrose که در میلان متولد شد و قدیس حامی شهر است، تأسیس شد. کلیسای کنونی شاهکاری از معماری رومی است که در قرن دوازدهم در اطراف گروه کر از یک کلیسای اولیه قرن نهم ساخته شده است. در اینجا چیزهای زیادی برای دیدن وجود دارد، که با رواق بزرگ، همچنین از قرن نهم شروع می شود، و دهلیز، که سرستون های سنگی کنده کاری شده و درگاه آن، آن را در میان بهترین نمونه های اروپا از دوره رومنسکی قرار می دهد.

موزه شهر میلان

8.Cimitero Monumentale

با تمام معماری و هنر باشکوه ایتالیا از دوران یونان و روم باستان، قرون وسطی و رنسانس، به راحتی می توان فراموش کرد که ایتالیا همچنین دارای نمونه های برجسته ای از دوره هنر نو است که در اینجا به عنوان Stile Liberty شناخته می شود. Cimitero Monumentale، در نزدیکی ایستگاه راه‌آهن Stazione Porta Garibaldi، یک گالری در فضای باز از مجسمه‌های Art Nouveau است که بسیاری از مجسمه‌سازان مشهور ایتالیایی هستند. 

جاذبه‌های برتر میلان در سفر به ایتالیا

9. San Maurizio and the Archaeology Museum (سن مائوریزیو و موزه باستان شناسی)

برای بسیاری، فضای داخلی کلیسای سن ماوریزیو زیباترین کلیسای میلان است. در اوایل دهه 1500 به عنوان کلیسای صومعه راهبه های بندیکتین ساخته شد، کل فضای داخلی با نقاشی های دیواری از صحنه های کتاب مقدس پوشیده شده است. اینها نه تنها توسط برخی از بهترین هنرمندان لومبارد قرن شانزدهم عمدتاً برناردینو لوینی و پسرانش ساخته شده‌اند، بلکه رنگ‌های نقاشی‌ها به قدری زنده هستند که گویی دیروز نقاشی شده‌اند. شبستان طویل به دو بخش تقسیم می‌شود که قسمت پشتی به گروه کر راهبه‌ها اختصاص دارد.

جاذبه های گردشگری شهر میلان ایتالیا

10.Naviglio(ناویگلیو)

برای جوانانی که به کافه‌های کنار کانال و کلوب‌های موسیقی مراجعه می‌کنند، ناویگلیو یکی از بهترین کارهایی است که می‌توان در شب در میلان انجام داد. اگرچه در عصر فعال ترین است، اما در روز به بوتیک ها و کارگاه های هنرمندان و رستوران ها و جشنواره های مکرر که در اینجا برگزار می شود بروید. در ماه آوریل، محله در امتداد کانال مملو از گل‌های فستا دی فیوری می‌شود و فستا دل ناویلیو کنسرت‌ها، راهپیمایی‌ها، صنایع دستی و بازار عتیقه را به ارمغان می‌آورد. بارج های کنار کانال ها در اواسط ژوئن برای Sagra di San Cristoforo (جشنواره سنت کریستوفر) تزئین می شوند و ارکستر Sinfonica di Milano Giuseppe Verdi حدود 50 کنسرت را در عصرهای پنجشنبه و جمعه و بعدازظهر یکشنبه در Auditorium di Milano اجرا می کند.

10 مکان دیدنی میلان