معرفی 12 جاذبه گردشگری برتر فیلیپین

13/02/2022
جاذبه های گردشگری فیلیپین
فیلیپین از سواحل بکر و شگفتی‌های طبیعی شگفت‌انگیز گرفته تا مکان‌های تاریخی جالب و تجربه‌هایی که یک بار در طول عمر می‌گذرد، بسیاری از چیزهای هیجان‌انگیز برای دیدن و انجام دادن را در خود جای داده است. برترین جاذبه های توریستی فیلیپین را در این مقاله ببینید.
مجله والی
مجله والی

فیلیپین بیش از 7000 جزیره دارد و بهترین مکان برای تجربه ترکیبی از طبیعت، فرهنگ و سرگرمی است. ویژگی های جغرافیایی فیلیپین تضمین می کند که هر کجا که بروید جاذبه های طبیعی وجود دارد. فرقی نمی‌کند به نقاط توریستی لوزون، نقاط گردشگری Visayas یا نقاط گردشگری میندانائو بروید، منتظر مناظر زیبا، جاذبه‌های منحصربه‌فرد، مردم محلی دوستانه و تجربه‌های به یاد ماندنی باشید.

بهترین سواحل فیلیپین، جزایر ایده‌آل در آب‌های فیروزه‌ای، کامل‌ترین آتشفشان مخروطی جهان، کوچک‌ترین پستانداران، مکان‌های موج‌سواری در سطح جهانی، و قلعه‌های اسپانیایی چند صد ساله اینها تنها برخی از جاذبه‌هایی هستند که در فیلیپین در انتظار شما هستند.

در کل داشتن اطلاعات در باره جاذبه های هر کشوری که قصد سفر را به آن را دارید کمک می کنید بیشتر از سفر خود لذت ببرید پس با ما در این مقاله گردشگری از مجله والی همراه باشید تا با جاذبه های گردشگری فیلیپین که در پایتخت آن (مانیل) واقع شده اند آشنا شوید.

1.ال نیدو | El Nido

جاذبه های توریستی فیلیپین

ال نیدو که در پالاوان شمالی بر روی لبه ی خلیج باکوئیت واقع شده یکی از جاذبه های گردشگری پر طرفدار فیلپین است و بیشتر به خاطر جزایر و تالاب‌های بهشت‌مانندش و پوشش های سنگی، ماهی ها و مرجان های رنگارنگ مشهور است.

گشت های تفریحی با قایق و گشت با اتوبوس در ال نیدو از جمله بازدید از تالاب بزرگ ال نیدو را نباید از دست داد. اما پس از یک روز شلوغ از بازدید از خلیج‌ها، سواحل ماسه‌ای سفید در ال نیدو، صخره‌های آهکی و سایر نقاط توریستی ال نیدو پالاوان، سفر به ساحل آرامش‌بخش ناکپان به شدت توصیه می‌شود و سزاوار یک نقطه در برنامه سفر شما برای دیدن است.

2.جزیره باتان | Batan Island

جاذبه های گردشگری کشور فیلیپین

یکی دیگر از محبوب ترین جاذبه های گردشگری فیلیپین، جزیره باتان است که به دلیل  صخره های سرسبز و آب های موجدار برای موج سواری، تپه های باشکوه و گاوهای در حال چرا، خانه های سنگی، کلیساهای اسپانیایی گردشگران زیادی به خود جذب می کند و به دلیل بازدید گردشگران چینی از آن مشهور شده است.

3.ساحل سفید | White Beach

جاذبه های گردشگری مانیل فیلیپین

همانطور که گفتیم فیلیپین دارای سواحل بکر بسیار زیادی می باشد اما اگر به دنبال صحنه های ساحلی فعال تر هستید، یکی از بهترین مکان ها برای بازدید، ساحل سفید در بوراکای است. این پرجمعیت ترین ساحل جزیره است، اما در آن فرصت های زیادی برای قایق سواری و سایر ورزش های آبی خواهید یافت. تعداد زیادی صندلی و بانوج در زیر درختان نخل وجود دارد، بنابراین می توانید استراحت کنید و از شن های سفید خالص لذت ببرید. حتی می توانید یک ماساژ ساحلی رزرو کنید. غواصی یک فعالیت محبوب در ساحل سفید است، اما اگر نمی‌خواهید کار زیادی انجام دهید، سوار قایق موزی شوید یا سفری را با قایق کف شیشه‌ای رزرو کنید.

4.دریاچه پیناتوبو | Lake Pinatubo

عکس جاذبه های گردشگری فیلیپین

یکی دیگر از بهترین جاذبه های فیلیپین، دریاچه پیناتوبو می باشد که بسیار زیبا و محصور کننده بوده و طبیعت زیبایی را به خود اختصاص داده است.این دریاچه در شمال غربی فیلیپین و در استان زامبالیز واقع شده و نام آن پس از زلزله سال ۱۹۹۱ و فعال شدن آتشفشان خاموشی انتخاب شد.

5.پل معلق | Hanging Bridge

فیلم جاذبه های گردشگری فیلیپین

در جزیره بوهول، پلی که تماماً از بامبو ساخته شده است، با طول تقریباً 40 متر در هوا بر روی رودخانه لوبوک تاب می خورد. برای کسانی که حس ماجراجویی دارند یا میل به غلبه بر ترس از ارتفاع دارند، پیاده روی بر روی پل معلق یک تجربه هیجان انگیز است که هرگز فراموش نخواهید کرد. پل معلق در شهر سویا است.در طول سال‌ها، این پل که در اصل با بامبو بافته شده ساخته شده، به دلیل محبوبیت آن در بین گردشگران، نکات ایمنی در ساخت آن رعایت شده است پس نگران نباشید.

6.ویگان | Vigan

ویگان

منطقه ویگان یکی دیگر از جاذبه های گردشگری فیلیپین است که با قدم زدن در خیابان های Calle Crisologo در ویگان، می توانید به گذشته سفر کنید. این شهر قرن شانزدهمی، یکی از میراث های  جهانی یونسکو و یک نقطه توریستی محبوب در فیلیپین به شمار می رود که با موفقیت توانسته است منطقه تاریخی را حفظ کند، جایی که هنوز هم می توانید کالساس (کالسکه اسب) را پیدا کنید.همچنین دارای جذابیت دنیای قدیم و معماری استعماری اسپانیایی است.

7.ساگادا | Sagada

ساگادا

در شمال فیلیپین در اعماق کوه‌های کوردیلا، دهکده ای به نام ساگادا واقع شده که یکی دیگر از جاذبه های گردشگری فیلیپن بوده و دارای زیبایی های بی نظیر و منحصر به فردی دارد.فرهنگ ایفوگائو در این دهکده ریشه دارد که تا به الان پا بر جا مانده است.دلیل جذابیت این دهکده وجود تابوت‌های آویزان است که چند قرن قدمت دارند و از صخره‌های دره اکو آویزان شده‌اند. این تدفین های تشریفاتی مختص افراد قبایل ثروتمند بود.

8.جزیره بوراکی | Boracay Island

جزیره بوراکی

جزیره بوراکی که یکی دیگر از جاذبه ی گردشگری فیلیپین می باشد بیشتر شبیه به به استخوان سگ است و ممکن است جزیره‌ای کوچک باشد، اما پایتخت ساحلی فیلیپین به شمار رفته ویژگی‌های عالی مانند چتربازی، موتورسواری، اسب‌سواری، غواصی و ... در خود جای داده است. اگر این کافی نیست، تورهای قایق به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد که غروب های خیره کننده خورشید را تماشا کنند، غارهای آتشفشانی و خلیج های دور افتاده تالاب های فیروزه ای را کشف کنند. وقتی خورشید غروب می‌کند، زندگی شبانه بوراکای با بارها و رستوران‌های زیادی که غذا، نوشیدنی و سرگرمی را تا سحر سرو می‌کنند، تپش می‌گیرد.

9.صخره توباتاها | Tubbataha Reef

صخره توباتاها

صخره Tubbataha در دریای سولو یک پناهگاه دریایی است که به عنوان پارک ملی دریایی Tubbataha Reef محافظت می شود. این صخره از دو جزیره مرجانی شمالی و مرجانی جنوبی تشکیل شده است که توسط کانالی عمیق به عرض تقریبی 5 مایل (8 کیلومتر) از هم جدا شده اند. به دلیل دیواره های مرجانی که صخره های مرجانی کم عمق به طور ناگهانی به پایان می رسد و جای خود را به اعماق زیاد می دهد، به یکی از محبوب ترین مکان های غواصی در فیلیپین تبدیل شده است. این پارک دریایی بین ماه‌های آوریل تا ژوئن، زمانی که امواج آرام‌تر هستند، برای گردش‌های غواصی زنده باز است.

10.آتشفشان مایون | Mayon Volcano

آتشفشان مایون

آتشفشان مایون واقع در استان آلبای در جزیره لوزون یکی از جاذبه‌های دیدنی فیلیپین است. این یک آتشفشان استراتو فعال با ارتفاع بیش از 2400 متر است. آتشفشان مایون قله کاملاً متقارن مخروطی شکل دارد.

بیشتر بازدیدکنندگان می خواهند با تماشای آتشفشان از روی زمین از آن لذت ببرند. مسیرهای طبیعی در محوطه پارک ملی اطراف آتشفشان را احاطه کرده اند، جایی که می توانید حیات وحشی مانند طوطی ها و پرندگان دیگر را نیز ببینید.کوهنوردان می توانند برای صعود از آتشفشان درخواست مجوز کنند، اما این مسیر دشواری در جنگل است و گازهای خطرناکی در نزدیکی قله منتشر می شود، بنابراین احتیاط توصیه می شود. زمان ایده آل برای بازدید از مارس تا مه، خارج از فصل بارانی است.

11.جزیره اپو | Apo Island

جزیره اپو

یکی از بهترین جاذبه های گردشگری فیلیپین، جزیره آپو می باشد که یکی از مناطق دیدنی و جذاب به شمار می رود که زمانی یک دهکده ی ماهیگیری در دورترین مسیر توریستی به شمار می رفته که در این ناحیه گردشگران می توانستند از گشت های تفریحی در اقیانوس لذت ببرند.

12.پورتو گالرا | Puerto Galera

پورتو گالرا

درست در جنوب مانیل، شهر ساحلی جذاب Puerto Galera قرار دارد که به دلیل سواحل زیبا، نقاط غواصی عالی و تنوع گسترده ای از گونه های دریایی، بسیار مورد علاقه است. محبوب ترین سواحل ساحل سفید و ساحل سابانگ هستند که خرید، غذاخوری، شب زنده داری و اقامت در هتل را نیز ارائه می دهند. یکی دیگر از جاذبه های محبوب، بندر طبیعی خلیج Muelle با ردیف مغازه ها، رستوران ها و بارها است. بازدیدکنندگان همچنین می توانند برای دیدن برخی از بهترین صخره های مرجانی آسیا غواصی کنند یا در میان کشتی های غرق شده قدیمی و صدها گونه ماهی غواصی کنند.