تعرفه میزان در آمد از یوتیوب به ازای هر هزار بازدید

16/02/2022
میزان درآمد از یوتیوب
برای کسب در آمد از یوتیوب باید از الگورتیم های این پلتفرم پیروی کنید. برای دانستن الگوریتم های یوتیوب و میزان در آمد به ازای هر بازدید از یوتیوب با مقاله والی همراه شوید.
مجله والی
مجله والی

چگونه در یوتیوب کسب درآمد کنیم

کسب درآمد از یوتیوب

برای کسب در آمد در یوتیوب باید در خواست YouTube Partner Program را انجام دهید در این صورت می توانید با استقاده از این اپلیکیشن به کسب در آمد برسید. دراین مقاله ما قصد داریم به شما نحوه استفاده از این اپلیکیشن و کسب در آمد را بررسی کنیم. وقتی که وارد این برنامه می شوید و از قابلیت YouTube Partner Program استفاده می کنید. یوتوب بعد از اینکه شما در YouTube Partner Program ثبت نام کردید یوتیوب برنامه های شما را با استاندارد های بالاتری مقایسه می کند همچنین قبل از اینکه شما از اشتراک یوتیوب بهره مند شوید یوتیوب کانال شما را بررسی می‌کند و مطمئن می شود که شما دستورالعمل‌های یوتیوب را رعایت می‌کنید. همچنین اگر در آمد شما از یوتیوب به حد قابل توجهی برسد ممکن است که شما موظف به دادن مالیات بر درآمد خود از YouTube باشید.

راه های کسب درآمد در YouTube Partner Program

یوتیوب پارتنر

از چند طریق در کانال یوتیوب خود می توانید به کسب در آمد برسید یکی از این روش های استفاده از  تبلیغات نمایشی، پوششی و ویدیویی است. شما از طریق جذب سابسکرایب در چنل یوتیوب هم می توانید به در آمد زایی برسید. اما مهم ترین الگوریتم پیروی از الزامات قانونی این شبکه است. تولید محتوای شما مهم ترین تاثیر برای جذب و بالا بردن تعداد سابسکرایب را دارد. ت. به خاطر داشته باشید که ممکن است بابت هر درآمدی که از ویدیوهای درآمدزایی خود در YouTube کسب می کنید، به کشور محل اقامت خود مالیات بپردازید.

درآمد تبلیغات: برای کسب درآمد از تبلیغات، باید حداقل 18 سال سن داشته باشید و باید محتوایی ایجاد کنید که برای تبلیغ‌کننده مناسب باشد. اساساً، هرچه ویدیوهای شما بحث برانگیزتر باشد، تبلیغ‌کنندگان YouTube راحت‌تر می‌توانند تبلیغات را روی آنها اجرا کنند و درآمد بیشتری کسب می‌کنید.

درآمد YouTube Premium: اگر یکی از اعضای YouTube Premium ویدیوی شما را تماشا کند، بخشی از هزینه اشتراک او را دریافت خواهید کرد.

ایجاد حساب ادسنس

حساب گوگل اد سنس  

ایجاد حساب ادسنس اولین قدم برای شروع در آمدزایی از یوتیوب است. پس اول از همه باید با جیمیل خود، یک حساب گوگل اد سنس بسازید  

 یوتیوب به ازای هر هزار بازدید چقدر پول میده؟

بوتیوب به ازای هز ویدیو چه قدر پول میده

یوتیوب  به ازای هر بازدید بسته به عوامل مختلفی به شما پول پرداخت می کند. میزان در آمد از یوتیوب به عوامل مختلفی بستگی دارد. از این عوامل می توانزمان ويديو هاي شما، دقايق تماشا شده توسط بازديد كنندگان، ميزان سابسكرايب هاي كانال شما، ميزان لايك هاي ويديو ها،ميزان اشتراك گذاشتن ويديو ها توسط كاربران
،ميزان كامنت ها اشاره کرد. اگر می خواهید در آمد زایی یوتیوب خود را بالا ببرید باید تولید محتوای خوب و با کیفیتی داشته باشید با پیچیدگی هوش مصنوعی که هر روز در حال تکمیل است تنها راه چاره و موفقبت تولید محتوای خوب و با کیفیت است. همچنین تداوم در تولید محتوای خوب و سنگین مهم ترین اساس درآمد زایی از یوتوب می باشد .

من میتوانم از ایران درآمد داشته باشم ؟

شما می توانید از ایران هم درآمد از یوتیوب داشته باشید اما به این نکته دقت کنید که پول به حساب شما مستقیم وارد نمی شود. . باید یک پارتنر  در خارج از ایران پیدا کنید. می توانید این فرد را به عنوان مدیر به کانال اضافه کنید.

کار هایی که سبب بسته شدن کانال یوتیوب می شود!

چنل یوتیوب

یکی از قوانینی که باید در یوتیوب از آن پیروی کنید استفاده از فیلم یا عکسی هست که مال شما نیست و  حق نشر آن را ندارید. و باید از قانون fair usage است. استفاده از موسیقی هم شامل قانون کپی رایت می شود و ولی باز قانون fair usage شامل حال موسیقی نیز میشود, اگرچه برخی از افراد اجازه میدهند که شما از موسیقی های آنها استفاده بکنید به این شرط که در قسمت شرح ویدئو خود به آنها Credit – اعتبار بدهید . اگر لایک و سابسکرایب فیک هم بخرید کانال یوتیوب شما بسته می شود. 

استفاده از هر گونه محتوای خشونت آمیز و الفاظ رکیک با قوانین یوتیوب مغایرت دارد. همچنین تولید هر گونه محتوایی که کودکان و نوجوانان را به کارهای خطرن اک و یا غیرعاقلانه تشویق کند نیز در یوتیوب ممنوع است.    

 تگ ها در یوتیوب  

می توانید از عبارت های کلیدی اصلی برای اولین تگ استفاده کنید. از عبارات فرعی نیز در تگ ها استفاده کنید.از تگ های ویدیو های مشابه که عملکرد خوبی داشته اند، برای تگ های ویدیو خود استفاده کنید.

همکاری با یوتیوبر های دیگر 

همکاری با دیگر یوتیوبر ها در واقع باعث می  شود که مخاطبان دیگر هم به شما اضافه شود و تعداد ویو های شما هم بالا برود و شما تعداد بیشتر از مخاطبان را جذب کنید.

تعرفه درآمد از یوتیوب بر اس اس تعداد بازدید کننده

چگونه ویو را در یوتیوب زیاد کنیم

یوتوب بر حسب تعداد د نبال کنندگان شما در کانال به شما هزینه ای نمی دهد بلکه تعداد ویو،لایک  و اشتراک گذاری و حتی ویدئوهایی که بیشترین اشتراک گذاری را دارند.اگر تبلیغات مناسب در آن قرار گرفته باشد و بازدید های موثر دریافت کنند.تیوب به ازای هر ۱۰۰۰ بازدید حدودا بین ۱ تا ۲ دلار به شما پول می دهد.شما می توانید چندین تبلیغ را در فیلم خود قرار دهید. ۱۰۰۰ بازدید که بالاتر گفته شد، فقط برای یک تبلیغ است، اما اگربه طور مثال ۴ تبلیغ در ویدئو خود قرار دهید، یوتیوب در ازای هر ۱۰۰۰ بازدید حدودا بین ۴ تا ۸ دلار به شما پول می دهد.