7 مورد از جاذبه گردشگری و مکان های دیدنی کلن آلمان را ببینید!

28/02/2022
جاذبه های گردشگری کلن آلمان
کل یکی از شهر های بزرگ آلمان است که دارای بسیاری جاذبه گردشگری تاریخی و طبیعی می باشد این شهر یکی از قدیمی ترین شهر های آلمان نیز بوده که به دلیل جنگ های رویداد های مختلف کمی آسیب دیده و خسارت های زیادی به آن وارد شده است اما امروزه دارای ساختار نوین است.
مجله والی
مجله والی

شهر کلن چهارمین شهر بزرگ المان بوده که جاذبه های آن کم نیست اگرچه که این شهر در نزاع های بین المملی، به ویژه در جنگ جهانی دوم بسیار اسیب دیده و خسارت های زیادی به ان وارد شده است اما در حال حاضر کلن شهری مدرن با ساختاری نوین میباشد این شهر یکی از مکان های پر بازید برای گردشگران در آلمان بوده، کلن شهری که دارای جذبه های تاریخی و طبیعی بسیار است و این خود یکی از دلیل دوست داشتنی این شهر است برای آشنایی با جاذبه های گردشگری کلن آلمان حتما با ادامه این مطلب در مجله والی همراه باشید.

کلیسای جامع کلن یکی از جاذه های تاریخی آلمان 

مکان های گردشگری و قیمت اجاره خانه در کلن آلمان

در شهر کلن کلیسایی که کلیسای جامع برزگ این شهر است سر به فلک کشیده که در واقع سمبل این شهر محسوب می شود. جالب است بدانیدکه این کلیسا درمیراث های جهانی یونسکو نیز ثبت شده و همچنین به خوبی توانسته در طول جنگ جهانی دوم از 14 بمب هوایی جان سالم بدر ببرد و جدا از آن یکی از مکان های دیدین و از محبوب ترین جادبه های گردشگری کلن است. قدمت این کلیسا به سال 1248 برمی گردد. این بنا در سال 1880 تمکیل شده است. 

موزه ی شکلات شهر کلن آلمان 

جاذبه های معروف شهر کلن آلمان

از دیگر جاذبه های دیدنی کلن آلمان موزه شکلات (Lindt) می باشد که با معماری فوق العاده و دیدنی و چمشگر بودنش گردشگران و توریست های بسیاری زا به خود جلب کرده است. این موزه در واقع شکلی به صورت یک قایق داشته و بعد از بازدید از این موزه می توانید به کارگاه شکلات سازی آن رفته و سفارش شکلات دهید . این شکلات ها توسط بهترین استادان شکلات سازی تهیه می شود در نتیجه این مکان یک مکان رویایی برای دوستداران شکلات می باشد. موزه شکلات در 4000 متری در بندر Rheinau قرار گرفته است اگر عاشق شکلات هستید حتما به این مکان در سر بزنید. 

 تله کابین بر فراز رود راین

معرفی مکان های دیدنی کلن آلمان

این تله کابین از جمله بزرگ ترین کابین ها بوده که می تواند همزمان 2000 نفر را از بالای روخانه جابه جا کند. در سفر با این تله کابین می توانید منره ی فوقالعاده ای از شهر را ببینید با این کابین های کابلی می تواند بر فراز رود راین رفته و از باغ وحش کلن که در شرق کلن قرار دارد برود و از آنجا نیز سری به پارک راین بزنید و البته که این تله کابین های کابلی فقط در فصل تابستان می توانید استفاده کنید و بهترین زمان آن از ماه آپریل تا ماه آکتبر می باشد. اگر به دنبال منظره ای فوق العاده از رودخانه هستید بنابراین این کابین های کابلی بهترین گزینه هستند برای تفریح کردن و ارزش امتحان کردن را دارند. 

شهر قدیمی کلن

دیدنی های شهر کلن المان

در شهر می توانید از بی شمار کلیساها و بناهای تاریخی کلن دیدن می کنید شهر قدیمی کلن جایی دوست داشتنی بوده و در واقع بیشتر جاهای تاریخی این منطقه قرار دارد در این شهر علاوه بر کلیسای قدیمی سن مارتین، کوچه پس کوچه های این منطقه پر است از خانه های قدیمی، گالری ها، مغازه ها، کافه ها و رستوران های قدیمی مختلف.

یکی از جذاب ترین مکان ها و بنا ها ی این شهر و از دیدنی های شهر قدیمی کلن، شهرداری شهر کلن است که قدیمی ترین ساختمان عمومی در کلنمی باشد و دارای تاریخچه ای کهن است که به نهصد سال پیش برمیگردد یعنی این ساختمان به ۹۰۰ دارای قدمتی 900 ساله می باشد.

کلیسای آلتنبرگ کلن 

جاذبه های توریستی شهر کلن آلمان

کلیسا آلتنبرگ یکی دیگر از کلیسا های جامع شهر کلن آلمان می باشد که در 6 کیلومتری کلسای جامع این شهر فاصله دارد. که به آن کلیسای جامع Bergischer هم گفته می شود و یکی از بهترین نمونه های معماری گوتیک می باشد. این کلیسا در سال 1259 احداث شده است و داخل آن دارای بهترین نوع چیدمان و دکور میباشد همچنین در معماری داخلی آن از شیشه های رنگی کار شده است نمای بیرونی این کیلسا نیز آنقدر منحصر بفرد بوده که این کلیسا را از سایر کلیسا های آروپا متمایز میکند. 

کلیسای سن گرئون کلن 

کلیسا سن گرئون کلن یکی از غیر عادی ترین کلیسا می باشد این کلیسا یک سازه بسیار جذاب بوده که دارای راهرویی بسیار طولانی دارای موزائیک و اثار قدیمی مربوط به دروه قرون وسطی می باشد.