6 ماسک سفید و روشن کننده پوست

05/03/2022
سفید کردن طبیعی پوست
در این مقاله قصد داریم به روش های خانگی روشن شدن پوست در خانه بپردازیم، ادامه مطلب را از دست ندهید تا با انواع ماسک های روشن کننده پوست آشنا شوید.
مجله والی
مجله والی

پوست سفید یکی از مواردی است که هر دختری دوست دارد داشته باشد، امروز در این مقاله در مجله والی ما فهرستی از داروهای خانگی را با شما به اشتراک می گذاریم تا به راحتی بتوانیدپوستی سالم و درخشان داشته باشید. این درمان‌های خانگی به شما کمک می‌کند تا پوستی صاف و بدون عیب داشته و برنزه نشوید، در مقاله لیستی از درمان های خانگی  روشن کننده سریع پوست ذکر شده است، پوست تیره، کدر و رنگدانه می تواند از عوامل مانند قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید، آلودگی، انتخاب نامناسب سبک زندگی، شرایط پزشکی و استرس بوجود بیاید. رنگ پوست روشن و بی عیب رویایی است که بسیاری از دختران دارند با مجله زیبایی ما همراه باشید تا از سفید شدن دائمی پوست سبزه مطلع شوید.

معجزه سفید شدن پوست

ماسك زردچوبه قویترین ماسک روشن کننده پوست

1.ماست و آرد گرم

ترکیبی از آرد گرم و ماست موجب مرطوب شدن پوست و همینطور از بین بردن چربی اضافی می شود لازم است ماست و آرد را با هم مخلوط کرده و مخلوط را روی پوست خود بمالید و بگذارید 30 دقیقه خشک شود سپس پوست خود را ماساژ داده و با آب بشویید می توانید از این روش روزانه به مدت ۲ تا ۳ هفته استفاده کنید.

ماست و آرد گرم

2.آبلمیو

اسید سیتریک آب لیمو می تواند موجب سفیدشدن پوست شما می شود و همچنین پوست شما را لایه برداری می کند. بنابراین سلول های مرده پوست و سایر آلودگی ها از بین می روند.برای استفاده باید از یک تکه پنبه استفاده کنید و آن را در محلول آبلیمو فرو کنید. سپس، آن را روی پوست خود بمالید. بگذارید چند دقیقه بماند قبل از اینکه آن را بشویید. می توانید این روش را هر روز تکرار کنید تا متوجه تاثیرات آن بشوید.

سفید شدن دائمی پوست سبزه

3.لیمو، آلوئه ورا و عسل

آلوئه ورا، عسل و آبلیمو را با هم ترکیب کنید تا به شکل خمیر درآید و سپس آن را روی صورت خود بمالید. بگذارید حداقل 30 دقیقه بماند قبل از اینکه آن را بشویید. باید آن را با آب ولرم بشویید. از این مخلوط یک بار در روز به مدت حداقل چهار هفته استفاده کنید تا به نتیجه مطلوبی دست یابید.

سفید شدن پوست بدن با طب سنتی

3. پرتقال

پرتقال برای پوست بسیار مفید است زیرا منابع غنی ویتامین C است. پرتقال می تواند با عمل به عنوان یک عامل روشن کننده به روشن شدن پوست کمک کند. همچنین مصرف روزانه آب پرتقال تازه می تواند پوست را احیا کرده و آن را نرم و صاف کند.آب پرتقال را روی پوست خود بمالید تا رنگ پوست یکدست شود. 

برای روشن شدن پوست صورت چه بخوریم

4.زردچوبه (ماسك زردچوبه قویترین ماسک روشن کننده پوست)

زردچوبه از تولید ملانین جلوگیری می کند و پوست را یکدست می کند. همچنین به حفظ سلامت پوست کمک می کند زیرا دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد عفونی کننده است.پودر زردچوبه و ماست را با هم ترکیب کنید تا خمیری به دست آید. خمیر را به پوست خود بمالید.

راه های سفید و روشن شدن پوست صورت و بدن

5.خیار

عصاره خیار می تواند به آبرسانی پوست کمک کند. خیار به کاهش تحریک و التهاب کمک می کند از آنجایی که خیار به دلیل خاصیت اتصال کلاژنی که دارد می تواند با سفت و انعطاف پذیری پوست به روشن شدن پوست کمک کند. همچنین به خنک شدن پوست کمک می کند و برای انواع پوست قابل استفاده است کافیست یک خیار را رنده کنید و آب آن را به پوست خود بمالید.

معجزه سفید شدن پوست در یک روز

6.عسل

آنتی اکسیدان های موجود در عسل به شما کمک می کند تا از شر علائم پیری خلاص شوید. اینها همچنین می توانند پوست شما را جوان کرده و سموم را از پوست شما پاک کنند. به همین دلیل است که وقتی از عسل به عنوان ماسک استفاده می کنید، بدون شک رنگ پوست شما بهتر می شود.

سفید شدن پوست صورت سبزه در یک هفته

نتیجه گیری:

با 6 ماسک ذکر شده شما می توانید در خانه برای سفید شدن پوستتان ماسک های طبیعی درست کنید و از تاثیرات آن لذت ببرید

همچین بخوانید: