معرفی بهترین گروه های راک جدید وگروه های راک انگلیسی

07/03/2022
بهترين گروه هاي راك
 این که به خواهیم بهترین گروه های راک دنیا را در یک مطلب خلاصه کنیم کار بسیار سختی است. در طی دوران موزیک راک هنرمندان و گروه های بسیاری در سبک های مختلف راک به تولید موزیک پرداخته اند. سبک های اینم موزیک به قدری زیاد و جذاب است که می تواند شنونده خود را میخ کوب کند.
مجله والی
مجله والی

بهترین گروه راک

 این که به خواهیم بهترین گروه های راک دنیا را در یک مطلب خلاصه کنیم کار بسیار سختی است. در طی دوران موزیک راک هنرمندان و گروه های بسیاری در سبک های مختلف راک به تولید موزیک پرداخته اند. سبک های اینم موزیک به قدری زیاد و جذاب است که می تواند شنونده خود را میخ کوب کند. از سبک های راک می توان به آلترناتیو، راک، psychedelic، پانک، new wave، گرانج، متال اشاره کرد هر چند این سبک ها تنها شاحه های اصلی این موزیک است و این سبک موزیک داری شاخه های فرعی و ترکیبی بسیاری است. به همین دلیل، گروه‌هایی که در اینجا معرفی خواهند که شاید همه با آن ها موافق نباشند و ممکن است گروه‌هایی باشند که از آن نام نبرده باشیم که برخی را شوکه کند.

 همچنین توجه داشته باشید که هنرمندان انفرادی زیادی وجود دارند که کارهای خارق‌العاده‌ای انجام داده‌اند و به ارتقا سبک راک کمک کرده اند مانند: چاک بری، الویس پریسلی، جنیس جاپلین، تینا ترنر، جکسون فایو، گلدیس نایت و پیپس، بی جیز، دریفترها، سم کوک، لیدبلی، ری چارلز و اریک 

آهنگ راک اند رل

راک اند رول از زمان ظهورش در صحنه موسیقی در دهه 1950 یک نیروی فرهنگی عظیم بوده است. نه تنها تکامل موسیقی عامه پسند را به طرز چشمگیری تغییر داده است، بلکه بر مد، رفتار انسانی و به طور کلی هنجارهای فرهنگی تأثیر گذاشته است.به طور سنتی، موسیقی راک به ویژه در میان جوانان و نوجوانان محبوب بوده است. موسیقی با شورش و جوانی همراه بود.

هزاران گروه راک وجود دارند که در طول دهه‌ها از زمان شروع سبک راک اند رول وجود داشته‌اند، اما تنها آن‌هایی امتحان خود را پس داده‌اند، همچنان گروه‌های کلاسیک و محبوبی هستند که با موسیقیشان جاودانه‌ شده اند.

بیتلز  The Beatles

آ]نگ گروه بیتلز

  • تاسیس گروه:لیورپول، بریتانیا در سال 1960
  • فروش تمام مدت آلبوم در ایالات متحده: 178.0 میلیون
  • محبوب ترین آلبوم: بیتلز The Beatles

بیتلز بدون شک بهترین و مهم ترین گروه تاریخ راک است. آنها اوج فرم را از نظر هنری، تجاری، فرهنگی و معنوی در زمان مناسب تجسم کردند، دهه ی پرفراز و نشیب دهه 60، زمانی که موسیقی این قدرت را داشت که به معنای واقعی کلمه جهان را تغییر دهد. ها بزرگ ترین و تاثیرگذارترین کنش دوران راک بودند و بیش از هر گروه دیگری در زمان خود نوآوری ها را در موسیقی عامه پسند وارد کردند. علاوه بر این، آنها از معدود هنرمندان هر رشته ای بودند که به طور همزمان در کاری که انجام می دادند بهترین و در کاری که انجام می دادند محبوب ترین بودند.آنها همه چیزهای خوب راک اند رول اولیه را ترکیب کردند و آن را به چیزی اصلی و حتی هیجان انگیزتر تغییر دادند. جان لنون و هم پل مک کارتنی از بهترین و رساترین خواننده های راک بودند و هارمونی گروه پیچیده و هیجان انگیز بود.آنها همچنین اولین گروه راک بریتانیایی بودند که به شهرت جهانی دست یافتن.

آیا هنوز اعضای گروه بیتلز زنده اند؟

بهترین آهنگ های بیتلز

لنون در سال 1980 به قتل رسید و هریسون در سال 2001 بر اثر سرطان ریه درگذشت. مک کارتنی و استار همچنان از نظر موسیقی فعال هستند. بیتلز با فروش تخمینی 600 میلیون در سراسر جهان، پرفروش ترین گروه موسیقی راک در تمام دوران هستند.

بیتلز چگونه از هم پاشید؟
گروه بیتلز که از تورهای زیاد خود خسته شده بودند، که در طی آن نمی توانستند صدای خود را از فریاد هواداران خود تمیز دهند، تصمیم گرفتند اجرای زنده را در سال 1966 متوقف کنند. 

چه کسی اول بیتلز را ترک کرد؟رینگو استار اولین کسی بود که گروه را ترک کرد!

بهترین آهنگ های بیتلز 

  • "While My Guitar Gently Weeps"
  • "A Day in the Life"
  • "I Want to Hold Your Hand"
  • Strawberry Fields Forever"
  • "Yesterday"
  • "In My Life"
  • some thing
  • Hey jude

لدزیپلاین Led Zeppelin

آهنگ های گروه لد زیپلاین

  • تاسیس گروه: بیرمنگام، بریتانیا در سال 1968
  • فروش تمام مدت آلبوم در ایالات متحده: 111.5 میلیون
  • محبوب ترین آلبوم: Led Zeppelin IV

لد زپلین طی 10 سال فعالیت 9 آلبوم از سال 1969 تا 1979، محبوب ترین گروه راک در جهان بود که در نهایت بیش از 50 میلیون آلبوم را تنها در ایالات متحده فروخت (بیش از 200 میلیون در سراسر جهان) و بلوز را توسعه داد. آنها در طی فعالیت خود  قدرت سه نفره در جهات مختلف از جمله راک عرفانی انگلیسی، آثار عجیب و غریب متاثر از خاورمیانه، پاپ عجیب و غریب و هر نوع هارد راک را در آهنگ های خود بکار بردند.بر کسی پوشیده نیست که لد زپلین عاشق ارباب حلقه ها بود. آنها حتی در سال 1969 در آهنگ Ramble On درباره "Mordor" و "Gollum" می خوانند. بنابراین هنگامی که یک چهره مرموز با یک فانوس که به نظر می‌رسید مستقیماً از سرزمین میانه بیرون آمده بود، روی جلد چهارمین آلبوم آنها ظاهر شد،

لد زپلین یا بیتلز، کدام یک محبوب تر است؟

آ]نگ گروه لد زیپلاین

اگر می‌خواهید در مورد پرفروش‌ترین گروه‌های موسیقی تاریخ بدانید، با The Beatles و Led Zeppelin شروع کنید. هر دو بیش از 100 میلیون آلبوم در ایالات متحده و بیش از 900 میلیون در سراسر جهان فروخته شدند.

چرا لد زپلین از هم پاشید؟ Led Zeppelin در سال 1980 جدا شد، زمانی که ضربان قلب گروه، درامر جان بونهام به طور ناگهانی درگذشت. زمانی که پلانت در همان شب کار انفرادی خود را آغاز کرد.

بزرگترین موفقیت لد زپلین چه بود؟ برترین آهنگ لدزیپلاین از نظر بسیاری پلکانی به بهشت  “Stairway To Heaven" است. یا این حال همیشه بر سر این آهنگ و «عشق کامل لوتا» “Whole Lotta Love,” یا «کشمیر» “Kashmir” بوده است.

گروه کوئیین QUEEN

 گروه کوئین

  • تاسیس در: لندن، بریتانیا در سال 1970
  • فروش تمام مدت آلبوم در ایالات متحده: 34.5 میلیون
  • محبوب ترین آلبوم: Greatest Hits

کوئین به رهبری فردی مرکوری بسیار پر زرق و برق بود. این گروه در ابتدا دهه 70 به عنوان یک گروه راک پراگرسیو فعالیت خود را شروع کرد. با این حال، آنها به سرعت سبک خاص خود را پیدا کردند، در ابتدا با موفقیت خود را در سال 1974 با آهنگ Killer Queen بدست آوردند سپس آهنگ جاه طلبانه فردی مرکوری Bohemian Rhapsodyدر مسیر تبدیل شدن به سومین تک آهنگ پرفروش این کشور در تمام دوران، به رتبه 1 در بریتانیا رسید. پس از آن موفقیت چشمگیر، کوئین با آلبوم‌های موفق و تک‌ آهنگ‌های دیگر (We Will Rock You, Don't Stop Me Now, A Kind Of Magic) این گروه در سراسر جهان شناخته شد.گرچه کوئین به طور گسترده یک گروه راک کلاسیک بود، اما بدون اینکه هویت خود را قربانی کند، به دیسکو، فانک و پاپ کلاسیک حمله کرد و تا زمانی که در سال 1986 تورهای خود را متوقف کردند. بسیاری تصور می کردند که کوئینبسیاری تصور می کردند که کوئین پس از مرگ فردی دیگر به فعالیت خود ادامه نمی دهد اما در حال حاضر این گروه با  اعضای اصلی برایان می و راجر تیلور در ابتدا خود را با خواننده پل راجرز و اخیراً، آدام لمبرت خواننده جدید این گروه دوباره به صحنه باز گشته اند.

چه کسی به جای فردی مرکوری جایگزین شده است؟

آدام لمبرت، رهبر جدید کوئین، می‌گوید که هرگز نمی‌تواند جایگزین فردی مرکوری شود. نایب قهرمان سابق امریکن آیدل پس از اجرای مشترک در این برنامه در سال 2009، برای تور با گروه در تابستان امسال انتخاب شد.پ

چرا Queen اینقدر معروف است؟

بیو گرافی فردی مرکوری

این گروه از طریق تک‌آهنگ‌های موفق، اجراهای زنده، اصالت و نمایش‌گرایی در بین مخاطبان محبوب شد و در نظرسنجی ملی بی‌بی‌سی به عنوان بهترین گروه بریتانیایی تمام دوران انتخاب شد. اجرای آنها Live Aid (1985) در یک نظرسنجی صنعتی به عنوان بهترین اجرای زنده راک در تمام دوران انتخاب شد.

خواننده اصلی کوئین چه کسی بود؟
فردی مرکوری به خاطر صدای دیدنی و شخصیت صحنه پر زرق و برقش شناخته می شود.

پینک فلوید Pink Floyd

پینک فلوید

پینک فلوید بدون شک یکی از بزرگترین گروه های راک در تمام دوران است.پینک فلوید عجیب‌ترین  گروه مولتی پلاتینوم دوران آلبوم راک است که مجسمه‌های سینمایی استثنایی «مدل»، «سمت تاریک ماه»، «کاش اینجا بودی» و اوج محبوب و مرگ مفهومی گروه خلق کرد.آهنگ همیشه محبوب پینک فلوید از زمان انتشار در اول مارس 1973 بیش از 15 میلیون نسخه در ایالات متحده فروخته است و بیش از 45 میلیون آلبوم در در سراسر جهان فروخته است.پینک فلوید توسط سید برت (نوازنده گیتار، خواننده اصلی)، نیک میسن (نوازنده درامز)، راجر واترز (نوازنده گیتار باس، خواننده) و ریچارد رایت (نوازنده کیبورد، خواننده) که در آن زمان دانشجو بودند، تاسیس شد. آن‌ها تحت رهبری برت دو تک آهنگ و یک آلبوم موفقیت آمیز منتشر کردند. در دسامبر 1968، دیوید گیلمور، گیتاریست و خواننده به گروه پیوست. در آپریل 1968، برت به علت وخیم شدن حال روحی‌اش پینک فلوید را ترک کرد.

بهترین آهنگ های پینک فلوید

8. “ Us and Them”
7. “ Echoes”
6. “ Money”
5. “ Time” 
4. “ Another Brick in the Wall, Pt. 2”
3. “ Shine On You Crazy Diamond (Parts I-IV)” Pink Floyd 
2. “ Wish You Were Here” Pink Floyd 
1. “ Comfortably Numb” Pink Floyd 

گیتاریست پینک فلوید چه کسی بود؟

دیوید گیلمور گیتاریست پینک فلوید توضیح می دهد که چرا حدود 120 ساز نمادین خود را برای خیریه به حراج گذاشته است. بیش از نیم قرن پس از پیوستن وی به پینک فلوید، دیوید گیلمور حدود 120 گیتار نمادینی را که هم با گروه و هم در نسخه های انفرادی خود نواخته به حراج می گذارد.

پرفروش ترین آهنگ پینک فلوید چیست؟
“Another Brick in the Wall” «یک آجر در دیوار» با فروش بیش از چهار میلیون نسخه به یک آهنگ بین‌المللی تبدیل شد و کریسمس شماره یک در بریتانیا را به فلوید هدیه داد. این یکی از محبوب ترین آهنگ های پینک فلوید است.

متالیکا METALLICA

آهنگ متالیکا

متالیکا  که برای اولین بار توسط جیمز هتفیلد و درامر لارس اولریچ در سال 1981 تشکیل شد. از پانک و سبک‌های متال بریتانیایی اوایل دهه 1980 برای اولین آلبوم خود به نام Kill'Em All (1983) استفاده کرد سپس آلبوم دوم خود به اسم Ride the Lightning (1984) را منتشر کرد، آلبومی که تصورات مربوط به تعریف هوی متال را در هم شکست.متالیکا یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین گروه‌های متال در تمام دوران است که در اولین روزهای خود نقشه‌های ترش متال را طراحی کرد، سپس مرزهای متال و هارد راک را در نظر گرفت و در نقش خود به‌عنوان یک میراث محبوب به‌عنوان گروه موسیقی شناخته شد.

چه کسی لوگوی متالیکا را طراحی کرد؟لوگوی متالیکا توسط جیمز هتفیلد، خواننده و گیتاریست گروه طراحی شده است. او همچنین مسئول لوگوهای جایگزین «ستاره نینجا» و «مرد ترسناک» بود.

چه کسی بیشتر آهنگ های متالیکا را می نویسد؟
جیمز هتفیلد از گروه متالیکا برخی از بزرگترین ترانه های موسیقی هوی متال را نوشت و به گروه کمک کرد تا 125 میلیون آلبوم بفروشد. 

معروف ترین آهنگ متالیکا کدام است؟

گروه متالیکا

7Whiplash (Kill 'Em All, 1983)
6Nothing Else Matters (Metallica, 1991)
5Battery (Master Of Puppets, 1986)
4For Whom The Bell Tolls (Ride The Lightning, 1984)
3One (… ...
2Master Of Puppets (Master Of Puppets, 1986)
1Creeping Death (Ride The Lightning, 1984)

رولینگ استونس THE ROLLING STONES

rolling stone

این گروه اولین اجرای خود را در  کلاب معروف مارکی لندن در جولای 1962 اجرا کردند و با نزدیک شدن به دهه 60 از تمرین‌کنندگان سبک بلوز به خانواده سلطنتی راک بریتانیا تبدیل شدند برخی معتقدند این گروه اصلی ترین رقیب گروه بیتلز است.علیرغم از دست دادن برایان جونز با استعداد و در عین حال ستاره دار در سال 1969، استونزها در طول دهه 70 بزرگتر شدند که عناوین برجسته ای مانند Sticky Fingers و دو آلبوم جسورانه Exile On Main St را به دست آوردند.استونز همه چیز را از مواد مخدر گرفته تا افزایش سن را به چالش کشیده است و هیچ نشانه ای از توقف نشان نمی دهد.

اعضای رولینگ استون چه کسانی هستند؟ گروه رولینگ استونز بیل وایمن، برایان جونز، کیت ریچاردز، چارلی واتس و میک جگر هستند.

چرا بیل وایمن رولینگ استون را ترک کرد؟ بیل وایمن در دسامبر 1992 پس از بیش از سه دهه فعالیت از گروه رولینگ استونز جدا شد. نوازنده باس به دلیل ناامیدی که از گروه داشت به جایی رسیده بود که می خواست تغییری ایجاد کند.

 آهنگ برتر رولینگ استونز

'Paint It, Black'
'(I Can't Get No) Satisfaction' ...
'Wild Horses' ...
'Jumpin' Jack Flash' ...
'Can't You Hear Me Knocking' ...
'You Can't Always Get What You Want' ...
'Tumbling Dice' ...
'Angie'

 AC/DC

اهنگ راک اند رول

AC/DC یک گروه راک استرالیایی است که در سال 1973 توسط برادران اسکاتلندی مالکوم و آنگوس یانگ در سیدنی تشکیل شد. موسیقی آنها به صورت های مختلف به عنوان هارد راک، بلوز راک و هوی متال توصیف شده است، اما خود گروه آن را به سادگی "راک اند رول" می نامند.AC/DC، گروه هوی متال استرالیایی که نمایش‌های پرانرژی تئاتری آن‌ها را در میان محبوب‌ترین اجراکنندگان استادیوم دهه 1980 قرار داد. اعضای اصلی عبارت بودند از: آنگوس یانگ،  مالکوم یانگ، بون اسکات، برایان جانسون و فیل راد است.

آهنگ های  AC/DC

ac/dc


"Let There Be Rock" ...
"Shoot to Thrill" ...
"Hells Bells" ...
"It's a Long Way to the Top (If You Want to Rock 'n' Roll)" ...
"Highway to Hell" ...
"Ride On" ...
"Whole Lotta Rosie" ...
"You Shook Me All Night Long"

بهترین آهنگ های linkin park 

linkin park

  • Bleed It Out 
  • Guilty All The Same 
  • Burn It Down 
  • Lost In The Echo
  • When They Come For Me 
  • Breaking The Habit
  • The Catalyst 
  • Lying From You
  • Given Up
  • Points Of Authority

 کلدپلی coldplay 

کلد پلی

Coldplay یک گروه آلترناتیو راک انگلیسی است که در سالهای 1996-1997 در لندن تشکیل شد. کریس مارتین و جانی باکلند زمانی که در دانشگاه کالج لندن بودند مشتاق تشکیل یک گروه بودند. پس از تشکیل Pectoralz، گای بریمن به عنوان نوازنده گیتار باس به گروه پیوست و نام خود را به Starfish تغییر داد. Coldplay متشکل از کریس مارتین، جانی باکلند، گای بریمن و ویل چمپیون، در طول سال‌ها موفقیت‌های زیادی داشته است. کلدپلی با فروش ۱۰۰ میلیون آلبوم در سراسر جهان، موفق‌ترین گروه قرن بیست و یکم و یکی از پرفروش‌ترین گروه موسیقی در تمام دوران است.

بزرگترین تک آهنگ های کلد پلی

1. ' VIVA LA VIDA'
2. ' THE SCIENTIST'
3. ' TROUBLE'
4. ' CLOCKS'
5. ' ADVENTURE OF A LIFETIME'
6. ' PRINCESS OF CHINA'
7. ' YELLOW'
8. ' FIX YOU'