معرفی بیوگرافی فرشاد سایلنت و شغل فرشاد سایلنت در مجله والی

13/03/2022
بیوگرافی فرشاد سایلنت
فرشاد دهقانی که با نام فرشاد سایلنت در یوتیوب به شهرت رسید این یوتیوبر ایرانی متولد آبان ماه 1367 در بندرعباس می باشد. فعالیت او در زمینه ی استیمری یوتیوب است و به تولیدمحتوا در یوتیوب می پردازد. او در یوتیوب سابسکرایبر های زیادی دارد و طرفدارانش هر روز بیشتر می شود.
مجله والی
مجله والی

بیوگرافی فرشاد سایلنت

بیوگرافی فرشاد سایلنت
نام فرشاد
نام خانوادگی  دهقانی
شغل یوتیوبر
سال تولد 1367
قد فرشاد سایلنت 191
تاهل مجرد

فرشاد دهقانی که با نام فرشاد سایلنت در یوتیوب به شهرت رسید این یوتیوبر ایرانی متولد آبان ماه 1367 در بندرعباس می باشد. فعالیت او در زمینه ی استیمری یوتیوب است و به تولیدمحتوا در یوتیوب می پردازد. او در یوتیوب سابسکرایبر های زیادی دارد و طرفدارانش هر روز بیشتر می شود. تقریبا سه سال است که فرشاد سایلنت فعالیت یوتیوبری خود را شروع کرده است. تولید محتوای او بسیار با کیفیت است و همیشه ایده های جذابی برای تولید محتوای خود دارد. بعد از فعالیت در یوتیوب فرشاد سایلنت در اینستگرام هم به فعالیت پرداخت و با هوادارانش در ارتباط است.

محتوای ویدیو های فرشاد سایلنت

فرشاد سایلنت

ویدیو های فرشاد معمولا فان هستند و درباره ی موضوع های مختلفی که ترند می شوند ویدیو می گیرد مثل چالش های ری‌اکشن، دوربین مخفی، ویلاگ، بازی و استریم. در چند وقت اخیر یوتیوبر های ایرانی با هم ویدیو می سازند که توجه بسیاری از مخاطبان را جلب کرده است. جالب است بدانید که در ابتدا فرشائ به تولید محتوای استریم گیم در یوتیوب مشغول بود.

شما می توانید بیوگرافی سوگنگ را در مطلب زیر بخوانید:

یوتیوب و اینستاگرام فرشاد سایلنت

فرشاد سایلنت و سوگنگ

در سال 2019 کانال یوتیوب فرشاد سایلنت به در آمدزایی رسید. فرشاد در مصاحبه ای گفت که زمانی که در ترکیه بود از یوتیوب ایمیل گرفت و سریع فرم در آمد زایی و حساب اکانت ادسنس را درست کرد. یکی از ویدیو های پر طرفدار فرشاد سایلنت ویدیو Pickup line یا همان روش های مخ زنی است که در این ویدیو طرفداران فرشاد در اینستکران سعی میکنند بهترین روش های مخ زنی را برایش بگذارند و عکس‌العمل خود را نسبت به جمله های هوادارانش ضبط می کند.

سن فرشاد سایلنت

یوتیوب فرشاد سایلنت

فرشاد سایلنت در حال حاضر 33ساله است.

قد فرشاد سایلنت چه قدر است؟

فرشاد سایلنت 191 سانتی متر است.

فرشاد سایلنت کجا زندگی می کند؟

فرشاد سایلنت وقتی که به درآمد زیادی دست یافت و راهی سوئد شد چون به دلیل قوانین یوتیوب استریم کردن در ایران را سخت می کرد.

شغل فرشاد سایلنت چیست؟

فرشاد سایلنت در حال حاضر شغل یوتیوبری را به صورت تمام وقت انجام می دهد.

علاقه مندی های فرشاد سایلنت

فرشاد سایلنت

او بزرگترین تفریح خود را گیم می داند و بازی مورد علاقه اش ن Worlds of warcraft هست. او می گوید بازی هایی مثل کانتر و پابجی را نیز بازی می کند اما از بازی فورتنایت خوشش نمی آید. او به شدت علاقه به دوربین مخفی دارد و دوست دارد ویدیو دوربین مخفی بسازد. شما می توانید در مطلب زیر بهترین بازی های حال حاضر را دنبال کنید.

اینستاگرام فرشاد سایلنت

وی در اینستاگرام با آیدی farshadsilent@ فعالیت می کند