بیوگرافی سیامک نعمتی و همسرش (زندگی شخصی + تصاویر جدید)

13/03/2022
بیوگرافی سیامک نعمتی
سیامک نعمتی  فوتبالیست حرفه ای ایرانی است که برای پرسپولیس و تیم ملی ایران بازی می کند. او بهترین عملکرد خود را هنگام بازی به عنوان هافبک چپ نشان داد.
مجله والی
مجله والی

بیوگرافی کامل سیامک نعمتی

خالکوبی سیامک نعمتی
نام  سیامک
نام خانوادگی  نعمتی
تاریخ تولد  28 فروردین 1373
محل تولد  سوادکوه
پست  هافبک دفاعی - مهاجم
باشگاه فعلی  پرسپولیس
شماره پیراهن  88

با ما در این مقاله سینما و هنر از مجله والی همراه باشید تا با بیوگرافی سیامک نعمتی و همسرش آشنا شوید.

 

نعمتی کار خود را از نونهالان سایپا آغاز کرده بود و در نهایت به تیم اصلی آنها پیوست و موفق به زدن 2 گل برای این تیم شد. او در فصل 12–1390 در لیگ دسته دوم فوتبال ایران به مدت سه سال در تیم استیل آذین حضور داشت و 4 بار گلزنی کرد. او در سال 1391 به تیم مقاومت تهران زیر 21 سال پیوست و دو فصل را در کنار آنها سپری کرد.

پیکان

نعمتی در تابستان 1393 به پیکان پیوست.پس از آن به دلیل بازی بسیار حرفه ای و شکوفا شدن او در تیم پیکان مورد توجه پرسپولیس تهران قرار گرفت.

پرسپولیس

نعمتی در سال 2018 برای پرسپولیس بازی می کند.
نعمتی در 1396/03/17 با قراردادی دو ساله به پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خلیج فارس پیوست. او در اولین فصل حضورش در پرسپولیس قهرمان لیگ 18-2017 شد. او در بازی اول لیگ قهرمانان آسیا در سال 2018 در بازی رفت 2-0 مقابل کاشیما از بازی اخراج شد و بازی برگشت در تهران را از دست داد. نعمتی در دومین سال حضور خود با بازی در پست های مختلف تطبیق پذیری خود را نشان داد و 6 گل برای این تیم به ثمر رساند.

سن سیامک نعمتی

باشگاه های سیامک نعمتی

باشگاه های جوانان

  • 2006–2010سایپا
  • 2010–2012پرسپولیس
  • 2012–2014مقاومت
  • 2014–2016پیکان

عکس پدر و مادر سیامک نعمتی

باشگاه های حرفه ای

  • 2011–2012استیل آذین
  • 2012–2013ملی حفاری اهواز
  • 2014–2017پیکان
  • 2017–پرسپولیس

سیامک نعمتی در 28 بازی برای تیم پیکان به زمین بازی رفت و در بیشتر بازی ها نیز تحت عنوان هافبک چپ عمل کرد و در همه ای این بازی ها به عنوان بازیکن فیکس راهی میدان شد.

قابلیت قدرت شوت زنی از جمله ویژگی های منحصر به فرد نعمتی است.یکی از برترین گل های لیگ شانزدهم را می توان گل سیامک نعمتی به استقلال از فاصله دور بر  شمرد.

سیامک نعمتی که به عنوان هافبک چپ سابق پیکانی ها، شناخته می شود البته باید گفت  همیشه در این پست بازی نکرده و یک فصل قبل در شرایطی پیکان موفق به کسب جواز صعود به رقابت های لیگ برتر با سرمربیگری علیرضا مرزبان شد که نعمتی در پست دفاع راست برای این تیم به میدان می رفت.

بیوگرافی سیامک نعمتی و همسرش

در نتیجه در مورد خصوصیات اخلاقی و فنی بازیکن جدید پرسپولیس(سامک نعمتی) با علیرضا مرزبان سرمربی سابق پیکان گفت و گو کنیم.

به گفته مرزبان: سیامک قبل از پیوستنش به تیم پرسپولیس با من مشورت کرد و من هم در جواب به او گفتم که پرسپولیس یکی از بزرگ ترین تیم ها می باشد و شخصیت بزرگی دارد و با شناختی که از نعمتی دارم مطمئنم می تواند تاثیر مثبتی بر تیم بگذارد.

مصاحبه با سیامک نعمتی

  • پرسپولیسی شدم تا بیشتر پیشرفت کنم

به گفته نعمتی: پیوستن به تیم پرسپولیس را یک پیشرفت تلقی می کنم و به به پرسپولیس آمدم تا بازی کنم و به دلیل شرایط بسیار خوب تیم و رضایتی که آقای  برانکو از من دارند در بای های زیادی شرکت خواهم کرد.پرسپولیس تیم بزرگی است و امید وارم بتوانم در اکثر بازی ها باشم و با عملکرد خوب خود توجه کادرفنی را به خود جلب کنم و همچنین دل هواداران را نیز شاد کنم.

عکس سیامک نعمتی برای پروفایل

  • علاقه به بازی در رئال

به گفته نعمتی: آرزویم این است که بتوانم در رئال مادرید بازی کنم ولی با اینکه طرفدار این تیم هستم لباس های تیم بارسلونا را دارم که این واقعا جالب است.

  • پست بازی و موردعلاقه

به گفته سیامک نعمتی وی به بازی در پست هافبک چپ علاقه دارد ولی با این حال هم به عنوان هافبک چپ و راست و هم  هافبک وسط و دفاعی بازی کرده است.

عکس جدید سیامک نعمتی

  • ازدواج و همسرش

در تاریخ 1398/7/6 سیامک نعمتی در صفحه اینستا گرام خود یک عکس از دست خود و همسرش که حلقه ازدواج دستشان بود به همراه متن زیر منتشر کرد و به همه اعلام کرد که متاهل شده است:

از خدا روزهاى زيادى را براى زندگى كردن قرض كرده ام، اما مدتى مى شود كه رنگ آن روزها زيباتر شده، اميدوارى پر رنگ تر شده و شوق در آن موج ميزند …

بى شک كه دليل آن تويى

عکس سیامک نعمتی و همسرش

  • رونالدو الگوی فنی ام است

الگوی فنی من همیشه رونالدو بوده و من همیشه تمامی حرکات و نفوذهایش در بازی ها را زیر نظر می گیرم و در پستی بازی می کنم که او حضور داشته باشد و همیشه از وی الگوبرداری می کند.

  • فراغت با پلی استیشن

به بازی با پلی استیشن علاقه زیادی دارم و معمولا در اوقات فراغتم با دوستانم به بازی پلی استیشن می پردازیم و بعضی اوقات نیز سالن بیلیارد یا بولینگ می رویم.

  • استراحت در آلاشت

آلاشت زادگاه پدری من است و من این شهر را دوس دارم و اغلب در ماه خرداد به مدت یک هفته با آن جا سفر می کنم تا بتوانم کمی استراحت کرده و خود را ریکاوری کنم.

 

عکس سیامک نعمتی با لباس پرسپولیس

تصاویر جدید از سیامک نعمتی

تصاویر جدید از سیامک نعمتی

تصاویر جدید از سیامک نعمتی

تصاویر جدید از سیامک نعمتی

تصاویر جدید از سیامک نعمتی