بیوگرافی و زندگی شخصی مهدی عبدی بازیکن فوتبال + عکس مهدی عبدی

12/03/2022
بیوگرافی مهدی عبدی
مهدی عبدی  یک فوتبالیست حرفه‌ای ایرانی است. او هم اکنون برای پرسپولیس در لیگ برتر خلیج فارس بازی می کند.مهدی عبدی در 9 آذر ماه 1377 در قراخیل شهرستان قائم شهر استان مازندران به دنیا آمد.
مجله والی
مجله والی

با ما در این مقاله سینما و هنر از مجله والی همراه باشید تا با بیوگرافی کامل مهدی ترابی و سایر مشخصات وی آشنا شوید.

بیوگرافی مهدی عبدی

همانطور که گفتیم مهدی عبدی ر قائم شهر مازندران، در تاریخ 9 آذر 1377 متولد شد.در حال حاضر فوتبالیست است.وی در همان  قائمشهر مازندران به تحصیل رشته کامپیوتر در دانشگاه آزاد می پردازد.قد مهدی عبدی  181 سانتی متر بوده و به عنوان مهاجم بازی کرده و راست پا می باشد.

بیوگرافی مهدی عبدی بازیکن پرسپولیس

شروع از روستا

وی در همان روستایی که به دنیا آمده بود به همراه برادرش (حسن عبدی) و هم محله ای اش (علی علیپور) فوتبال را شروع کرد و سپس زیر نظر  محمد و رضا رامشگر به صورت جدی در تیم پرسپولیس قائم شهر بازی کرد.سپس از قائم شهر به تیم امید پرسپولیس تهران پیوست و در سال 96 – 97 با 24 گل زده زیر نظر رضا حلالی به عنوان آقای گل این لیگ شناخته شد.

سوابق باشگاهی

وی از کودکی به فوتبال علاقه داشت و از همان کودکی فوتبال را شروع کرد و با عملکرد خوب و بازی حرفه ای خود جزو بازیکنان مطرح شناخته شد.وی از جمله فوتبالیست های آینده دار بر شمرده می شود و تا به الان در تیم های امیدهای پرسپولیس و بادران و بزرگسالان پرسپولیس عضو بوده است.پیش بینی می شود موفقیت های زیادی در انتظار او باشد.

مهدی عبدی بازیکن پرسپولیس

مهدی عبدی که یکی از بازیکنان فصل گذشته امید های پرسپولیس و همچنین آقای گل امیدهای تهران، بود در سال 1398 با قراردادی سه ساله به تیم پرسپولیس پیوست.

او در بازی پرسپولیس و پیکان در هفته بیست و دوم لیگ برتر گل های اول و دوم خود را به ثمر رساند. او سومین گل خود را در بازی هفته بیست و ششم لیگ نوزدهم مقابل نفت مسجد سلیمان به ثمر رساند که پرسپولیس سریع ترین قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد. کنفدراسیون فوتبال آسیا در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به طور غیرمنتظره ای عیسی الکسیر را از هرگونه فعالیت ورزشی محروم کرد. با توجه به تصمیم یحیی گل محمدی برای حضور مهدی عبدی در بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل النصر، مهدی عبدی را در ترکیب اصلی قرار داد و او با ضربه سر دروازه النصر را باز کرد و باعث شد پرسپولیس به AFC برسد.

او در فصل 1397 با 24 گل آقای گل مسابقات نوجوانان تهران شد. او همچنین 14 پاس گل در کارنامه خود دارد. او اولین گل بازی مقابل اولسان هیوندای اف سی در فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 را به ثمر رساند.او در مصاحبه اخیرش گفته است که می خواهد 15 گل برای پرسپولیس بزند.

عکس مهدی عبدی بازیکن پرسپولیس

بازگشت جنجالی به پرسپولیس

زمانی که گابریل کالدرون سرمربی تیم پرسپولیس بود یا به عبارت دیگر در تاریخ 17 تیر ماه 98 با مشاهده تمرینات دو بازیکن  از جمله مهدی عبدی و احمدرضا احمدوند آن ها را از تیم اخراج کرد.ولی با شنیدن خبر هایی در تاریخ  23 تیر 98 به گوش رسید که عبدی با قرارداد 3 ساله به پرسپولیس پیوست.

به گفته رضا حلالی (سرمربی مهدی عبدی در تیم امید): پرسپولیس قصد رد کردن مهدی عبدی را داشت و حتی به او گفته شده بود که رضایت نامه اش را تحویل بگیرد و برود ولی من با سعی و تلاش و به اجبار او را در پرسپولیس نگه داشتم.

گلزنی در دربی

در دبی نودم در تاریخ 31 شهریور 98، در دقیقه 80 با وحید امیری تعویض شد و در همان ابتدای حضور خود و با اولین لمس توپ موف شد گل پیروزی پرسپولیس را به ثمر برساند.این گل مهدی عبدی بر شهر و محبوبیت او در بین هواداران افزود.

ازدواج

این فوتبالیست جوان تا به اکنون متاهل نشده و مجرد است.

قد مهدی عبدی

از علیپور تا رونالدو

همانطور که در بالا گفته شد وی در ابتدا با برادر و دوستش علی علیپور تمرین میکرده و به گفته خوش الگوی او در ایران علی علیپور است در خارج نیز به  کریستیانو رونالدو علاقه مند است.

دعوت به تیم ملی

در سال 98، ماه مهر به دلیل درخشش وی در بازی  پرسپولیس – استقلال به تیم ملی امید دعوت شود، حالا آرزو دارد روزی هم در تیم ملی بزرگسالان بازی کند.

سن مهدی عبدی

عکس های مهدی عبدی

عکس ماشین مهدی عبدی

عکس جدید مهدی عبدی

عکس جدید مهدی عبدی

عکس جدید مهدی عبدی

عکس جدید مهدی عبدی

عکس جدید مهدی عبدی