بیوگرافی سرنا امینی و همسرش و فرزندش + عکس و میزان درآمد

13/03/2022
بیوگرافی سرنا امینی
بررسی زندگینامه و بیوگرافی سرنا امینی و همسرش، دختر با استعداد ایرانی و میزان فالوور های او و میزان درآمدش از اینستاگرام همراه با عکس های او و همسر و پسرش
مجله والی
مجله والی

سرنا امینی دختر با استعداد ایرانی فعالیت خود را در فضای مجازی در مدتی کوتاهی است که اغاز نموده است او در ابتدا به انتشار ویدیو های طنز و دابسمش در صفحه شخصی خود مورد استقبال قرار گرفت.او کلیپ های زیادی دارد و در این کلیپ های به بررسی مسائل و مشکلات جامعه به سبک طنز می پردازد. 

بیوگرافی سرنا امینی

بیوگرافی سرنا امینی و همسرش

  • نام واقعی سرنا امینی چیست؟

  • سرنا امینی چند تا فالوور دارد ؟

  • همسر سرنا امینی کیست؟

  • سرنا امینی چند سال دارد ؟

  • اسم همسر سرنا امینی چیست؟

  • قد و وزن سرنا امینی چقدر است ؟

سرنا امینی متولد 28 دی ماه سال 1372 در مشهد می باشد او واینر و کمدین بوده و در اینستاگرا فعالیت می کند و به شهرت رسیده است تحصیلات او در مقطع دانشگاهی می باشد و پس از اتکام تحصیلات در یک پیج ایستاگرامی شروع به فعالیت کرد او ابتدا عکس های شخصی خود می گذاشت و سپس به صورت خلی اتفاقی ئارد کار طنز شد و توانست موفقیت بسیاری را در این زمینه کسب نماید. تحصلات او در رشته عکاسی دیجیتال می باشد و با ویدیو ها طنز خود در فضای مجازی مشهور شد و در حال حضر پیشنهاد هایی نیز در زمینه بازیگری حرفه ای نیز دارد.

  • خانواده

بیوگرافی سرنا امینی( سرنا امینی چتد تا فالور دارد )

سرنا امینی (Serna Amini) سومین فرزند خوانده امینی می باشد و دارای کی خواهر و یک برادر بزرگتر از خود میباشد، جالب است بدانید خواهر او سیلن امنی میکاپ آرتیست می باشد.

  • واینری از 26 سالگی

بیوگرافی سرنا امینی و همسرش با عکس پسرش و ناگفته ها

سرنا امینی فعالیت خود را از سال 1398 زمانی که تنها 26 سال داشت آغاز نمود و با ساخت دابسمش از کار های فردین جهانشیری هنرمند تربت حیدریه شروع نمود جالب است بدانید که او در این زمان تنها 24 نفر فالوور داشت .

  • مربی ایروبیک

بیوگرافی سرنا امینی در اینستاگرام و همسرش

او قبل از شروع فعالیت و ساخت ویدیو در اینستاگرام، به عنوان مربی ایروبیک تدریش می نمود و همیشه حسرت این را داشته است که بازیگر شود او می گوید : هر وقت هر وقت یک فیلم و سریالی نگاه می کردم همیشه می گفتم ای وای نشد که منم بازیگر بشوم که با دیدن ویدیوهایی که تو اینستاگرام وایرال می شد گفتم چرا من نه ؟!

او در ادامه با تشویق خانواده،ساخت کلیپ را شروع نمود تا اینکه چند ماه بعد با فالوورهای میلیونی چهره اش شناخته تر شد و به شهرت رسید.

  • بیوگرافی همسر سرنا امینی و پسرش 

بیوگرافی سرنا امینی و همسرش کیست

سرنا امینی چند سال پیش ازدواج نموده است و در برخی از ویدیو های او نیز همسرش حضور دارد او صاحب یک فرزند پسر بوده و که ثمره این زندگی مشترک می باشد.

  • نحوه آشنایی با همسر

بیوگرافی سرنا امینی چند سال دارد؟

او می گوید زمانی که در عکاسی کار میکردم یه خانومی برامون اونجا کار طراحی عکس عروس و داماد را انجام میداد که البته همسایه شوهر م اینا بودند و از طرف ایشون به صورت کاملا سنتی به خانواده شوهرم معرفی شدم و انها به خواستگاری آمدند و بعد از دو سه جلسه، با هم ازدواج کردیم.

  • خواننده مورد علاقه

بیوگرافی سرنا امینی بازیگر اینستاگرام+ بیوگرافی همسر سرنا امینی با فرزندش

به گفته سرنا در بین خوانندگان در دوران دبیرستان به صدای علی عبدالمالکی را گوش میدادم و بهترین اتفتق برای من این بود که توسط ایشون فالو شوم و به خودشون هم از ان علاقم گفتم .

  • بازیگران مورد علاقه

بیوگرافی سرنا امینی و ماجرای ازواجش

او می گوید از بین بازیگران ایرانی بازی نوید محمدزاده ، بهرام افشاری و حامد بهداد را دوست دارد و در بازیگران هندی هم طرفدار کاجول ، شاهرخ خان و سلمان خان است بازیگر مورد علاقه او در میان خانم ها نیز ترانه علیدوستی و پریناز ایزدیار می باشد.

  • شغل اول

بیوگرافی سرنا امینی واینر ایستاگرام

او قبل از شروع ساخت کلیپ در زمان دبیرستان به عنوان عکاس فعالیت کرده است و بییشتر در مجالس مختلف از جمله مجلس عروسی عکاسی می کرده است.

  • نوشتن ایده ها

بیوگرافیسرنا امنی و اسم واقعی سرنا امنی

او می گوید که صفر تا صد ادیت کلیپ ها را خودم انجام می دهم و البته در زمینه همسرم هم بهم کمک میکنه اما تمام ایده ها را خودم می نویسم و به آن ها شاخه و برگ میدهم.

  • فوبیا از سقوط هواپیما

بیوگرافی سرنا امینی و عکس عروسی

او می گوید که فوبیا هواپما دارم البته نه اینکه برم داخل هواپیما و سقوط کنم که البته هست اما بیشتر از اینکه هواپیما بیاد تو صورتم یا بیوفته رو خونمون می ترسم! وای!

  • در سلام بمبئی دو !

بیوگرافی و زندگینامه سرنا امینی

هنوز مشخص نیست و هنوز پیش تولید این فیلم هم شروع نشده است اما آقای قربان محمد پور که کارگردان این پروژه ( فیلم سلام بمبئی ) می باشد به من لطف داشتند و یک صحبت هایی با هم داشتیم.

  • فوتبالی نیستم

عکس عروس سرنا امینی + بیوگرافی

او می گوید اهل فوتبال نیستم و به طبع طرفدار استقلال یا پرسپرلیس هم نیستم و تنها بازکنی که در فوتبال می شناسم خداداد عزیزی و علی دایی است.

  • جدی و احساسی

عکس سرنا امنی و همسرش و فرزندش + بیوگرافی

ونیستم ی میگوید که خیلی ادم احساسی و جدی نیستم و برخلاف چیزی که همه تصور میکنن یا می بینند نیستم، فیلم هندی باز هستم و بیشتر تو فاز گریه و غم می باشم.

  • دوست دارم شبیه جواد عزتی باشم

بیوگرافی سرنا امینی بازیگر و واینر اینستاگرام

او می گوید دوست دارم شبیه جواد عزتی باشم هم توی طنز کارش محشره و هم در کار جدی بسیار خوب است و من دوست دارا مردم ه منو به عنوان یک بازیگر اینطوری بشناسند.

عکس های سرنا امینی 

بیوگرافی و زندگی شخصی سرنا امینی در اینستاگرام

اسم همسر سرنا امینی + بیوگرافی

بیوگرافی سرنا امینی +قد و وزن سرنا امینی

بیوگرافی سرنا امینی + زندگی شخصی

عکس همسر سرنا امینی + بیوگرافی و زندگی شخصی

بیوگرافی سرنا امینی

آدرس اینستاگرام سرنا امینی ( سرنا امینی چند فالوور دارد ؟)

آدرس پیج اصلی اینستاگرام سرنا امینی serna_amini@ است. بیشتر پست های او به صورت ویدیویی است که کارهای طنز خودش است. او تاکنون حدود 2.5 میلیون فالوور جذب کرده است.