بیوگرافی کاوه آفاق و همسرش + عکس و اینستاگرام

15/03/2022
بیوگرافی کاوه آفاق
بیوگرافی کاوه آفاق خواننده سبک پاپ راک ایرانی معرفی و بهترین اهنگ های و آلبوم های او و سایر فعالیت های از جمله نقاشی ، بازیگری، فیلمنامه نویسی، ترانه سرایی و...
مجله والی
مجله والی

امروز می خواهیم بیوگرافی کاوه آفاق خواننده سبک را مرور نماییم او در یک خانواده تحصیل کرده با وضع مالی خوب بدنیا آمده است و غیر از خوانندگی در کار ترانه سرایی و آهنگسازی نیز فعالیت می کند او دارای تحصیلات آکادمیک است و تحصیلات خود در شهر مشهد گذرانده است و حال در زمینه موسیقی فعالیت دارد در ادمه می خواهیم بیوگرافی این خوانند راک را بررسی کنیم پس با ما در ادامکه این مطلب هنر و سینما در مجله والی همراه باشید. 

بیوگرافی کاوه آفاق خواننده سبک پاپ راک 

بیوگرافی + عکی کاوه آفاق و همسرش

 

نام کاوه
نان خانوادگی  آفاق
تاریخ تولد 12 اردیبهشت 1362
رشته تحصیلی  معماری 
حرفه  ترانه سرا، آهنگ ساز، خواننده، بازیگر
محل تولد تهران

کاوه آفاق متولد 12 اردیبهشت سال 1362در تهران می باشد وی خواننده ی فارسی و انگلیسی،آهنگساز، ترانه سرا، تنظیم کننده و نوازنده ی گیتار الکترونیک و بازیگر و نقاش ایرانی می باشد. او فارغ التحصیل رشته معماری و علوم اجتماعی در مقطع کاردشناسی از دانشگاه مشهد می باشد. 

بیوگرافی کاوه آفاق و همسرش

زندگی‌نامه کاوه آفاق 

بیوگرافی و اعتیاد کاوه آهنگر

کاوه آفاق ابتدا به نواختن کیتار کلاسیک پرداخت و سپس به نواختن گیتار الکترویک روی آورد و در آن زمان بود که به موسیقی راک علافه مند شد و به آهنگ سازی و ترانه سرایی در این زمینه و سبک پرداخت.

گروه پارت نخستین گروهی بود که توسط وی تاسیس شد و او با این گروه اولین اجرای زنده ی موسیقی خود را در دانشگاه خیام روی صحنه برد، سپس با گروهی به نام کاویان شروع به فعالیت کرده و تا سال 1383 اجرا و کنسرت هایی را برگزار می کردند.

عکس کاوه آفاقو همسرش + بیوگرافی کاوه آفاق

سپس از این گروه جدا شده و در سال 1384 به گروه راک ایرانی the Ways پیوست. تا سال 1390 با دلخوری و جنجال بسیار، این گروه را رها کرد. 

در کارنامه فعالیت های او از جمله خوانندگی و آهنگسازی برای تئاتر و فیلم هایی همانند رخ دیوانه ، مسابقه تلویزیونی ضد گلوله، سریال تلویزیونی سارق روح، نمایش خانگی شب های مافیا و برانه تلویزیونی رخ به رخ وجود دارد. 

خانواده کاوه آفاق 

زندگی نامه کاوه آفاق

  1. پدر کاوه آفاق : پدر او نویسنده و کارگردان تئاترمی باشد.
  2. مادر کاوه آفاق: مادرش دارای دکترا شهر سازی می باشد.

شروع فعالیت کاوه آفاق

بیوگرافی و بهترین اهنگ های کاوه آفاق

آفاق از 16 سالگی آغاز به نواختن جاز و بلوز کرد و مدتی را نیز در شمال ایران زندگی میکرد و در آنجا با فولکلور ترکمن آشنا شد و از 17 سالگی به موزیک سازی و ترانه سرایی پرداخت . 

سپس به عنوان نوازنده گیتار به گروه اسمان پیوست و بعد از آن در سال 1382 به دعوت علیرضا پور رضا به گروه کاویان پیوست و گروه کاویان پایه گذاری نمود و رفته رفته بر تعدا اعضای آن زیاد شد و تبدیل به گروه the ways شد.

الگوهای کاوه آفاق

بیوگرافی و دانلود اهنگ های کاوه آفاق

بی شک همانند تمامی موزسین ها الگویی داشته ام، من از کودکی هوادار فرهاد و فریدون فروغی بودم و از موزسین های خارجی طرفدار کریس دی برگ، متالیکا،پینک فلوید و از همه مهم تر کوئین بودم.

کاوه آفاق و همسرش و ازدواجش

کاوه آفاق در مورد ازدواج خود می گویند که مثل اکثر هموطنانم ازدواج زود هنگام را بزرگترین آفت عشق می دانم که منجر به مرگ می شود.اما ازدواج در سنین پختگی را زیباترین اتفاق زندگی می‌ دانم.

در ادامه او می گوید که عشق همه‌ چیز یک انسان اسـت مـن اسم انسان بی‌ عشق را حیوان‌ ناطق و مرده متحرک می‌ گذارم. نگاه مـن هم مثل اكثریتِ هموطنانم بـه خانواده و ازدواج شدیداً مثبت اسـت.

جوایز

بیوگرافی کاوه افاق و عکی های اینستاگرام کاوه افاق

  • دومین جایزه ی جشنواره ی جهانی موسیقی زیرزمینی، برای آهنگ قصه ی زیرزمین، (که با همراهی یاس، اروین خاچیکیان و آراد آریا آن را خوانده‌است)، 2010
  • جایزه ی بهترین اجرای زنده ی بخش موسیقی روز در پنجمین دوره ی جشنواره ی مقاومت، 1392

آلبوم ها کاوه آفاق 

بیوگرافی و زندگینامه کاوه آفاق

سال  نام اثر
1388 استرس ( همراه با گرده د ویز)
1394 با قرص های می رقصد
1397 شال
1397 لوتوس 

 سینما و تلویزیون

زندگینامه و بیوگرافی کاوه آفاق + عکس

او در کارنامه خود بازی در تئاتر و فیلم هایی را دارد کگه از میان آنها می توان به فیلم سینمایی لا مینور و خاک بازی  ساخته داریوش مهرجویی اشاره نمود . آفاق در نمایش راه پله به نویسندگی و کارگردانی سپیده میر حسینی با بهاره رهنما هم بازی شده است و سریال هایی چون سارق روح، تئاتر درخت بلوط، خاکستری، خانه امن و... اشاره نمود

  1. خواننده ی تیتراژ شبهای مافیا | سعید ابوطالب (1399)
  2. خواننده ی تیتراژ برنامه ی رخ‌به‌رخ (شبکه دو- تلویزیون ملی ایران) | (1400)

بهترین آهنگ های کاوه آفاق

لیست بهترین اهنگ های کاوه آفاق + بیوگرافی

  • شال
  • عطر تو 
  • بدرود 
  • فلوکستین
  • رخ به رخ 
  • تسخیر 
  • عشق 
  • دل
  • آخرین کار
  • امسال 
  • عبور نو 
  • حق 
  • بیگانه 
  • مخمصه 

نقاشی

عکس کاوه آفاق + بیوگرافی

کاوه آفاق موازی با کار موسیقی نقاشی را پیش برد او نقاشی را تحت تاثی محیط خانواده از نوجوانی و در دوره دانشگاه انجام داد و تا به امروز چند نمایشگاه انفرادی و گروهی از آثار تجسمی خود بر پا کرده است، که می توان به نمایشگاه های سنفونی صلح، رنگی برای تمام فصول، یک در میلیون و... اشاره نمود.  

اینستاگرام کاوه آفاق

عکی و بیوگرافی کاوه افاق و همسرش بهناز

او در اینستاگرام حدودا 70 هزار فالور دارد و بیشتر ویدیو هایی از خواندن و نواختن خود منتشر می کند.

اینستاگرام کاوه آفاق : kavehafagh