زندگینامه محسن یگانه + بیوگرافی و عکس همسر و دخترش

17/03/2022
بیوگرافی محسن یگانه
بیوگرافی محسن یگانه خواننده پر طرفدار ایرانی به همراه ازدواج و بیوگرافی و عکس همسر محسن یگانه و دخترش و معرفی تمامی فعالیت های او در عرصه موسیقی
مجله والی
مجله والی

بیوگرافی محسن یگانه  

نام  محسن 
نام خانوادگی  یگانه 
متولد  23 - 2 - 1364
سبک  پاپ
محل تولد  گنبد کاووس
وضعیت تاهل متاهل

محسن یگانه متولد 23 اردیبهشت سال 1364در گنبد کاووس می باشد این خواننده دانشجوی انصرافی کارشناسی صنایع از دانشگاه آزاد در ترم شش می باشد دارای دو خواهر پزشک و دندانپزشک و یک برادر به نام کمیل می باشد . او فرزند سومین فرزند این خانواده بوده. مادر وس استاد دانشگاه و پدرش محمد رضا یگانه کارمند جهاد، شهید دفاع مقدس می باشد. پدر او زمانی که محسن تنها 10 ماهش بوده در 23 اسفند سال 1364 در سن 35 سالگی به درجه رفیع شهادت رسید.

زندگی نامه محسن یگانه

رزندگی نامه و بیوگرافی کامل محسن یگانه

محسن یگانه موسیقی را با یک گیتار شروع کرد. میل به موسیقی و یک شنونده خوب بودن را بر حسب اتفاق با شنیدن قطعه بی کلام گل گندم از آلبوم بهار من اثر شادمهر عقیلی بدست آورد. او با شنیدن این قطعه حس عجیبی نسبت به موسیقی روز پاپ پبدا کرده و با علاقه دو چندان که در اون به وجود امده بود باعث شد تا او به فراگیری ستاز گیتار روی بیاورد. نواختن را با تکیه بر خود و بدون استاد شروع نمود، اما در همان ابتدای کار با مشکلات زیادی روبه رو شد. مخالفت خانواده بر حسب شرایط خانوادگی و به لحاظ اینکه او از ضریب هوش بسیار بالایی بر خوردار بود و خانواده به دلیل سطح بالای علمی بیشتر تمایل به تحصیل او داشتند باعث شد تا فرصتی برای آموزش ساز گیتار زیر نظر استادان مختلف را پیدا نکند ولی این موضوع مانع کار او نشد و محسن یگانه با پشتکار عجیبی به نواختن گیتار ادامه داد تا جایی که در نوازندگی به حدی رسید که بتواند خود این ساز را آموزش دهد.

وی اولین ترانه خود را در کنار محسن چاوشی و حامد هاکان با نام نشکن دلمو با ترنه سرایی و آهنگسازی و تنظیم محسن چاوشی اجرا نمود. اولین آلبوم او با نام سال کبیسه به صورت زیر زمینی منتشر شد و بعد از ان آلبوم وی فعالیت خود را با انتشار تک آهنگ ادامه داد البته که همه این تک آهنگ ها برای جلوگیری از پخش و پراکندگی از هم به دور هنم جمع میشد و به اسم آلبوم بروی سایت ها قرار میگرفت . او چند سال به عنوان خواننده غیر مجاز شناخته می شد تا اینکه پس از مدتی تصمیم گرفت تا مجوز خود را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اخذ نماید و بلاخره پس از مدتی سکوت و کش و مش های زیاد، عاقبت در 17 تیر سال 1387 البوم نفس های بی هدف خود را به صورت رسمی منتشر نمود. 

او پس از انتشار اولین آلبوم رسمی خود با فاصله دو سال وفقه آلبومی را منتشر نکرد و بیشتر وقت خود را صرف اجرا کنسرت می کرد و با وسواس هایی زیادی که انجام میداد. زمان زیادی  را صرف البوم رگ خواب کردو تا اینکه در مرداد ماه سال 1389 دومین البوم رسمی خود به نام رگ خواب وارد بازار کرد و ترانه سر آلبومی این آلبوم  سکوت نام داشت که با استقبال بسیاری روبه رو شد و به آهنگ محبوب در سال 1389 تبدیل شد.

سپس آلبوم سوم آوبه نام حباب دو سال پس از انتشار آلبوم رگ خواب  در سال 1391 با 14 قطعه منتشر و وارد بازار شد.

محسن یگانه آلبوم حباب را آخرین آلبوم خود خواند و در عین حال اظهار نمود که این آلبوم آخرین البوم من است و سپس به دلیل در خوست هوارادانش تصمیم گرفت تا نظر خود را عوض کند و آلبوم دیگری را منتشر نماید و این قول را به هوادارنش داد که پس از انتشار چند تک آهنگ کار آلبوم را آغز می کند سرانجام در 20 اردیبهشت سال 1394 آلبوم چهرام خود را به نام نگاه من منتشر نمود. 

محسن یگانه ترانه‌سرایی بیشتر قطعاتش را خودش به عهده گرفته‌است. او همچنین برای خوانندگانی چون محمد اصفهانی، علی لهراسبی و … ترانه سروده و آهنگسازی و تنظیم کرده‌است.

ورود محسن یگانه به دنیای موسیقی

محسن یگانه نواختن ساز را از سال 1379 یعنی در سن 15 سالگی با تکیه بر خود شروع نمود و بدلیل شرایط خانوادگی امکان حضور در کلاس موسیقی نداشت و با تکیه بر توانایی های خود این ساز را آموخت در این زمان تنها به ساز گیتار اکتفا نکرد و به سمت ساز های دیگر چون کیبور، پیانو و فراگیری مهارت های فنی و موسیقس الکترونیک رفت. 

ازدواج، بیوگرافی، عکس همسر محسن یگانه

بیوگرافی محسن یگانه + عکس

محسن یگانه در نوروز سال 1389در مجله ترانه ماه اعلام نمود که ازدواج کرده است. تا کنون چند عکس همسر محسن یگانه در اینترنت پخش شده ایت که البته او آن ها را تکذیب کرده است. تنها یک عکس از همسر محسن یگانه در صفحه اینستاگرام محسن یگانه وجود دارد. محسن یگانه در 14 آبان 1393 صاحب فزرند دختری به نام نگاه شد به همین دلیلد نام آلبوم چهارم خود را با نام نگاه من به صورت رسمی منتشر نمود.

جالب است بدانید که مادر محسن یگانه ، رویا یزدان پناه و همسر شهید محمدرضا یگانه برای اولین بار در یک برنامه زنده تلویزیونی حضور یافت و در آنجا از روزهای سخت بعد از شهادت همسرش و بزرگ کردن سه فرزندش گفت و حرفهای جالبی درباره محسن یگانه و انتخاب راه زندگی اش بیان  نمود که خلاصه ای از این گفتگو را در اختیارتان قرار میدهیم.

""رویا یزدان پناه مادر محسن یگانه و همسر شهید محمدرضا یگانه که این روزها مشغول تدریس در دانشگاه است در ابتدای گفتگو در برنامه فرمول یک از روزهای سخت دوران جنگ گفت و از زمان شهادت همسرش در عملیات والفجر سال 64 در حالی که تنها 21 سال سن داشت صحبت کرد و درباره سختی های تربیت سه فرزندش بعد از شهادت پدر محسن یگانه گفت.""

کنسرت جنجالی محسن یگانه

بیوگرافی و زندگینامه محسن یگانه

او در بهمن ماه سال 1395 در حالی در شهر بم روی صحنه رفت در میانه کنسرت، شخصی با پخش اسپری فلفل در سالن برای ساعاتی اجرای این خوانند را مختل نمود و این اتفاق نه تنها باعث مختل شدن کنسرت شد بلکه باعت درگیری هایی نیز شد.

آلبوم های محسن یگانه

بیوگرافی محسن یگانه و همسرش + عکس

سال نام آلبوم ناشر(ها) توضیحات
1385 سال کبیسه اینترنتی تنها آلبوم غیررسمی
1387 نفس‌های بی‌هدف آوای نکیسا اولین آلبوم رسمی
1389 رگ خواب آوای هنر دومین آلبوم رسمی
1391 حباب آوای هنر سومین آلبوم رسمی
1392 EP اینترنتی آلبوم چندآهنگه
1394 نگاه من آوای فروهر چهارمین آلبوم رسمی

فعالیت های سینمایی و تلویزیونی محسن یگانه

بیوگرافی محسن یگانه و عکس همسرش

  • گرگ و میش تیتراژ فیلم سینمایی «گرگ و میش» در سال 1385 (با ترانه ای از فرزاد حسنی) (در نهایت تیتراژ این فیلم سینمایی با صدای محسن یگانه پخش نشد)

  • خیال تو «ماه عسل» تیتراژ برنامه تلویزیونی «ماه عسل» در سال 1386 به کارگردانی مهرداد طاهری و اجرای احسان علیخانی (با ترانه ای از روزبه بمانی و تنظیم شهاب اکبری)

  • مرگ خاموش موسیقی متن برنامه مستند تلویزیونی «شوک» به تهیه کنندگی فرشاد شکیبی در سال 1387

  • نشانی تیتراژ برنامه تلویزیونی «نشان بی نشان ها» به کارگردانی و تهیه کنندگی علیرضا کرمی در سال 1388

  • آدما (یه آسمون آبی سقف اتاق منه) تیتراژ فیلم تلویزیونی «یه آسمون آبی سقف اتاق منه» به کارگردانی مجتبی چراغعلی در سال 1389 (آهنگ در پخش اول فیلم، مجوز پخش نگرفت و در پخش های بعدی در تیتراژ استفاده شد)

  • بگو تنهام نمیذاری تیتراژ سریال «آسمان همیشه ابری نیست» به کارگردانی سعید عالم زاده در سال 1389

  • قلب یخی، امیدی که نمی بازم، کاش تیتراژ و متن سریال «قلب یخی» به کارگردانی محمد حسین لطیفی در سال 1390

  • دور خودت نچرخ تیتراژ سریال «فراموشی» به کارگردانی سعید سلطانی در نوروز سال 1391

  • هرچی تو بخوای تیتراژ برنامه تلویزیونی «ماه عسل» در سال 1395 به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی (با ترانه ای از روزبه بمانی و تنظیم مهیار رضوان)

جوایز و افتخارات محسن یگانه

بیوگرافی محسن یگانه و عکس همسر و دختر محسن یگانه

  • برنده  ی تندیس بهترین اجرای زندهٔ موسیقی پاپ، بخش کارشناسی (مشترکاً «احسان خواجه امیری» و «محسن یگانه»)، از اولین جشنواره ی سالانه ی موسیقی ما در سال 139
  • دریافت تندیس سالن تئاتر نوکیا لس آنجلس (Nokia Theatre L.A. Live) در 6 دسامبر 2014 و ثبت نام او به عنوان یکی از مشاهیر این تالار
  • دریافت تندیس سالن تئاتر مایکروسافت لس آنجلس (Microsoft Theater L.A. Live) یا همان تئاتر نوکیا (Nokia theatre L.A. Live) برای دومین بار در 16 دسامبر 2017 و ثبت دوباره نام او به عنوان یکی از مشاهیر این تالار
  • دریافت اولین تیک رسمی اینستاگرام برای خواننده داخلی کشور
  • آلبوم رگ خواب محسن یگانه پر فروش ترین البوم مشترکن با آلبوم کما حمید عسکری
  • رکورد سولد اوت 14 سانس فروش بلیط کنسرت در برج میلاد و نمایشگاه میلاد در تهران

عکس های محسن یگانه 

بیوگرافی محسن یگانه و همسرش ماندانا

عکس محسن یگانه و همسرجدیدش

بیوگرافی محسن یگانه + خانه محسن یگانه کجاست

محسن یگانه الان کجاست + بیوگرافی محسن یگانه

بیوگرافی و عکس محسن یگانه ماندانا

عکس محسن یگانه و همسرش ماندانا

عکس محسن یگانه و دخترش نگاه