بیوگرافی کامران و هومن+تصاویر

03/04/2022
بیوگرافی کامران و هومن
در این مقاله قصد داریم به بیوگرافی کامران و هومن پرداخته ایم که ابتدا کار خود را با گروه پرواز آغاز کردند و... برای ادامه ی بیوگرافی کامران جعفری و هومن جعفری ادامه مطلب را از دست ندهید.
مجله والی
مجله والی

کامران و هومن (کامران جعفری و هومن جعفری) دو برادر خواننده بسیار محبوب و مشهور ایرانی می باشد که امروز قصد داریم به بیوگرافی کامل کامران و هومن بپردازیم. با مجله والی همراه باشید.لازم به ذکر است کامران و هومن اگرچه از کودکی به ایران نرفته اند، اما همیشه عشق خود را به تاریخ، سنت و مردم ایران نشان می دهند و یاد می کنند. این برادران اغلب با اکسسوری ها و لباس هایی با نماد فروهر دیده می شوند، آنها بارها توضیح داده اند که دلیل این امر دین نیست بلکه تحسین و عشق به تاریخ ایران است و یادآوری از کجا آمده اند.

بیوگرافی کامران و هومن

عکس خانوادگی کامران و هومن

عکس خانوادگی کامران و هومن

بیوگرافی کامران و هومن

کامران و هومن در محله گویشا در تهران به دنیا آمدند. خانواده آنها زمانی که خیلی جوان بودند به کبک کانادا مهاجرت کردند. آنها در یک مدرسه فرانسوی زبان رفتند و به زبان فرانسوی روان صحبت می کردند و برای حفظ زبان مادری خود به تحصیل و یادگیری فارسی نیز پرداختند.

بیوگرافی کامران جعفری

بیوگرافی کامران جعفری

کامران جعفری پسر بزرگ خانواده است و در چهارم آذر 1357 به دنيا آمد و از كودكي به موسيقی و خوانندگی علاقه نشان داد اما به درخواست پدر و مادرش به تحصيل ادامه داد. 

بیوگرافی هومن جعفری

بیوگرافی هومن جعفری

هومن جعفری در 30 آبان 1359 به دنیا آمد. هومن به موسیقی علاقه نشان داد و از کودکی در بسیاری از برنامه ها و مسابقات موسیقی شرکت کرد و به دو زبان فرانسوی و انگلیسی آواز خواند. قبل از شروع کار موسیقی خود در کنار برادرش، برای چندین شرکت مدلینگ انجام داد.

خواهر کامران و هومن

کامران و هومن یک خواهر کوچکتر به نام کتایون دارند، او سونوگرافیست اما در چند موزیک ویدئوی برادرانش در کار برادرانش نیز نقش داشته است. اولین نقش آفرینی او در موزیک ویدیوی Black Cats بود، او همچنین در موزیک ویدیوهای منتشر شده توسط کامران و هومن از جمله من تورو میخوام، اون با من، مثله خودت، خود همونی كه ميخوامی و کسی که من می خواهم ظاهر شد. کتی همچنین در تولید و خط داستانی موزیک ویدیوی کامران و هومن برای آهنگ فرشته نجات نقش داشت.

گروه پرواز

سن کامران و هومن

آنها در مونترال و ونکوور کانادا بزرگ شدند. هومن در بسیاری از شوهای استعدادیابی در کانادا شرکت کرد و همچنین در فشن شوهای مختلف مدلسازی کرده است. کامران ابتدا در گروه (پرواز) که شامل کامران، هنگامه و فریدون بود شروع کرد. آنها یک آلبوم منتشر کردند و یک آهنگ موفق با (ایران، ایران) به کمک رامین زمانی داشتند.

گروه بلک کتز Black Cats

در سال 1377 به عنوان خواننده اصلی به گروه موسیقی پاپ معروف Black Cats شهبال شب پره پیوستند. بلک کتز در سال 1378 دو آلبوم (سیندرالا) و (پدر پاپ) را با کامران و هومن به عنوان خواننده منتشر کرد. آخرین آلبوم آنها به نام "پدر پاپ" با آهنگ های موفق "قرار ملاقات"، "بگو منو کم داری" و "آتش" برای گروه بسیار موفق بود.

جداشدن Black Cats و انتشار آلبوم 20

کمتر از یک سال بعد از آلبوم "پدر پاپ" کامران و هومن تصمیم گرفتند Black Cats را ترک کنند و حرفه خود را شروع کنند. تا به حال یک آلبوم 20 منتشر کرده اند که در سال 1382 منتشر شد. این آلبوم به تهیه کنندگی رامین زمانی و اشعاری از شاعر نامدار ایرانی مریم حیدرزاده بود.

کامران و هومن تلاش کرده اند تا کنسرت های بسیار هیجان انگیزتر و مدرن تری را به صنعت موسیقی ایرانی ارائه دهند. نمایش های بزرگ آنها با طراحی رقصنده و پیروتکنیک شناخته شده است.

آلبوم ریمیکس

بعد از پایان کنسرت‌ها در سال 2007 کامران و هومن آلبوم ریمیکس را توسط شرکت آونگ منتشر کردند. این آلبوم شامل ریمیکس ۵ آهنگ از آلبوم (بیست) و ۲ آهنگ جدید به نام‌های (دوسِت دارم خیلی زیاد) و (خیلی ممنون) بود. این آلبوم نیز در سال 2007 به عرضهٔ نهایی خود رسید.

علايق های هومن

  1. زبان : فارسی – انگليسی – فرانسوی – اسپانيايی
  2. عشق ها : خوانندگی و اجرای هنرهای نمايشی بر روی صحنه
  3. نفرت ها : شيطان درون خودم
  4. خودرو مورد علاقه : بی ام و
  5. هنر پيشه های مورد علاقه : آلپاچينو، رابرت دنيرو، رابين ويليامز، جيم کری
  6. غذای مورد علاق : غذا های سريع «سرد»
  7. رنگ های مورد علاقه : قرمز و رنگ های اشتياق آور و تند
  8. ميوه مورد علاق : آناناس ، هندوانه خنک و کيوی ترش
  9. کلکسيون های مورد علاقه : نشان های سوپر من، ساعت ها، شال گردن، تيشرت

علايق های کامران

  1. زبان: فارسی – انگليسي – فرانسوي – اسپانيايي – تا حدودي تركي
  2. سرگرمی ها : نواختن کيبورد و پيانو، رقصيدن بازی کردن فوتبال، بسکتبال و هاکي
  3. اتومبيل مورد علاقه: بی ام و
  4. هنر پيشه های مورد علاقه : آلپاچينو
  5. غذای مورد علاقه : قورمه سبزی
  6. رنگ های مورد علاقه : آبی و قرمز
  7. ميوه های مورد علاقه : هندوانه ، پرتقال و آناناس
  8. محل های مورد علاقه به جز ايران : جنگل های بارانی آمازون ، آفريقا و اهرام مصر
  9. کلکسيون های مورد علاقه : حلقه هاي نقره ای و نشان های سوپر من

 تک‌آهنگ‌های کامران و هومن

بیوگرافی کامران و هومن و همسرانشان

  • وطن (کامران، هنگامه، فریدون آسرایی، علی الهی، رامین زمانی)
  • ایران ایرانم (کامران، هنگامه، فریدون آسرایی)
  • همدردی (با همراهی بیژن مرتضوی)
  • از تو انتظار نداشتم (۲۰۱۳)
  • دارم دیوونه میشم (۲۰۱۴)
  • برگرد (زمستان ۲۰۱۴)
  • خود همونی که میخوامی (تابستان ۲۰۱۵)
  • عشق چیز عجیبه جداً (تابستان ۲۰۱۶)
  • منطق ندارم (زمستان ۲۰۱۷)
  • وقته عشق و حاله (زمستان ۲۰۱۸)