بیوگرافی رضا بهرام خواننده ی پرطرفدار و جوان موسیقی

18/03/2022
بیوگرافی رضا بهرام
رضا بهرام در 20 دی 1370 در یزد متولد شده است، و الان یکی از خواننده های کشور ایران محسوب می شود. او فارغ التحصیل لیسانس رشته ی مدیریت مالی از دانشگاه علم و فرهنگ یزد می باشد، از ورزش فوتبال شروع کرد، و کم کم سمت موسیقی آمد، و حالا کلی طرفدار دارد.
مجله والی
مجله والی

بیوگرافی رضا بهرام 

بیوگرافی رضا بهرام و همسرش

نام رضا
نام خانوادگی هلاورجانی
نام هنری رضا بهرام
تاریخ تولد 20 دی 1370 در یزد
پیشه خواننده
سبک پاپ

رضا هلاورجانی با نام هنری رضا بهرام خواننده پاپ و آهنگساز محبوب و خوش صدای ایرانی می باشد، که در 20 دی ماه سال 1370 در یزد به دنیا آمده است. او دو خواهر ورزشکار دارد، که یکی از او بزرگتر و دیگری کوچکتر است. بهرام در 14 سالگی پدر خود را از دست داد. این خواننده ی محبوب فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت مالی از دانشگاه علم و فرهنگ یزد می باشد، از ورزش فوتبال شروع کرد و کم کم به طرف موسیقی آمد.

قد و وزن رضا بهرام

سبک کار رضا بهرام در موسیقی تلفیقی می باشد، به همین خاطر باعث می شود، به جان دل ها بنشیند. صدای خاص و اجرای توانمند و متبحرش سسب شد، تا خیلی زود پیشرفت کند، و دارای طرفداران زیادی شود.

خانواده 

رضا در یک خانواده 4 نفره به عنوان فرزند دوم متولد شده است، و یک خواهر بزرگتر از خود و یک خواهر کوچکتر دارد، که یکی از آن ها سوارکار و دیگری در ورزش قایق رانی کانوپولو فعالیت می کند.

همسر رضا بهرام

از فوت پدر تا بازی فوتبال

از نوجوانی با حمایت پدرش به سمت موسیقی رفت، ولی با فوت پدر در سال 1384 زمانی که فقط 14 ساله بود، از این عرصه دور شد، و به سمت بازی فوتبال رفت. رضا مدتی در تیم فولاد یزد بازی کرد، و مدتی هم در تیم فولاد خوزستان حضور داشت، ولی به خاطر مصدومیت و عمل جراحی مجبور شد از این رشته کنار برود.

عکس رضا بهرام با همسرش

حرفه ای با موسیقی

این خواننده از سال 88 به سمت موسیقی برگشت، و از سال 1389 زمانی که 19 ساله و دانشجو دانشگاه یزد بود، به صورت حرفه ای در این رشته حضور پیدا کرد.

بیوگرافی رضا بهرام ویکی پدیا

اولین آهنگ رسمی

از سال 93 شروع به انتشار قطعه هایی کرد، ولی اتفاقی برایش نمی افتاد، تا این که بهمن 96 در آهنگ گلی از آرش و مسیح به عنوان همخوان حضور داشت.

اولین ترانه رسمی اش با نام هنری بهرام قطعه ای بنام عشق بگو در  29 تیر 1397 با تنظیم مسعود جهانی منتشر شد، که به سرعت به محبوبیت زیادی دست پیدا کرد. مدت زمان زیادی نگذشته بود، که موسسه هنری ققنوس او را تحت حمایت هنری خود در آورد.

شماره موبایل رضا بهرام

همسر رضا بهرام

آقای بهرام هنوز ازدواج نکرده، و مجرد می باشد.

تیتراژ سریالی

در سال 97 توانست نخستین کار تیتراژی خود را با سریال ممنوعه از شبکه خانگی به گوش طرفدارانش برساند، سپس در برنامه فرمول یک علی ضیا حاضر شد. او در ویژه برنامه عید نوروز عصر جدید در سال 98 نیز چند قطعه ای اجرا کرد.

اولین کنسرت

در نهایت پس از سال ها فعالیت آقای بهرام توانست مجوز برگزاری اولین کنسرت خود را 13 تیر ماه 1398 در تالار مجلل پرشین جزیره کیش به دست بیاورد.

اولین حضور رضا بهرام در تلویزیون

اولین حضور رضا بهرام در تلویزیون مربوط به حضور او در برنامه یک و یک نوروز 97 با اجرای علی ضیا و بعد از آن در برنامه عیدانه احسان علیخانی در نوروز 98 است.

این خواننده پاپ که برای اولین بار با احسان علیخانی در این برنامه دیدار کرد، بنابر درخواست مجری این برنامه ترانه ای را به صورت زنده در برنامه اجرا کرد، و پیش از آن هم تجربه اجرای زنده در برنامه یک و یک را داشت، که مورد توجه هوادارانش قرار گرفته بود.

اولین حضور رضا بهرام در جشنواره موسیقی فجر

رضا بهرام خواننده محبوب موسیقی پاپ شامگاه جمعه 25 بهمن ماه 98 در دو سانس در سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر روی صحنه رفت، و اجرای آهنگ های او با استقبال زیادی مواجه شد. هم چنین در جشنواره موسیقی پاپ علاوه بر اجرای آهنگ های پرطرفدار بخش هایی از ترانه مو به مو را به صورت زنده اجرا کرد.

رضا بهرام قبل از اولین حضور رسمی در جشنواره موسیقی فجر با اجرای آهنگ از عشق بگو شروع کننده، مراسم اختتامیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر بود.

سبک موسیقی رضا بهرام

رضا بهرام را اغلب دوستداران موسیقی به عنوان خواننده پاپ می شناسند، ولی سبک موسیقی این خواننده جوان تلفیقی از موسیقی های ایرانی می باشد، و موسیقی جزر، فلامینگو و موسیقی پاپ را تلفیقی کار می کند.

صفحه اینستاگرام رضا بهرام 

آقای بهرام بیش از 1 میلیون دنبال کننده در صفحه ی مجازی دارد، اگر شما هم دوست دارید، جزو دنبال کنندگان این خواننده مشهور باشید، می توانید به آدرس زیر مراجعه کنید.

rezabahramofficial@

آهنگ های رضا بهرام

  • عادلانه نیست
  • دلبر جانم
  • لبخند بزن
  • تا تو از راه رسی
  • بین من و تو
  • هیچ
  • کاش
  • آرامشی دارم
  • گل عشق
  • شب های بعد از تو
  • آتش
  • دیوانه
  • بیمار
  • از عشق بگو
  • کجایی
  • مو به مو
  • گلی (همخوانی با آرش و مسیح )