بیوگرافی یاسمینا باهر و همسرش امیریل ارجمند + زندگی خصوصی او

22/03/2022
بیوگرافی یاسمینا باهر
یاسمینا باهر بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر کشور متولد 16 اسفند ماه 1368 در تهران به دنیا آمده است، و بازیگری را از دوران مدرسه با تئاتر شروع کرد، و به تحصیل در این رشته در مقطع کارشناسی پرداخت، و از دانشگاه سوره فارغ التحصیل شد.
مجله والی
مجله والی

بیوگرافی یاسمینا باهر 

قد یاسمینا باهر

نام یاسمینا باهر
متولد 16 اسفندماه 1368 تهران
زمینه فعالیت سینما، تئاتر و تلویزیون
مدرک تحصیلی کارشناسی بازیگری
سال های فعالیت 1388 تاکنون
قد 160 سانتیمتر
همسر امیریل ارجمند
فرزندان یلسان ارجمند

یاسمینا باهر در 16 اسفند 1368 در تهران متولد شده است. او فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری از دانشگاه غیرانتفاعی سوره می باشد. او عروس داریوش ارجمند می باشد، می گوید، دستپختم انصافاً عالی می باشد.

عکس عروسی یاسمینا باهر

علاقه به بازیگری

از دوران مدرسه كه كار تئاتر انجام می‌ دادم. چیزی كه من جذب كرد، این بود، كه در كنار زندگی روزمره‌ ام می‌ توانم یک زندگی و یک شخصیت متفاوت را هم تجربه كنم. بازیگری این خاصیت و ویژگی را دارد.

یاسمینا باهر و همسرش

معرفی به نام مشهدی!

نخستین كاری كه من بازی كردم، یک كار رسانه‌ ای به اسم  كادوی در به‌ در ساخته ی یوسف تیموری در سال 88 بود. نویسنده آن كار آقای علی مسعودی بودند، كه همان‌ جا با ایشان آشنا شدم. این موضوع گذشت تا این كه نزدیک 5 سال بعد آقای مسعودی با من تماس گرفتند، و برای یک سریال شش قسمتی كه باز هم ایشان نویسنده كار بودند، با هم كار كردیم.

سر سریال آقا و خانم سنگی سال 94 هم باز آقای مسعودی معرف من بودند.

عکس یاسمینا باهر و همسرش و فرزندش

ازدواج

یاسمینا باهر در سال 94 با امیریل ارجمند پسر داریوش ارجمند ازدواج کرده است.

ماجرای آشنایی

یاسمینا باهر: داریوش ارجمند، پدر امیریل در دانشگاه سوره استاد بازیگری من بود. پس از مدتی رابطه ما از شكل استاد و دانشجویی خارج شد، و روابط خانوادگی به خود گرفت، و پدرم و استاد ارجمند رابطه نزدیكی با یكدیگر پیدا كردند.

همین رفت و آمدهای خانوادگی باعث شد، من و امیر یل هم با یكدیگر آشنا شدیم، و بعد از شناخت کافی که 4 سال طول کشید، با یکدیگر ازدواج کردیم.

یاسمینا باهر قبل از عمل

بیوگرافی امیریل ارجمند

امیریل ارجمند متولد 1353 در تهران و بازیگر می باشد. این بازیگر فارغ التحصیل لیسانس مکانیک از دانشگاه ژنو اتریش و لیسانس تئاتر می باشد. به غیر از بازیگری به عنوان آهنگساز و خواننده می باشد. او در سریال معمای شاه در نقش محمود وزیری به شهرت رسید.

بیوگرافی همسر امیریل ارجمند

موسیقی

در زمینه موسیقی هم فعالیت دارد، و تاکنون آهنگ سازی فیلم های بدون اجازه و جرم مسعود کیمیایی را در کارنامه‌ اش به ثبت رسانده است. او خوانندگی چند تیتراژ سریال را هم برعهده داشته است.

یاسمینا باهر در فوق لیسانسه ها

آشپزی و گوشت قرمز!

یاسمینا باهر این گونه می گوید:

انصافاً دستپختم بد نیست، ولی ما در خانه برای پختن غذا دچار محدودیت هستیم. امیریل نمی‌ تواند از گوشت قرمز و حبوبات استفاده كند، چون كه بلافاصله بعد از خوردن آن ها اسید اوریك خونش بالا می‌ رود، به همین دلیل در فریزر ما خبری از گوشت قرمز نیست، و من مجبورم در طبخ غذاها صرفاً از گوشت سفید استفاده كنم.

شخصیت شناسی

  • یاسمینا باهر

من در زندگی شخصی‌ ام زیاد درس خوان نبودم. همچنین آدم درونگرایی می باشم، و رفتارهایم را بروز نمی‌ دهم. یاسمینا باهر متولد و بزرگ شده تهران است و یک خواهر دارد، که هر دو متولد یک روز هستند.

این بازیگر کشورمان درباره دوران کودکی خود در یک برنامه تلویزیونی این گونه گفته است:

من در دوران کودکی خیلی شیطنت نداشتم، ولی کارهای خطرناک انجام دادم. به عنوان مثال این که من به داییم خیلی علاقه داشتم، و اصلا دوست نداشتم ازدواج کند، و روزی که قرار بود خانواده همسر دایی ام به خانواده ما بیایند، نقشه کشیده، و یه کیسه نمک داخل سماور خالی کردم، و به خیال خودم عصبانی می شدند، و می رفتند، ولی این اتفاق باعث شادی جمع شد.

ازدواج یاسمینا باهر

یاسمینا باهر در یک گفت و گو درباره ماجرای آشنایی با همسرش امیریل ارجمند این گونه گفت:

داریوش ارجمند، پدر امیریل در دانشگاه سوره استاد بازیگری من بود، پس از مدتی رابطه ما از شکل استاد و دانشجویی خارج شد و روابط خانوادگی به خود گرفت و پدرم و استاد ارجمند رابطه نزدیکی با یکدیگر پیدا کردند. طی این رفت و آمدهای خانوادگی من و امیریل هم با یکدیگر آشنا شدیم، و پس از شناخت کافی که 4 سال طول کشید، با یکدیگر ازدواج کردیم.

یاسمینا باهر و همسرش امیریل ارجمند اسفندماه سال 93 پای سفره عقد نشستند، و زندگی مشترکشان را شروع کردند. امیریل پسر بزرگ داریوش ارجمند بازیگر سرشناس کشورمان می باشد، که علاوه بر بازیگری در زمینه موسیقی نیز فعالیت دارد.

امیریل بازیگر نقش محمود وزیری در سریال معمای شاه می باشد، که با بازی در این سریال در میان مخاطبان تلویزیون بیشتر شناخته شد، و از جمله سریال های او می توان به تبریز در مه، ستایش، چهل سرباز اشاره کرد.

سریال های یاسمینا باهر

اگر چه بازی در سریال شب شیشه ای نخستین تجربه ی بازیگری یاسمینا باهر در تلویزیون می باشد، ولی بازی در سریال آقا و خانم سنگی به کارگردانی شاهد احمدلو که در سال 94 روی آنتن رفت باعث شهرت خانم بازیگر شد.

بازی در نقش سحر یکی از دختران خانواده یکی از نقش های مورد علاقه یاسمینا باهر می باشد، که چند سال برای بازی در این نقش صبر کرد، و به گفته خودش برای بازی در این نقش متفاوت بیش از 10 بار تست داد، تا توانست نظر مثبت شاهد احمدلو را دریافت کند.

سریال دیوار به دیوار تجربه دیگری برای یاسمینا باهر در زمینه بازیگری در تلویزیون بود، که اولین بار نوروز 96 از شبکه سه سیما پخش شد، و با استقبال مخاطبان به دومین فصل خود رسید.

یاسمینا باهر در سریال دیوار به دیوار بازیگر نقش آتوسا خلیل زاده دختر شاهرخ خلیل زاده و برنده ی مدال طلا در المپیاد است، و بازی در این نقش به شهرت او در میان مخاطبان تلویزیون کمک ویژه ای کرد.

فیلم ها و سریال های یاسمینا باهر

سریال ها

  • دیوار به دیوار 2 (1396)
  • دیوار به دیوار (1395)
  • آقا و خانم سنگی (1394)
  • شب شیشه‌ ای (1392)

فیلم های سینمایی

  • کادوی در به در
  • بدون اجازه

گفتگو با یاسمینا باهر و همسرش امیر یل ارجمند

  • امیر یل ارجمند و یاسمینا باهر: عاقلانه عاشق شدیم

اگر بگویند، زندگی این زوج را در یک جمله توصیف كنید، می‌ توان به دو كلمه اكتفا كرد:

عاشقانه و عاقلانه

زیرا به همان میزان كه این زوج عاشق هم هستند، نسبت به یكدیگر عاقلانه رفتار می‌ كنند. امیر یل ارجمند و یاسمینا باهر كه هر دو از بازیگران سینما و تلویزیون محسوب می شوند، اسفند 93 پای سفره عقد نشستند، و زندگی مشترک خود را شروع كردند. در طول این دوران تلاش‌ شان بر این بوده، كه زندگی به دور از حاشیه‌ ای داشته باشند، و موضوع ازدواج‌ شان را رسانه‌ ای نكنند.
یاسمینا و امیر یل در عین تفاوت‌ هایی كه با یكدیگر دارند، بسیار شبیه به هم هستند. بزرگ‌ ترین شباهت‌ آن ها هم در این است، كه می‌ خواهند دور از جنجال و كلیشه‌ های رایج تنها به زندگی مشترک خود زیر یک سقف فكر كنند.

  • یک ازدواج عاشقانه در خلوت

امیر یل ارجمند در مورد این سوال كه چرا ازدواج ما در سكوت خبری انجام شد، و شامل جار و جنجال‌ های مرسوم ازدواج‌ های هنری نشد. باید بگویم كه من و یاسمینا هر دو بیشتر از هر موضوع دیگری به شروع زندگی مشتركمان در آرامش فكر می‌ كردیم، و این كه مسائل حاشیه‌ ای از هر جهت سایه‌ ای روی زندگی ما نیندازد.

از طرفی فوت عمویم انوشیروان ارجمند هم مزید بر علت شد، كه ترجیح دهیم، روی این موضوع مانور چندانی نداشته باشیم. این اتفاق ناگوار در شرایطی رخ داد، كه ما تمام برنامه‌ریزی‌ های مربوط به برگزاری مراسم ازدواج‌ مان را انجام داده بودیم، به همین خاطر لغو آن سختی‌ های خاص خودش را به دنبال داشت، در نهایت تصمیم بزرگان و خواست ما این بود، كه این مراسم كمی به تاخیر بیفتد، اما پیش از سال 94 برگزار شود. به همین خاطر ما تمایلی نداشتیم، كه با رسانه‌ ای كردن این موضوع پیرامون ازدواج‌ مان هیاهو ایجاد كنیم. 

  • ماجرای ازدواج ما

یاسمینا باهر این گونه می گوید، که داریوش ارجمند، پدر امیریل در دانشگاه سوره استاد بازیگری من بود. بعد از مدتی رابطه ما از شكل استاد و دانشجویی خارج شد، و روابط خانوادگی به خود گرفت و پدرم و استاد ارجمند رابطه نزدیكی با یكدیگر پیدا كردند. طی این رفت و آمدهای خانوادگی من و امیریل هم با یكدیگر آشنا شدیم. هر چند كه هر دوی ما هیچ وقت فكر نمی‌ كردیم، این آشنایی منجر به ازدواج شود، ولی آهسته آهسته به یك دیگر نزدیک شدیم، و حس كردیم نكات مشترک زیادی داریم. آشنایی پیش از ازدواج ما كمی طولانی شد، و نزدیک به چهار سال طول كشید، ولی در این مدت به شناخت خوبی نسبت به یكدیگر دست پیدا كردیم.

امیر یل ارجمند هم در ادامه گفت، که همان‌ طور كه یاسمینا هم اشاره كرد، در ابتدا آشنایی‌ مان هیچ كدام فكر نمی‌ كردیم، این روابط خانوادگی قرار است. روزی به ازدواج ختم شود، ولی از یک جایی به بعد من حس كردم، در یاسمینا خصوصیاتی وجود دارد، كه منجر به تكمیل شدن من می‌ شود، هر چند كه ما به لحاظ اخلاقی شباهت چندانی با یكدیگر نداشتیم، ولی به‌ شدت همدیگر را كامل می‌ كردیم. وقتی حس كردم، قسمتی از وجود من توسط یاسمینا كامل می‌ شود، بدون وقفه موضوع خواستگاری را مطرح كردم.

  • وقتی تفاوت‌ ها ما را به هم نزدیک تر می‌كرد

یاسمینا باهر این گونه می گوید، که وقتی امیریل به خواستگاریم آمد، و موضوع ازدواج ما مطرح شد، بعضی‌ ها به من گفتند بین شما تفاوت‌ های زیادی وجود دارد، كه بخشی از آن به دلیل فاصله سنی 10 ساله شماست. بعضی‌ ها هم اختلافات ظاهری مثل تفاوت قدی را بهانه قرار می‌ دادند، ولی واقعیت این می باشد، كه من و امیریل با وجود تفاوت‌ های ظاهری و رفتاری به‌ شدت با یكدیگر تفاهم داشتیم و همدیگر را درک می‌ كردیم. این درک باعث می‌ شد، به یكدیگر آرامش بدهیم، و حس كنیم از پس حل مشكلات در كنار هم برخواهیم آمد.

امیریل در ادامه این چنین گفت:

موضوعی كه به نظرم در مورد ازدواج و دوام آن اهمیت دارد، مساله بخشش است، چون اگر افراد نسبت به هم بخشش نداشته باشند. هرقدر هم كه به هم نزدیک باشند، بین‌شان پس از مدتی فاصله ایجاد می‌ شود. چرا كه زندگی مشترک پر از فراز و فرودهای غیر قابل پیش بینی می باشد، كه گذشت افراد باعث می‌ شود، آن ها از پس گذر از این چالش‌ ها برآیند. این موضوع بخشش از ابتدا بین من و یاسمینا وجود داشت، و همین مساله هم با وجود همه تفاوت‌ هایی كه همسرم از آن حرف زد ما را به هم نزدیک می‌ كرد.

  • سفره عقد را مادر شوهرم انتخاب كرد.

یاسمینا باهر در این باره گفت:

شاید برای بعضی‌ ها عجیب به نظر برسد، ولی وقتی موضوع ازدواج ما مطرح شد، به تنها مساله‌ ای كه فكر نمی‌ كردم، كلیشه‌ هایی بود، كه این روزها بسیاری درگیر آن هستند. برای من اصلاً مهم نبود، كه سفره عقدم چطور است، و مراسم قرار است، كجا برگزار شود، و حتی چه چیزی را برای مراسم می‌ پوشم. آن چیزی كه برایم اهمیت داشت، این بود كه می‌ خواهم زندگی مشتركم را با امیریل شروع كنم. نتیجه ی این موضوع هم آن شد، كه مادر شوهرم سفره عقد من را انتخاب كرد، و مادرم هم جهیزیه‌ ام را خرید، و در طول این دوران من اصلاً خودم را درگیر این حواشی نكردم، و با خیال راحت به مسائل كاری و ترسیم زندگی مشتركم با همسرم پرداختم.

  • زندگی زیر یک سقف

امیریل ارجمند در این باره این گونه گفت:

خوشبختانه وقتی ما زندگی مشتركمان را زیر یک سقف شروع كردیم، با چالش‌ های مرسوم زوج‌ های جوان در شروع زندگی‌ مان مواجه نبودیم. من بخش زیادی از این موضوع را به نگرش یاسمینا در زندگی ارتباط می‌ دهم. او به خوبی از پس مدیریت زندگی برآمد و حواسش را به ریزه‌كاری‌ ها معطوف كرد، تا بتوانیم در كنار هم لحظات شیرینی را سپری كنیم، نمی‌ توان این نكته را نادیده گرفت، كه هر انسانی حتی در دوران تأهلش هم نیاز به تنهایی دارد، و دلش می‌ خواهد لحظاتی را برای ریكاوری خودش در تنهایی سپری كند، و اگر فردی هنرمند باشد ممكن می باشد، این لحظات به ساعت‌ های طولانی‌ تری ختم شود. خوشبختانه یاسمینا دقت زیادی روی این موضوع دارد، و در زمانی كه من به غار تنهایی‌ ام فرو می‌ روم، او احترام زیادی می‌ گذارد، و سعی ندارد، به زور من را خارج كند. این موضوع باعث می‌ شود، من با انرژی زیادی به رابطه دو طرفه‌ مان برگردم، و از طرفی دیگر در كارم هم بتوانم دست به خلاقیت بزنم.

یاسمینا باهر

قبل از ازدواج، خیلی‌ ها به من می‌ گفتند، اگر زندگی‌ ات را زیر یک سقف شروع كنی، شاهد تغییرات طرف مقابلت خواهی بود. من هم بعد از شروع زندگی مشتركم شاهد این تغییرات بودم، ولی به شكل كاملا بر عكسش؛ یعنی امیریل در زیر یک سقف به مراتب بهتر از تصورات من بود، و در قیاس با رابطه پیش از ازدواج‌ جدیت كمتر و گذشت بیشتری داشت.

امیریل ارجمند

حق با یاسمینا است. قبل از ازدواج، من جدی‌ تر بودم، و شاید دلیلش این بود، كه نیازی نمی‌ دیدم همه مرزها برداشته شود، و حسم بر این بود، كه اگر قبل از ازدواج سخت گیری بیشتری نسبت به مسائل داشته باشم، بعد از آن كه زندگی‌ مان زیر یک سقف شروع شد، راحت‌ تر می‌ توانم با مسائل كنار بیایم. در عمل هم این اتفاق رخ داد، ولی خب بعضی افراد هستند، كه پیش از ازدواج همه چیز را راحت می‌ گیرند، و بعد از آن تازه به یاد سختگیری می‌ افتند كه این موضوع به زندگی‌ شان لطمه زیادی وارد می‌ كند.  

  • وقتی حاشیه در زندگی اصل می‌ شود.

امیر یل ارجمند

برخی در شروع زندگی مشترک به حدی به مسائل حاشیه‌ ای اهمیت می‌ دهند، كه اصلی مهم یعنی كنار هم قرار گرفتن را فراموش می‌ كنند. متاسفانه اهمیت دادن به حاشیه‌ ها و نادیده گرفتن اصل ماجرا در جامعه ما نسبت به همه موارد وجود دارد، و این موضوع صرفاً در مورد مساله ازدواج نیست. خب وقتی فردی در شروع زندگی مشترک بیش از آن كه به كنار هم قرار گرفتن اهمیت دهد، درگیر كیفیت برگزاری مراسم عروسی‌ در فلان سالن یا مارک جهیزیه‌ ای باشد، نتیجه آن هم این می‌ شود، كه افراد اگر نتوانند توقعات هم را برآورده كنند، حرمت‌ ها از بین می‌ رود. شكستن حرمت مثل شكستن یک ظرف آب است، و برگرداندن آب تقریبا محال می باشد.

  • نقش مادر شوهر و مادر زن

امیریل ارجمند

من و یاسمینا هیچ كدام اهل تفكیک كردن روابط خانوادگی‌ مان با هم نبودیم. خوشبختانه نه تنها از دخالت‌ های خانواده‌ ها درامان بودیم، بلكه در بسیاری موارد مورد حمایت آن ها قرار می‌ گرفتیم، ولی متاسفانه برخی از زوج‌ ها به قدری در خانواده‌ شان ذوب می‌ شوند، كه یادشان می رود، خودشان خانواده‌ ای تشكیل داده اند. به‌ عنوان مثال دختر مدام می‌ خواهد زمینه دخالت مادرش را فراهم كند، و پسر هم همین رفتار را با مادر خودش تكرار می‌ كند. این نوع روابط بیش از آن كه به زوج كمک كند، باعث دوری آن ها از هم می‌ شود.

  • تلاش نكنید، همدیگر را نمی‌ توان تغییر داد.

یاسمینا باهر

من به این موضوع معتقدم كه افراد پس از ازدواج نمی‌ توانند همدیگر را تغییر دهند، و تصور این كه فرد مقابل‌ تان بعد از ازدواج عوض می‌ شود، شبیه به یک خیال است. بعضی از افراد پیش از ازدواج به قدری درگیر مسائل عاطفی می‌ شوند، كه سعی می‌ كنند چشم‌ های‌ خود را در مقابل تفاوت‌ های هم ببندند به‌ عنوان مثال ممكن است با شغل، خصوصیات اخلاقی یكدیگر و حتی نوع پوشش هم مشكل داشته باشند، ولی تصور كنند، این مشكلات بعد از ازدواج حل می‌ شود، در حالی كه اصلا این‌ طور نیست. افراد گاهی از آن چه كه هستند، 30،20 درصد بدتر می‌ شوند، ولی ممكن نیست خصوصیت‌ شان تغییر كند، به همین خاطر بهتر است، پیش از ازدواج با نگاهی منطقی مسائلی از این دست را آنالیز كرد.

  • امیریل حامی من است.

یاسمینا باهر

من و امیریل پیش از آن كه زندگی مشترک را آغاز كنیم، مفصل در مورد همه چیز با هم صحبت كردیم، و انتظارات و خواسته‌ های خودمان را نسبت به یكدیگر مطرح كردیم. به همین خاطر وقتی ازدواج كردیم، درگیر مسائلی از این دست نبودیم. امیریل بیشتر از آن كه مانعی برای پیشرفت من باشد، حامی من در رسیدن به اهدافم بود، برخلاف برخی كه تصور می‌ كردند، بعد از ازدواج او نمی‌ گذارد، كه من به حرفه بازیگری ادامه دهم، از من حمایت كرد. این موضوع حمایتی در مورد همه مسائل زندگی ما وجود دارد، و از این جهت من را دلگرم می‌ كند.   

  • برای انتخاب یاسمینا بهترین جواب را از پدرم گرفتم.

امیریل ارجمند

برای انتخاب همسر آینده‌ ام نظر خانواده‌ ام به ویژه پدرم برایم اهمیت زیادی داشت. به همین خاطر همیشه یكی از دلواپسی‌ هایم این بود، كه اگر روزی دختری را برای ازدواج انتخاب كنم، و آن فرد مورد پسند خانواده‌ ام نباشد، چه تصمیمی می‌ گیرم، و در نهایت به این نتیجه می‌ رسیدم، كه آن فرد را برای ازدواج انتخاب نمی‌ كردم. وقتی موضوع ازدواج با یاسمینا را در خانه مطرح كردم، بهترین عكس‌ العمل را از پدر گرفتم. او با خوشحالی از این موضوع استقبال كرد. بعدها وقتی نظر مثبت پدر یاسمینا را هم شنیدم از صمیم قلب خوشحال شدم، درست مانند كسی كه حس می‌ كند، بازی را برده است.    

  • مصائب همكاری

یاسمینا باهر

همكار بودن ما با هم لطف‌ های زیادی دارد، ولی مصائبی را هم دارد، كه در راس آن ها این است، كه نمی‌ توانیم زمان‌ هایمان را با هم هماهنگ كنیم. خیلی وقت‌ ها كه من در خانه هستم امیریل سر كار است، یا كاملا برعكس. به همین خاطر فرصت كمی برای دیدار هم داریم، ولی از سویی این موضوع یک حسن هم دارد، و آن این است، كه همیشه برای هم تازگی داریم.

  • ارثیه پدری

امیریل ارجمند

من به‌ شدت خانه‌ ام را دوست دارم، و این ارثی می باشد، كه از پدرم برده‌ ام. یادم است، پدرم همیشه وقتی كارش در بیرون از خانه تمام می‌ شد، بلافاصله به خانه می‌ آمد، و سعی می‌ كرد، اعضای خانواده را كنار هم جمع كند. من هم درست مانند پدر به‌شدت خانه‌ ام را دوست دارم، و از هر فرصتی برای كنار خانواده بودن استفاده می‌ كنم. به همین جهت هم هر وقت كارم تمام می‌ شود، بدون معطلی راهی خانه می‌ شوم، چون صرفا در خانه‌ ام آرامش پیدا می‌ كنم.

  • طلاق در جامعه هنری

یاسمینا باهر

این روزها طلاق در جامعه، مخصوصاً قشر هنری زیادی شده است، و همین موضوع به میزان دلواپسی افراد اضافه می‌ كند. ولی من سعی كردم، چندان به این قضیه توجه نكنم، و بیشتر از هر چیزی به این موضوع فكر كنم كه چطور می‌ توان پایه‌ های زندگی مشترک را حفظ كرد. به هر حال این خطر ممكن است، زندگی هر فردی را تهدید كند، ولی مهم این است، كه افراد اجازه این اتفاق را ندهند.   

  • وابستگی به ریشه‌ ها

امیریل ارجمند

به نظرم آدم‌ ها وابستگی زیادی به ریشه‌های‌ شان دارند، و در نهایت فردی كه نسبت به ریشه‌ هایش بی‌ اعتنا باشد، با هر وزش نسیمی هویتش به خطر می‌ افتد، و احتمال از بین رفتنش وجود دارد، به همین خاطر وقتی تصمیم به ازدواج گرفتم، خانواده همسرم برایم اهمیت زیادی داشتند، و این كه به لحاظ فرهنگی در چه سطحی قرار دارند، خوشبختانه پدر یاسمینا هم درست مانند پدرم نگاه اخلاق‌ گرا و جدی به زندگی داشت، و از سوی دیگر هم برای هنر ارزش زیادی قائل بود، به همین خاطر با خیال راحت با همسرم پای سفره عقد نشستم.