بیوگرافی هری استایلز و راوابطش با تیلور سوییفت و کندال جنر + معرفی آلبوم های هری استایل

13/04/2022
بیوگرافی هری استایلز (harry styles)
هری ادوارد استایلز یک خواننده و ترانه سرای انگلیسی است که بیشتر به عنوان عضوی از گروه معروف پاپ راک "One Direction" شناخته می شود.او اولین کار خود را زمانی انجام داد که برای یک نقش در نمایش "The X Factor" تست داد.
مجله والی
مجله والی

 

هری استایل
نام هری ادوارد استایلز
پیشه  بازیگری، خوانندگی
متولد

 انگلستان

سن 28

هری ادوارد استایلز یک خواننده و ترانه سرای انگلیسی است که بیشتر به عنوان عضوی از گروه معروف پاپ راک "One Direction" شناخته می شود.او اولین کار خود را زمانی انجام داد که برای یک نقش در نمایش "The X Factor" تست داد. استعداد طبیعی و درک موسیقی سبک او را در بین داوران محبوب کرد. او به عنوان عضوی از گروه راک پاپ «وان دایرکشن» انتخاب شد. One Direction طی پنج آلبوم خود چندین رکورد را شکست و تنها گروه پسری شد که اولین چهار آلبوم خود را در رتبه اول در ایالات متحده داشت. همچنین، اولین گروه پسر در تاریخ چارت ایالات متحده بود که دو آلبوم شماره یک را در یک سال تقویمی به د ست  آورد. پس از وقفه خودخواسته، استایلز حرفه  انفرادی خود را دنبال کرد و قراردادی را با "Columbia Records" امضا کرد. هری استایلز همچنین در سریال"Nickelodeon"و "iCarly"  به ایفای نقش پرداخت.  

هری ادوارد استایلز در 1 فوریه 1994 در ردیچ، ورسسترشر، در خانواده آن کاکس و دزموند «دس استایلز» به دنیا آمد. او یک خواهر بزرگتر به نام جما دارد. وقتی او هفت ساله بود والدینش از هم جدا شدند. استایلز بیشتر سال های رشد خود را در هولمز چپل با مادر و خواهرش گذراند.استایلز از کودکی شیفته موسیقی بود. او از خوانندگی لذت می برد و حتی به عنوان خواننده اصلی برای گروه مدرسه اش "White Eskimo" که در چندین مسابقه برنده شد، اجرا کرد. فردی مرکوری، الویس پریسلی و «بیتلز» از گروه های مورد علاقه و اسطوره های او بوده اند. او با وجود اینکه همیشه به موسیقی علاقه نشان می داد، می خواست وکیل یا فیزیوتراپیست باشد. مدتی با هدف کمک اقتصادی در خانه به صورت نیمه وقت در نانوایی شهرش مشغول به کار شد.

هری استایلز

پس از تست بازیگری در ایکس فاکتور، هیأت داوران نیکول شرزینگر پیشنهاد کرد که هری استایلز به همراه لیام پین، زین مالیک، نایل هوران و لوئیس تاملینسون، بخشی از گروهی باشد که One Direction نام دارد. ایجاد این گروه در سال 2010 یک واقعیت بود و 5 جوان توسط سایمون کاول حمایت مالی شدند. در طول مسابقه، گروه آهنگ‌هایی مانند «زندگی من بدون تو به درد می‌خورد» اثر کلی کلارکسون و «کسوف کامل قلب» اثر بانی تایلر را خواند، بنابراین گروه یکی از نامزدهای برنده شدن در مسابقه شد. با این حال، آنها پس از ربکا فرگوسن و مت کاردل برنده در جایگاه سوم قرار گرفتند. اگرچه هری استایلز و گروهش برنده نشدند

One Direction اولین آلبوم خود "Up All Night" را در سال 2011 منتشر کردند. این آلبوم در رتبه دوم جدول آلبوم‌های بریتانیا قرار گرفت و در نهایت به پر فروش ترین آلبوم بریتانیا در سال 2011 تبدیل شد. اولین تک آهنگ آنها "What Makes You Beautiful" در رتبه 1 در جدول تک آهنگ های بریتانیا قرار گرفت.
«Up All Night» با فروش 176000 نسخه در هفته اول در «بیلبورد 200 ایالات متحده» در رتبه اول قرار گرفت. طبق گزارشات IFPI، «Up All Night» سومین آلبوم پرفروش جهان در سال 2012 با فروش 4.5 میلیون نسخه بود.
 One Direction اولین گروهی بود که با دو آلبوم اول خود در صدر "Billboard 200" قرار گرفت. همچنین، اولین گروه پسر در تاریخ چارت ایالات متحده بود که دو آلبوم شماره یک را در یک سال تقویمی به دست آورد.
اولین آلبوم گروه "Up All Night" و دنباله آن "Take Me Home" به ترتیب سومین و پنجمین آلبوم پرفروش سال 2012 در ایالات متحده شد و گروه را به اولین گروهی تبدیل کرد که دو آلبوم را در سال دارند. 
آهنگ اصلی Take Me Home «Live while We're Young» تقریباً در هر کشوری که در نمودار حضور داشت در ده فهرست برتر قرار گرفت. این آهنگ بالاترین رقم فروش افتتاحیه یک هفته‌ای را برای آهنگی از یک هنرمند غیرآمریکایی به ثبت رساند.

بهترین آهنگ های هری استایلپ

 آلبوم استودیویی  "Midnight Memories" گرچه با نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان مواجه شد.اما با این وجود این آلبوم خوب عمل کرد و با فروش بیش از چهار میلیون نسخه به پرفروش ترین آلبوم سال 2013 تبدیل شد.
یک سال پس از سومین آلبوم استودیویی خود، "One Direction" با چهارمین آلبوم خود "چهار" در نوامبر 2014  رکورد پر فروشترین آلبوم را در 18 کشور از جمله بریتانیا، استرالیا و ایالات متحده شکست و در رتبه اول قرار گرفت. تک‌آهنگ‌های اصلی آن، «Steal my Girl» و «Night Changes» به جایگاه پلاتینیوم در ایالات متحده دست یافتند و دهمین و یازدهمین آهنگ برتر بریتانیاشدند.در مارس 2015، زین مالک، یکی از اعضای "One Direction" گروه را ترک کرد. با این وجود، گروه به کار بر روی آلبوم پنجم خود ادامه داد، که همچنین آخرین آلبوم گروه قبل از وقفه خودخواسته بود. آلبوم "ساخته شده در A.M." در نوامبر 2015 منتشر شد و نظرات مثبت منتقدان را دریافت کرد. این آلبوم در رتبه اول جدول آلبوم‌های بریتانیا و رتبه دوم در بیلبورد ۲۰۰ ایالات متحده قرار گرفت. تک‌آهنگ‌های آن، «Drag me Down»، «History» و «Perfect» به 10 رتبه برتر در تعدادی از آهنگ‌ها رسیدند. پس از پایان فعالیت گروه هری استایلز به فعالیت خو د به صورت انفرادی ادامه داد و در ژوئن 2016، او به عنوان یک هنرمند انفرادی، قراردادی با "Columbia Records" امضا کرد. او همچنین با هنرمندانی مانند Ariana Grande و Michael Buble همکاری کرد.

فیلم های هری استایل

پروژه های دیگر هری استایلز شامل اولین بازیگری او برای فیلم اکشن و هیجان انگیز کریستوفر نولان "دانکرک" است که در سال 2017 منتشر شد. او در این فیلم در کنار بازیگرانی مانند تام هاردی، مارک رایلنس، کیلیان مورفی و کنت برانا ظاهر شد.
اولین آلبوم انفرادی او با نام خود در می 2017 منتشر شد. این آلبوم در «بیلبورد 200 ایالات متحده» در رتبه نخست قرار گرفت. همچنین در چندین کشور دیگر مانند بریتانیا و استرالیا عملکرد خوبی داشت. این آلبوم در ایالات متحده و چهار کشور دیگر گواهی پلاتین دریافت کرد، زیرا نهمین آلبوم پرفروش سال 2017 بود. او همچنین توری به نام "هری استایلز: زنده در تور" را در شمال و جنوب آمریکا، اروپا، آسیا آغاز کرد. 

جایزه گرمی هری استایلز

جایزه های گرمی

استایلز در جوایز سالانه گرمی سال 2021 نامزد سه بخش بهترین آلبوم پاپ برای آلبوم Fine Line، بهترین اجرای انفرادی پاپ برای آهنگ Watermelon Sugar و بهترین موزیک ویدیو برای Adore You شد که سرانجام در بخش اجرای انفرادی را بدست آورد.

روابط هری استایلز 

روابط هری استایلز 

هری استایلز مجرد است. اولین شایعه‌ ها درباره هری استایلز و روابطش از دوران ایکس فکتور به همراه کارولین فلک شروع شد. هری استایلز و تیلور سوئیفت خواننده مشهور سبک پاپ - کانتری اولین بار در سال 2012 با یکدیگر دیده شدند که این موضوع جنجال زیادی را در بین رسانه‌ها به وجود آورد. این رابطه مدتی بعد پایان یافت.بعد از آن هری استایلز و کندال جنر در ساله 2014 باهم دیده شدند و شایعه‌ ها درباره اینکه آن‌ها با هم رابطه دارند شروع شد، رسانه‌ها مدام به دنبال اثبات این قضیه بودند، اما هر دو آن‌ ها این رابطه را تنها یک رابطه دوستی معمولی عنوان می کردند. تا اینکه در اوایل سال 2016 عکس‌ هایی از هری و کندال منتشر شد که باعث سر و صداهای زیادی بین طرفداران وان دایرکشن شد. دیگر روابط هری استایلز با کامیل رو مدلینگ بود که این رابطه هم تمام شد. وی تا سال 2022 با الیویا وایلد کارگردان در رابطه بوده است.

فیلم های هری استایل

فیلم های هری استایل

2022 نگران نباش عزیزم
2021 جاودانه ها
2017 دانکرک
2017 هری استایلز: پشت آلبوم
2013 One Direction: این ما هستیم

آلبوم های هری استایل

آهنگ های هری استایل

  •  Up All Night.
  •  Gotta Be You.
  • More than This.
  •  iTunes Festival: London .
  •  Live While We’re Young.
  •  Take Me Home.
  •  Midnight Memories.
  •  Four.
  •  Made in the A.M.
  •  Harry Styles
  •  Sign of the Times.
  •  Two Ghosts. 
  • golden