بیوگرافی شادی مختاری بازیگر و همسرش

27/03/2022
بیوگرافی شادی مختاری
شادی مختاری در 18 فروردین 1373 در تهران متولد و بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. این بازیگر فارغ التحصیل لیسانس رشته علوم ارتباطات اجتماعی از دانشگاه علامه طباطبایی می باشد، که با کلاس های بازیگری آغاز و الان در سینما و تلویزیون می درخشد.
مجله والی
مجله والی

بیوگرافی شادی مختاری 

بیوگرافی شادی مختاری قد و وزن

نام و نام خانوادگی شادی مختاری
متولد 18 فروردین 1373 تهران
زمینه فعالیت سینما، تئاتر و تلویزیون
پیشه بازیگر
مدرک تحصیلی لیسانس علوم ارتباطات اجتماعی
سال های فعالیت 1397 تاکنون
قد 160 سانتیمتر
وضعیت تاهل مجرد

شادی مختاری یکی از بازیگران نوظهور و جدید سینما و تلویزیون ایران می باشد، که هنوز آثار کمی در کارنامه هنری وی دیده می شود، ولی به نظر می‌ رسد، آینده‌ ی هنری خوبی در انتظار او می باشد.

شادی مختاری و امیر مقاره

خانواده و کلاس بازیگری

شادی مختاری در یک خانواده 4 نفره تهرانی متولد شده، و یک برادر کوچک تر از خود دارد. این بازیگر فارغ التحصیل دوره های بازیگری موسسه فرهنگی و هنری کارنامه می باشد، همزمان با کلاس های بازیگری فعالیت خود را با تئاتر و سپس فیلم کوتاه آغاز کرد.

سن شادی مختاری

در جلوی دوربین

سال 1379 در سن 24 سالگی پس از تست اولین تجربه ی خود را در قاب تصویر با فیلم سینمایی هفت و نیم به کارگردانی نوید محمودی بدست آورد.

عکس شادی مختاری قبل از عمل

ورود به تلویزیون

خانم مختاری در دومین همکاری خود با برادران محمودی در ماه رمضان 1397 با سریال دلدار در نقش ندا بازی در قاب تلویزیون را هم تجربه کرد.

در این مجموعه چهره های مختلفی از جمله محمدرضا غفاری، الناز حبیبی، علی اوسیوند و پریوش نظریه به ایفای نقش پرداختند.

برادر شادی مختاری

معرفی شادی مختاری به دنیای هنر

شادی مختاری بعد از 3 سال گذراندن دوره‌ های بازیگری و کار در تئاتر و فیلم کوتاه، با بازی در سریال سایه بان به دنیای هنر شناسایی شد.

سایه بان یک مجموعه تلویزیونی پنجاه قسمتی ساخته ی جمشید محمودی و نوید محمودی می باشد، که در سال 1396 تولید شده‌ است، این سریال از شبکه دو سیما پخش شد. تیتراژ این سریال را محسن چاوشی اجرا کرده‌ است.

داستان سریال روایت زندگی دو جوان کارگر با نام های سهراب (مجتبی پیر زاده) و سعید (محمد ولی زادگان) می باشد، که با هم رفیق صمیمی اند، و هر کدام در زندگی خانوادگی خود با مشکلات زیادی که بیشتر جنبه مالی دارد، دست به گریبانند.

شادی مختاری در این سریال در کنار بازیگرانی همچون هستی مهدوی فر، محمدرضا غفاری، امین تارخ، بهزاد فراهانی و پریوش نظریه به ایفای نقش پرداخت، ولی از کارکترهای اصلی این مجموعه نبود.

عکس همسر شادی مختاری

تئاتر یا سینما

من الان در نقطه‌ ای که هستم، زیاد برای خودم مرز بندی ندارم. من تئاتر را برای یادگیری بازیگری مناسب می دانم خودمم هم از تئاتر شروع کردم، تئاتر ریشه ی بازیگر می باشد.

مخاطب تلویزیون

عقیده من این است، که تلویزیون همواره مخاطب خود را دارد، و به هیچ عنوان هرگز نباید نقش این رسانه را کم دانست، و آن را انکار کرد. نقش تلویزیون در به شهرت رسیدن بازیگران غیر قابل انکار است.

عکس شادی مختاری

همسر شادی مختاری

خانم مختاری تا الان ازدواج نکرده است، و مجرد می باشد. هم چنین او می گوید ازدواج برای هنر پیشه ها سخت تر است، و برای من هم فکر می کنم، سخت ترین کار دنیا باشد.

فکر می کنم ازدواج نیاز به یک از خودگذشتگی و مسئولیت پذیری خیلی زیادی داشته باشد.

شهرت با جزیره

شادی مختاری در پاییز 1400 با سریال جزیره از شبکه خانگی بسیار مورد توجه قرار گرفت. او در این مجموعه با امیر مقاره (خواننده) هم بازی می باشد.

از ورزش تا کتاب

اوقات فراغت خود را با ورزش های سوارکاری، شنا و بدن سازی پر می کند. هم چنین علاقه ی زیادی به مطالعه دارد، تا جایی که در طول روز زمان زیادی را برای کتاب خواندن و دیدن فیلم اختصاص می دهد، و عاشق مسافرت هم می باشد.

کار خبرنگاری را رها کردم.

قبل ورود به دانشگاه در یکی از خبر گزاری های کشور کار کردم، تا این که تصمیم گرفتم وارد عرصه بازیگری شوم، به همین خاطر پس از کلاس بازیگری خبرنگاری را رها کردم.

نقش و کار برایم مهم است.

مرز بندی برای مدیون خاصی ندارم. هر چند هر کدام ارزش گذاری های خاص خودشان را دارند، تئاتر ریشه هر بازیگری می باشد، و نباید هیچ وقت کنار گذاشته شود.

تلویزیون مخاطب گسترده ای دارد، و سینما هم جایگاه خاص خودش را دارد، بیشتر نقش و کار برای من مهم است، و این که بتوانم به خوبی از پس آن برآیم.

ارتباط موثر و پیشرفت 

من باندبازی را حس نکرده ام، اما طبیعتاً ارتباط موثر و درست داشتن در هر شغل و حرفه ای به آدم ها کمک می کند. حتی اگر شما بخواهید یک کارگر یک شرکت معمولی هم باشید، این که یک ارتباط موثر داشته باشید، به پیشرفت و موقعیت کمک می کند.

علاقه به موسیقی باخ و بتهوون

موسیقی بخش جدا شدنی از زندگی من می باشد. درس هم که می خواندم همیشه یک موزیک بک گراند درس خواندن من بود. فکر می کنم یک آرتیست واقعا باید موسیقی و ریتم را بشناسد، در خلوت خودم خیلی بتهوون و باخ گوش می کنم.

عشق از بین رفته است.

به نظر من مفهوم عشق خیلی در قرن حاضر از بین رفته است. شرایطی که در بین آدم ها وجود دارد، که نمی توانیم بگوییم روابط عاشقانه چون اصلاً جبر جغرافیایی به ما اجازه نمی دهد، عشق را تجربه کنیم.

از کیشلوفسکی تا موراکامی

خیلی سینمای کیشلوفسکی (کارگردان) را دوست دارم، بتهوون (موسیقیدان) را هم خیلی دوست داشتم، از نزدیک ببینم،

موراکامی (نویسنده) را هم دوست دارم، از نزدیک ببینم. این قدر قشنگ و روان و درست می نویسد، که خیلی دوستش دارم.

وقتی اولین کتاب موراکامی را خواندم، و آن قدر قشنگ در مقدمه اش نوشته بود، چگونه نویسنده شده، آدم دوست دارد. بنشیند، و با ایشان صحبت کند.

اینستاگرام شادی مختاری

اگر دوست دارید، از دنبال کنندگان این بازیگر در صفحه ی مجازی او باشید، به آدرس زیر مراجعه کنید.

shadimokhtarii@