زندگینامه کامل هان هیو جو بازیگر کره ای (قد، وزن و سن) + جدید ترین عکس های هان هیو جو

27/03/2022
بیوگرافی هان هیو جو
هان هیو جو متولد 22 فوریه 1987 چئونگجو، استان چونگ چئونگ شمالی بازیگر سینما و تلویزیون کره جنوبی است. او بیشتر برای نقش‌های اصلی‌اش در مجموعه‌های تلویزیونی درام شناخته می‌شود
مجله والی
مجله والی

بیوگرافی هان هیو جو

با ما در این مقاله سینما و هنر از مجله والی همراه باشید تا با بیوگرافی و زندگینامه کامل هان هیو جو آشنا شوید.

بیوگرافی هان هیو جو و همسرش
نام هان هیو جو(한효주)
تاریخ تولد 22 فوریه 1987
محل تولد چئونگجو، کره جنوبی
قد 172 سانتی متر
نام فرشته خندان
حرفه بازیگر، مدل

هان هیو جو یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است که در خانواده ای از طبقه متوسط ​​بسیار محافظه کار به دنیا آمد.پدرش افسر نیروی هوایی بود و از این رو، همیشه در مورد فاکتور انضباط در خانواده‌اش سختگیر بود. مادرش ابتدا معلم بود اما بعداً به عنوان بازرس مدارس مشغول به کار شد.

هان که در خانواده ای به شدت محافظه کار بزرگ شد، نسبت به پسران آزادی بسیار کمتری داشت و از این رو، به نوعی کودک درون گرا تبدیل شد.

او در چونگ چئونگ شمالی کره جنوبی به دنیا آمد و بزرگ شد.او در همان مراحل اولیه زندگی خود تمایل به هنر نشان داد و در دوران مدرسه اغلب در ورزش به خصوص دو و میدانی شرکت می کرد. اگرچه او در تحصیل خوب بود، اما مدارس محلی به مهارت های او توجه چندانی نمی کردند، بنابراین او به والدینش پیشنهاد داد که می خواهد برای تحصیل در دبیرستان به سئول برود. پدرش تمایلی به اجازه دادن به او نداشت، اما هان که یک نوجوان با روحیه قوی بود، با این وجود برای تحصیل در دبیرستان بولگوک به سئول رفت.

قد هان هیو جو

حال و هوای مدرسه او کاملاً هنری بود و از آن زمان بود که او شروع به علاقه مندی به تجارت فیلم کرد و شروع به شرکت در تولیدات تئاتر کرد و پس از پایان دبیرستان، خود را برای تحصیل در رشته تئاتر و فیلم در دانشگاه دونگوک ثبت نام کرد.

او توانست وارد صنعت سینما شود و راه خود را برای تبدیل شدن به یکی از محبوب ترین بازیگران زن تلویزیون و سینما در کره جنوبی باز کرد. او کار کوچکی را با ایفای نقش در کمدی کمدی «Nonstop 5» و فیلم کمدی گانگستری «رییس من، معلم من» آغاز کرد. او پس از کشمکش های اولیه برای به دست آوردن نقش های خوب، با بازی در سریال «مثل زمین و آسمان» به شهرت رسید. او سپس در برخی از فیلم‌های تحسین‌شده منتقدان و تجاری مانند «همیشه» و «ماسکاراد» ظاهر شد. او برای بازی در سریال "میراث درخشان" جوایز بسیاری از جمله جوایز درام SBS و جایزه "بازیگر زن برجسته کره ای" را در جوایز بین المللی درام سئول به دست آورده است.

وی پس از حضور در درام کره جنوبی "مثل زمین و آسمان" به شهرت فراوانی دست یافت.

حرفه

عکس هان هیو جو در ایران

هان اولین بار در سال 2005 در نقشی فرعی در کمدی "ناستاپ 5" ظاهر شد و در سال 2006 در "والس بهار" به کار خود ادامه داد. فیلم کمدی گانگستری «رئیس من، معلم من» پتانسیل کامل بازیگری خود را در معرض دید فیلمسازان قرار داد و آرام آرام جای پای خود را محکم کرد.
او در میان شبکه‌های مستقل نیز محبوب شد و سپس در سال 2006 با لی یون کی، فیلمساز مستقل کوچک، قراردادی امضا کرد که او را در فیلم «شب ادلب» انتخاب کرد. این فیلم به محبوبیت جشنواره تبدیل شد و افتخارات متعددی را برای کارگردان و هان به ارمغان آورد. او در آن سال جایزه بهترین بازیگر مرد جدید را در جوایز انجمن منتقدان فیلم کره به دست آورد و این موفقیت به او کمک کرد در سال آینده در دو سریال تلویزیونی بزرگ بازی کند. این قرار گرفتن او را به چهره ای محبوب در میان مخاطبان کره جنوبی تبدیل کرد.
هر دو "Ilijimae" و "Like Land and Sky" موفق شدند و امتیازات بسیار خوبی را از بینندگان کره ای به دست آوردند که در نتیجه محبوبیت بیشتری برای هان به همراه داشت.
او سپس در یک فیلم مستقل دیگر به نام «Ride Away» ظاهر شد و به خاطر بازی خود مورد احترام تماشاگران جدی سینما قرار گرفت.
در سال 2010 سریال تلویزیونی منتشر شد که او را به عنوان یکی از بهترین بازیگران زن آن زمان معرفی کرد. «میراث درخشان» به موفقیت بزرگی تبدیل شد و هان نقش اصلی سریال را بازی کرد، که منجر به افزایش معاملات حمایتی برای هان و توجه بیشتر رسانه‌ها شد که باعث شد او در کشورهای همسایه محبوبیت پیدا کند. نگه داشتن بسیار قوی او همچنین در آن سال چندین جایزه بزرگ درام را در مراسم اهدای جوایز کره جنوبی دریافت کرد.
در سال 2011، او به عنوان یک بازاریاب تلفنی نابینا در فیلم درام احساسی "همیشه" ظاهر شد. او مهارت های بازیگری خود را در این فیلم به نمایش گذاشت که در نهایت جشنواره بین المللی فیلم بوسان را در آن سال افتتاح کرد.
فیلم بعدی او یک درام اکشن دوره ای "Masquerade" بود که در آن نقش یک ملکه را بازی کرد. این فیلم به پرفروش‌ترین فیلم کره جنوبی در آن زمان تبدیل شد و ورود هان را تا حد زیادی رقم زد.

عکس های جدید هان هیو جو


مهارت های بازیگری او با فیلم اکشن هیجان انگیز "چشم های سرد" بیشتر آشکار شد. این فیلم با استقبال خوبی از سوی منتقدان مواجه شد و کم کم به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های آن سال تبدیل شد و بار دیگر سلطه بی‌شرمانه هان را در گیشه محلی ثابت کرد. او همچنین برای بازی خود جوایز بهترین بازیگر زن را در جوایز فیلم اژدهای آبی و جوایز فیلم بیل دریافت کرد.
در حال حاضر، طرفداران بین المللی او نیز افزایش یافته بودند و در سال 2014، او در فیلم ژاپنی "معجزه" ظاهر شد، که داستان یک کارمند کتابفروشی و سه زن را روایت می کرد که عاشق آنها شد و فیلم به موفقیت تجاری و انتقادی تبدیل شد.

در سال 2015، او نقشی کلیدی در «زیبایی درون» ایفا کرد، فیلمی دوره‌ای که در جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد و در آغاز سال بعد، قرار بود به تلویزیون بازگردد.
در سال 2016، او برای اولین بار در "W" ظاهر شد، یک مجموعه هیجان انگیز تعلیق بر اساس یک سرزمین فانتزی. هان پس از بیش از 5 سال به تلویزیون بازگشت و بار دیگر ثابت کرد که چرا یکی از بهترین بازیگران زن کره ای است. عملکرد او در این سریال بسیار مورد تحسین قرار گرفت و او در نهایت برنده جوایز برتر برتر در جوایز ستاره APAN و جوایز درام MBC شد.
پروژه های آینده او شامل یک فیلم هیجانی کره ای "خواب طلایی" و یک فیلم علمی تخیلی ژاپنی "In-Rang" است.
هان یک سلبریتی بسیار پرمشغله بوده است و جدای از شغل بازیگری، او به طور مداوم در تبلیغات، برنامه های متنوع، موزیک ویدیوها و همچنین به عنوان خواننده ظاهر شده است. او همچنین یک سفیر حسن نیت و روابط عمومی برای چندین سازمان است.

زندگی شخصی

هان هیو جو چند فرزند دارد

هان هیو جو در اوقات فراغت خود عاشق گوش دادن به موسیقی و تماشای فیلم است و همچنین پیانو می نوازد و به عنوان سرگرمی اشعار و داستان های کوتاه می نویسد.
او اتفاقاً زندگی خصوصی خود را پنهان نگه می دارد. او قبلاً با بازیگر لی جونگ سوک در ارتباط بود.

دنبال کننده هان هیو جو (اینستاگرام) طرفداران رسانه های اجتماعی

هان هیو جو اینستا

هان هیو جو یک سلبریتی محبوب در شخصیت های اینستاگرام در اینترنت است. او یک حساب رسمی با نام کاربری Hanhyojoo (@hanhyojoo222) دارد که در آن بیش از 3.7 میلیون طرفدار دارد.

از دین تا ثروت

قد و وزن هان هیو جو

این بازیگر کره ای یک مسیحی کاتولیک است و همچنین در موزیک ویدیوها هم بازی می کند و در سال 2020 ثروت او بین 2 تا 3 میلیون دلار تخمین زده شده است.

زبان ها

زندگینامه کامل هان هیو جو

وی به زبان های انگیسی و ژاپنی مسلط است و توانسته در چند فیلم ژاپنی تحت عنوان  فیلم پستچی بهشتی که محصول مشترک کره و ژاپن است، ایفای نقش کند.

خصوصیات اخلاقی

جدید ترین عکس های هان هیو جو

گروه خونی هان هیو جو  -A است و به گفته خودش دارای شخصیت آرامی است و به راحتی عصبی نمی شود و قدرت تحمل بالایی هم دارد.او اهل لباس های مارک است و اکثرا از برند Dior لباس هایش را تهیه می کند.

فهرست برنده جوایز بازیگر زن کره جنوبی هان هیو جو

زندگینامه کامل هان هیو جو

نهمین جوایز مسابقه لبخند خانم بینگگر
جوایز بیستمین جشنواره بین المللی فیلم سنگاپور
بیست و چهارمین دوره جوایز بهترین لباس قو در کره
جوایز درام KBS
اولین جوایز جواهرات کره
سومین جایزه انتخابی Mnet 20
پنجمین دوره جوایز بین المللی درام سئول
سومین دوره جوایز درام کره
اولین جایزه تلویزیون کابلی هنگ کنگ
چهل و هفتمین جوایز هنری Baeksang
بیست و دومین دوره جوایز فیلم بیل
سی و چهارمین دوره جوایز فیلم اژدهای آبی
چهارمین جوایز انجمن بازیگران فیلم کره
پنجمین دوره جوایز ستاره آپان

فهرست فیلم شناسی هان هیو جو بازیگر زن کره جنوبی

زندگینامه کامل هان هیو جو

بدون توقف 5 (2005) در نقش هان هیو جو
Spring Waltz (2006) در نقش سئو/پارک یون یانگ
Heaven & Earth (2007) در نقش سوک جی سو
ایلجیما (2008) در نقش یون چی
میراث درخشان (2009) در نقش گو یون سونگ
Soul Special (2009) در نقش Jin Mi-ah
دونگ یی (2010) در نقش چوی دونگ یی
W (2016) به عنوان Oh Yeon-Joo
ترد استون (2019) در نقش سو-یون
نمای کوه میوه یانگ (2014) در نقش اوه یونگ ران
C'est Si Bon (2015) در نقش مین جا یانگ
The Beauty Inside (2015) در نقش یی سو
عشق، دروغ (2016) در نقش جونگ سو یول
خواب طلایی (2018) در نقش سون یانگ
The Wolf Brigade (2018) در نقش لی یون هی
The Sun Does Not Move (2021) در نقش آیاکو
دزدان دریایی 2 (2021) به عنوان Hae-rang (نگاه کنید به - لیست کامل تلویزیون و لیست فیلم هان هیو جو)