بیوگرافی سونگ کانگ بازیگر سریال آلارم عشق

31/03/2022
بیوگرافی سونگ کانگ
سونگ کانگ در 23 آوریل 1994 در کره جنوبی متولد شده است، و بازیگر می باشد. این بازیگر فارغ التحصیل رشته هنرهای سینمایی از دانشگاه کنکوک می باشد، که بازیگری را از سال 2017 در سن 23 سالگی با سریال دروغگو و معشوقه‌ اش شروع کرد. قد این بازیگر 184 سانتی متر و 65 کیلوگرم وزن در عرصه مدلینگ نیز فعالیت دارد.
مجله والی
مجله والی

بیوگرافی سونگ کانگ

اینستاگرام سونگ کانگ
نام 송강 ،Song Kang
تاریخ تولد 23 آوریل 1994
محل تولد گیونگی دو 
وضعیت تاهل مجرد 
قد 184 سانتی متر
وزن 68 کیلوگرم
گروه خونی
اینستاگرام songkang_b

سونگ کانگ پس از فارغ التحصیل شدن از دبیرستان چانگیون هیچ رویایی نداشت. او بعد از گذشت یک سال در بی هدفی و دست کشیدن از تحصیل در دانشگاه، به صورت تصادفی فیلم کشتی تایتانیک را دید، و عاشق چشمان لئوناردو دی کاپریو شد.
او دی کاپریو را الگوی خود قرار داد، و می خواست همانند او یک بازیگر موفق شود. سونگ کانگ با رویای بازیگر شدن خود را برای کنکور آماد کرد.
او برای اولین بار وارد رشته بازیگری شد، ابدا نگران بود، که آیا موفق خواهد شد، یا نه اما با شعار پشتکار برای یک بار به نتایج خوبی دست یافت، و بعد از آن تصمیم گرفت این راه را تا آخر برود.
او در این سال ها که دیر تر از هم سالان خود وارد دانشگاه شده بود، احساس خوبی نداشت، و از نظر روحی کمی بی تاب بود، ولی توانست با مشاوره به حالت عادی خود برگردد، و سخت تلاش کند.
پس از آن که به دنبال یک کمپانی سرگرمی بود، با نامو اکتورز (Namoo Actors) قرار داد، بست و با یک نقش مکمل در سال 2017 وارد صنعت سرگرمی شد.

سریال جدید سونگ کانگ

خانواده

سونگ کانگ (Song Kang) روز 3 اردیبهشت 1373 در شهر سوون استان گیونگی، کره جنوبی متولد و فقط یک برادر کوچکتر دارد. 

علاقه به طراحی تا بازیگری

اول آرزوی این بازیگر این بود، که طراح داخلی شود، ولی بعدها سال 2015 در درام کوتاه Hello Spring حضور یافت، و کم کم استعداد خود در این حرفه را کشف و برای ادامه آن تلاش کرد.

او پنج بار برای کمپانی بازیگری معتبر Namoo تست داد، تا بالاخره قبول شد، و فرصت های بزرگی به دست آورد.

عکس سونگ کانگ

اولین نقش ها

سونگ کانگ به طور حرفه ای در سال 2015 در فیلم Hello Spring بازی کرد. او به صورت رسمی از سال 2017 به عنوان نقش مکمل سریال دروغگو و معشوقه‌ اش شروع کرد، و در همان سال برای ایفای نقش در درام مردی در آشپزخانه انتخاب شد.

ورود به سینما

سونگ در جولای 2018 اولین نقش سینمایی خود را با فیلم فانتزی «خون آشام زیبا کسب کرد، و در حال حاضر تنها تجربه سینمایی وی می‌ باشد.

بیوگرافی سونگ کانگ بازیگر سریال الارم عشق

شهرت با آلارم عشق

در سال 2019، سونگ کانگ از بین 900 متقاضی برای بازی در سریال عاشقانه اوریجینال به نام آلارم عشق (Love Alarm) انتخاب شد. این سریال توانست به عنوان یکی از پربیننده ترین مجموعه های نتفلیکس معرفی شد، که تمدید آن برای فصل دوم را در پی داشت.

در نقش بالرین و اثر جدید

سونگ سال 2021 جهت ایفای نقش یک دانشجوی رقص باله در سریال Navillera انتخاب شد، و برای این نقش به مدت شش ماه در کلاس های باله شرکت کرد.

در همان سال حضور او در سریال جدید Meteorological Agency People: Cruel Story of Office Romance در کنار بازیگر پارک مین یونگ تایید شد.

برادر سونگ کانگ

شهرت جهانی با سریال آخرالزمانی

سونگ در سال 2020 جهت بازی در سریال آخرالزمانی و ترسناک شبکه نتفلیکس به نام خانه شیرین Sweet Home انتخاب شد.

این سریال مخاطبان بین المللی گسترده ای را به خود جلب کرد، و تنها یک ماه پس از انتشار فاش شد، که توسط بیش از 22 میلیون خانواده در جهان تماشا شده است.

این نقش در پنجاه و هفتمین دوره جوایز هنری بکسانگ، نامزدی بهترین بازیگر جدید تلویزیون را برایش به دنبال آورد.

وزن سونگ کانگ

مجری گری تا دیگر برنامه ها

سونگ از فوریه تا اکتبر 2018 به همراه مینگیو از گروه سونتین (Seventeen) و چه یون از گروه دایا (DIA) مجری برنامه موسیقی اینکیگایو بود، و در همان سال به عنوان مهمان ثابت در برنامه Village Survival، the Eight حضور یافت، که این دو اثر جایزه تازه کار سال را در جشنواره SBS برایش به ارمغان آوردند.

او در سال 2020 نیز به همراه چانیول از گروه اکسو (EXO) و سانی از گروه گرلز جنریشن (Girls Generation) مهمان برنامه Salty Tour بود.

بهترین فیلم های سونگ کانگ هو

بازی در موزیک ویدیو

سونگ کانگ در سال 2017 در دو موزیک ویدیوی Sweet Summer Night از گروه دوئت The Ade و Love Story از خواننده سوران حضور یافت. او بعدها سال 2019 در موزیک ویدیوی Call Me Back از خواننده وایب نیز ظاهر شد.

افتخارات و جوایز

سونگ سال 2018 در جشنواره شبکه SBS جایزه تازه کار را برای حضور خود در برنامه Village Survival، the Eight و مجری گری برای برنامه موسیقی اینکیگایو دریافت کرد.

همچنین در سال 2021 برای بازی خود در درام Sweet Home، در 57 مین جشنواره هنری بکسانگ برای جایزه بهترین بازیگر مرد جدید (تلویزیون) نامزد شد.

مدل برند آرایشی

سونگ کانگ در سال 2020 به عنوان چهره تبلیغاتی و مدلینگ برند آرایشی معروف Banila Co انتخاب شد.

رابطه با هان سو هی

پس از بازی تاثیرگذار او در کنار بازیگر زن معروف هان سو هی در سریال Nevertheless شایعات زیادی درباره رابطه عاشقانه آن ها به وجود آمد.

زیرا این دو در صحنه های سریال بیش از حد طبیعی نقش ایفا کردند، و در پشت صحنه هم بسیار صمیمی بودند، ولی چیزی در این باره تایید نشد.

ناگفته ها

سونگ گفته از نشان دادن احساسات از طریق بازیگری لذت می برد، و الگوهایش در این حرفه بازیگران مانند جو جی هون، کیم جائه ووک و جونگ کیونگ هو می باشند.

شخصی MBTI سونگ کانگ INTP است، و عاشق ورزش برای کاهش استرس است، و اعتراف کرد، والدینش قرار بوده، نام او را سونگ کانگجون بگذارند.

علایق

او به گروه های دخترانه بلک پینک و ردولوت علاقه دارد، و زن ایده آلش زنی می باشد، که می تواند به خوبی ارتباط برقرار کند، گرم باشد، و به شوخی های وی بخندد.

فعالیت از ۲۰۱۹ تا کنون 

  • افزایش محبوبیت و نقش‌های اصلی

در سال 2019، سونگ نقش مکمل دستیار جونگ کیونگ هو را در ملودرام فانتزی (وقتی شیطان نامت را فرا می‌خواند) از tvN و بعد در سریال عاشقانه اصلی نتفلیکس Love Alarm” (آلارم عشق) بر اساس وبتون محبوبی به همین نام بازی کرد.
سونگ برای اولین نقش اصلی خود از طریق تست بازیگری که بین 900 نفر برگزار گشت انتخاب شد. او نقش یک دانش آموز خوش تیپ دبیرستانی را بازی کرد، که عاشق دختری به نام (کیم سو هیون) می شود، که دوست صمیمی بهترین دوستش است.

سونگ در سال 2020 با بازی در فیلم ترسناک آخر الزمانی نتفلیکس (خانه شیرین) Sweet Home، بر اساس وب‌ تونی به همین نام، به شهرت رسید. او با توصیه کارگردان Love Alarm به لی یونگ بوک، کارگردان Sweet Home، برای بازیگری انتخاب شد.
نقش او چا هیون سو، یک پسر دبیرستانی بود، که قصد خودکشی داشت، ولی بعد از تبدیل شدن مردم به هیولا، او به همراه گروهی از ساکنان آپارتمان، تلاش می کند، تا جان سالم به در ببرد.
پاسخ‌ های انتقادی این مجموعه متفاوت بود، ولی مخاطبان بین‌ المللی گسترده‌ ای را جمع کرد. یک ماه پس از انتشار سریال، Variety فاش کرد، که توسط 22 میلیون خانواده عضو نتفلیکس دیده شده است.

در سال 2021 نقش خود را به عنوان هوانگ سون اوه در فصل دوم زنگ عشق، که در 12 مارس در نتفلیکس منتشر شد، بازی کرد.
او بعداً در سریال  Navillera (همچو پروانه) بر اساس وبتونی  به همین نام ظاهر شد.
او نقش یک دانشجوی باله را بازی می کرد، که به دلیل مسائل حل نشده، درباره پدرش با مشکل رو به رو می شود، و سعی می کند، با کار پاره وقت از زندگی خود حمایت کند. سونگ برای به تصویر کشیدن شخصیت خود به مدت شش ماه درس باله گذراند.
در اواخر همان سال، سونگ در سریال nevertheless(با وجود اینکه می دانم) همراه با هان سو هی بازی کرد.

در سال 2022، سونگ در درام دیگری از JTBC، پیش‌ب ینی عشق و آب و هوا، در کنار پارک مین یانگ بازی می‌ کند.

  • رنگ مورد علاقه سونگ کانگ آبی است.
  • از دست چپ برای غذا خوردن استفاده می کند.
  • ژانر مورد علاقه اش کمدی است.
  • هنگام مرخصی ورزش می‌ کند. 
  • مادرش معلم پیانو است، برای همین گاهی اوقات پیانو می زند.
  • او پس از ورود به دانشگاه، در سئول به تنهایی زندگی می کرد، برای همین یک دفتر چه خاطرات نوشت، که عمدتاً نقاط ضعف و قوت آن بود.
  • او سگ ها را دوست دارد ولی به دلیل الرژی به سگ، نمی تواند از آن ها نگه داری کند.
  • او یک بار جین از بی تی اس را در مدرسه دید، و گفت برای آنکه سلبریتی شوم، باید همانند او باشم.

فیلم شناسی سونگ کانگ

فیلم

  • 2018 - Beautiful Vampire

سریال

  • 2017 - The Liar and His Lover
  • 2017–2018 - Man in the kitchen
  • 2019 - Touch Your Heart
  • 2019 - When the Devil Cals Your Name
  • 2019–2021 - Love Alarm
  • 2020 - Sweet Home
  • 2021 - Navillera
  • 2021 - Nevertheless

برنامه تلویزیونی

  • 2018 - Inkigayo
  • 2018– 2019 - Village Survival,the Eight

موزیک ویدیو

  • 2017 - (Sweet Summer Night" (달콤한 여름밤"
  • 2017 - (Love Story" (러브스토리"
  • 2019 - (Call Me Back" (이 번호로 전화해줘"

جوایز و نامزد ها

نتیجه کارها دسته بندی سال عنوان
نامزد شد همچو پروانه بازیگر تازه وارد ۲۰۲۱ جوایز محتوای آسیا
برنده شد خانه شیرین جایزه بزرگ ACA ۲۰۲۱ جوایز محتوای آسیا
نامزد شد خانه شیرین بهترین بازیگر مرد جدید _ تلوزیون ۲۰۲۱ جوایز هنری باکسانگ
برنده شد سونگ کانگ بازیگر مرد _ ستاره درحال ظهور ۲۰۲۱ جوایز وفاداری مشتری به برند
نامزد شد سونگ کانگ ستاره درحال ظهور ۲۰۲۱ جوایز برند سال
برنده شد سونگ کانگ جایزه مدیر عامل بنیاد گردشگری سئول ۲۰۲۱ Newsis Hallyu Expo
نامزد شد روستای بقا، هشت جایزه مرد تازه کار ۲۰۱۸ جوایز سرگرمیSBS
نامزد شد خانه شیرین بازیگر برجسته کره ای ۲۰۲۱ جوایز بین المللی درام سئول
برنده شد خانه شیرین شخصیت سال ۲۰۲۱ جوایز بین المللی سئول