بیوگرافی هان سو هی و همسرش

31/03/2022
بیوگرافی هان سون هی
هان سو‌ هی در 18 نوامبر 1994 در کره جنوبی متولد شده، و بازیگر و مدل می باشد. این بازیگر فارغ التحصیل هنرستان اولسان می باشد، که بازیگری را از سال 2016 در سن 30 سالگی با بازی در موزیک ویدیوی Tell Me What To Do از گروه شاینی شروع کرد.
مجله والی
مجله والی

بیوگرافی هان سون هی

قد و وزن هان سو هی

نام Lee so hee – لی سو هی – 이소희
نام هنری Han So hee – هان سو هی – 한소희
تاریخ تولد 18 نوامبر 1994
برج فلکی عقرب
قد 165 سانتی متر
وزن 55 کیلوگرم
اینستاگرام xeesoxee

لی سو هی (هان سو هی) 18 نوامبر 1994 در اولسان، کره جنوبی به دنیا آمده است. این بازیگر در دبیرستان دخترانه اولسان و دبیرستان هنر اولسان تحصیل کرد. قد این بازیگر 165 سانتی متر و‌ 55 کیلوگرم وزن دارد، و با درام 100Days My Prince (2018) و The World of the Married (2020) و Nevertheless (2021) به شهرت رسید.

هان سو هی و ریوجین

خانواده

پدر و مادر او زمانی که تنها 5 سال داشت، از هم طلاق گرفتند، و او بیشتر نزد مادر بزرگش بزرگ شد، و چندان با مادرش ارتباط نداشت.

علاقه به بازیگری

سو هی در نوجوانی در رشته هنر تحصیل کرد، ولی سرانجام تصمیم گرفت بازیگری را به عنوان حرفه ی خود انتخاب کند، و در 20 سالگی برای تمرکز روی این هدف به سئول نقل مکان کرد.

هان سو هی و همسرش

اولین نقش آفرینی ها

هان برای اولین بار موفق شد، در موزیک ویدیوی گروه مشهور شاینی (SHINee) به نام Tell Me What To Do به ایفای نقش بپردازد. او سپس نقشی جزئی را در فیلم دنیای موازی برعهده گرفت.

افزایش شهرت داخلی

هان در سال 2017 اولین نقش‌ های اصلی خود را در سریال گل پول و سریال شاهزاده صد روزه من تجربه کرد.

او در سال 2018 در فیلم پس از باران و در سال 2019 در درام گوی سحرآمیز در کنار پارک بویونگ و آن هیون سوپ به ایفای نقش پرداخت.

سریال جدید هان سو هی

شهرت جهانی

در سال 2020 با بازی در کنار ستارگانی همچون کیم‌ هی آئه و پارک هه جون در سریال محبوب دنیای متأهلی به شهرت بین المللی رسید. بعد از آن با درام های Nevertheless (2020) و My Name (2021) برای شبکه نتفلیکس به اوج شهرت و موفقیت دست پیدا کرد.

کارهای جدید

در سال 2021 اعلام شد احتمالا هان سو هی در کنار ستاره مشهور، پارک سوجون در درام موجود سخت به ایفای نقش خواهد پرداخت.

همچنین حضور این هنرمند در فیلم Gentleman در کنار جو جی هون تایید شده، و در ماه می 2022 اکران خواهد شد.

سریال با اینکه میدانم ویکی پدیا

جوایز و افتخارات

این بازیگر بعد از بازی های موفقیت آمیزش در سال 2021 در رتبه 39 لیست قدرتمند ترین سلبریتی های کره ای مجله فوربز قرار گرفت.

او برای بازی در درام دنیای متاهلی (The World of the Married) جوایز زیادی از جمله بازیگر زن در حال ظهور، بهترین بازیگر مکمل زن، بهترین بازیگر زن سال و بهترین تازه کار را کسب کرد. در سال 2017 در جشنواره مدلینگ MAXIM برنده جایزه بهترین مدل تبلیغاتی شد.

هان سوهی و تهیونگ

حضور در موزیک ویدیو

هان سوهی به غیر از حضور در موزیک ویدیوی Tell Me What To Do از گروه شاینی در موزیک ویدیوهای دیگری از جمله That Girl از جونگ یونگهوا، The Hardest Part از کیم روی و You&I از MeloMance حضور داشته است.

فعالیت های مدلینگ

این بازیگر مدت هاست، در کنار بازیگری به عنوان مدل نیز فعالیت دارد، و تاکنون با برندهای معتبری نظیر Banila.co و‌ Paul’s Boutique و Me Sense و… همکاری داشته است.

روابط عاشقانه

بعد از بازی در درام محبوب Nevertheless در سال 2020 شایعات زیادی درباره رابطه هان سوهی با همبازی اش سونگ کانگ منتشر شد، که هیچکدام تایید نشدند.

ماجرای صحنه های سریال My Name

در اثر خطای شنیداری در مصاحبه این هنرمند با یک خبرگزاری اعلام‌ شد، وجود صحنه جنسی سریال «نام من» My Name در اواسط فیلمبرداری به وی اعلام شده، و او برای این کار رضایت نداشته است، که با واکنش های منفی فراوانی رو به رو شد.

با این حال این موضوع بعدا رسما تکذیب و اعلام شد سوهی رضایت کامل را برای بازی در این صحنه داشته است.

جنجال بدهی مادر

در سال 2020 فردی در فضای مجازی اظهار داشت، مادر هان سوهی پول هایش را بالا کشیده، و فرار کرده است. بعد از تایید شدن این ماجرا او در صفحه مجازی اش از عموم مردم عذرخواهی کرد، و اظهار داشت، پس از طلاق والدینش چندان با مادرش در ارتباط نبوده، و حتی قبل از شهرت نیز برای دادن بدهی های مادرش تلاش کرده است.

حتی اکنون هم مادرش از نام او برای قرض و وام گرفتن استفاده می کند، که باعث دردسرهای زیادی برای این بازیگر شده است. مردم در واکنش برای او افسوس خوردند، و اظهار داشتند مادرش لیاقت نام مادر را ندارد.

ناگفته ها

هان سوهی به گفته خود قبلا روی بدنش تتو داشت، و از صحبت کردن با مردم و دوست یابی لذت می برد. الگوی او همبازی اش در سریال دنیای متاهلی کیم‌ هی آئه است، و آرزو دارد در آینده در یک درام با داستان عاشقانه واقع گرایانه ایفای نقش داشته باشد.

فیلم شناسی

سریال های هان سو هی

  • 2021 نام من
  • 2021 با وجود اینکه میدانم
  • 2020 دنیای متاهلین
  • 2019 پرتگاه
  • 2018 بعد از باران
  • 2018 شاهزاده صد روزه من
  • 2017 گل پول
  • 2017 دنیاهای موازی

هان سو هی در با وجود اینکه میدانم

یکی از سریال های سال 2021 هان سو هی سریال با وجود اینکه میدانم می باشد.

داستان این سریال این گونه می باشد، که پارک جه اون (Song Kang) دانشجوی هنر است، که در ظاهر با همه خوب و خوش اخلاق است، ولی در واقع نسبت به دیگران بی تفاوت است، و نمی خواهد رابطه عاشقانه با کسی برقرار کند. تا این که به طور غیر منتظره ای عاشق یو نا بی (Han So Hee) می شود.

و ماجراهایی بین این دو و دیگر دوستان شان پیش می آید.

هان سو هی در نام من

سریال نام من، داستان دختری است (با بازی هان سو هی) که سعی دارد، با فهمیدن حقایق، انتقام مرگ پدرش را از مقصر آن بگیرد. به همین خاطر او عضو یک گروه خلافکار بزرگ شده، و سعی می‌ کند، اعتماد رئیس خلافکاران را جلب کند.