جدیدترین مدل های کاپشن مردانه ( اسپرت، چرم)

02/12/2021
جدیدترین مدل های کاپشن مردانه
بااز راه رسیدن فصل سرما همه به دنبال پالتو و کت هایی هستند که علاوه برگرما زیبایی تیپ را نیز به همراه داشته باشد، ما در این مقاله به ترند ترین و بهترین کاپشن های مردانه پرداخته ایم، با ما همراه باشید.
مجله والی
مجله والی

اصطلاح "ژاکت" ممکن است ساده به نظر برسد، اما در واقع طیف گسترده ای از سبک ها و طرح های مختلف را در بر می گیرد. به این ترتیب، انتخاب ژاکت مناسب برای هر موقعیت و بیرون رفتن می تواند مشکل باشد، به خصوص اگر با انواع مختلف آن آشنا نباشید. خوشبختانه، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم هر بار که از در بیرون می‌روید، مطمئن شوید که لباس‌های بیرونی‌تان درست است. در اینجا بهترین مدل های کت مردانه را که هر آقایی باید بداند و داشته باشد، آورده شده است.

مدل های کاپشن چرم مردانه

مدل های کاپشن چرم مردانه

کت های چرمی در حال تبدیل شدن به یک ترند در کمد لباس مردانه هستند، بسیاری از افراد مشهور را می بینید که برای شیک کردن ظاهر خود، کت چرمی پوشیده اند. این بهترین انتخاب لباس برای مردانی است که به خارج از منزل می روند این کت تبدیل به ترند و مد همیشگی شده است.

کاپشن های چرمی در سبک های مختلفی مانند ژاکت دوچرخه سواری، ژاکت بمب افکن، ژاکت مسابقه ای، ژاکت پرواز و ژاکت میدانی موجود هستند. هنگام انتخاب ژاکت های مد روز باید ویژگی های آن را در نظر بگیرید. دارای ویژگی هایی مانند شکل، برش، زیپ، یقه و آستر است. با ویژگی های تعریف شده می توانید کت های چرمی مختلف را با ترکیبی از استایل ها با ویژگی های مختلف مشاهده کنید.

در مجله والی می‌توانیم بهترین کت‌های چرمی را که ممکن است در سال 2022 مد روز باشند، فهرست کنیم.

مدل های کاپشن جین مردانه

مدل های کاپشن مردانه

کت لی سالهاست که یک سبک ترند بوده است و همچنان یکی از جذاب ترین کت های غیر رسمی است. این کت سبک که از جین بادوام ساخته شده است، حسی قدیمی را در لباس های مدرن ارائه می دهد. از آنجایی که آنها معمولا بدون آستر هستند، می توانید فقط کت جین خود را در روزهای گرمتر پاییز بپوشید یا زمانی که دما شروع به کاهش می کند می توانید آن را روی هودی بیندازید.

1. ژاکت بمب افکن

مدل های کاپشن مردانه جدید

همچنین به عنوان ژاکت پرواز نیز شناخته می شود، کت بمب افکن یک ژاکت کوتاه و بادوام با جلوی زیپ دار و کمر و سرآستین های متناسب یا کشسان است. این سبک از نیروی هوایی ایالات متحده سرچشمه می گیرد، جایی که توسط خدمه پرواز استفاده می شد. با این حال، امروزه، کت بمب افکن مورد علاقه مردان با هر حرفه است. این ژاکت برای طیف وسیعی از مجموعه‌های غیررسمی ایده‌آل است، راحت و بسیار متنوع است. در حالی که ژاکت های بمب افکن سنتی چرمی هستند، این سبک در حال حاضر معمولاً در نایلون و سایر مواد ظاهر می شود.

2. ژاکت چرم دوچرخه سوار

مدل های کاپشن پسرانه

کت‌های دوچرخه‌سواری، کت‌های چرمی مشکی با زیپ و ناودانی هستند که به دلیل ویژگی‌های محافظ طبیعی چرم، مورد علاقه موتورسواران است. آنها اغلب دارای یک زیپ جلوی بزرگ با یقه های پهن هستند و گاهی اوقات یک کمربند تعبیه شده در دور کمر دارند. این سبک که به عنوان ژاکت های موتوری نیز شناخته می شود، برای کسانی که ظاهری جذاب تر دارند عالی است. به خوبی با شلوار جین مشکی و چکمه مشکی انتخابی شما ست می شود.

کاپشن لی مردانه کت جین مردانه

نوعی ژاکت جلو دکمه‌دار است که دارای دو جیب سینه است. این استایل معمولا کوتاه و متناسب است و اغلب از جین آبی ساخته شده است. با این حال، نسخه‌های دیگری نیز در دسترس هستند، از جمله سبک‌های جیر، طرح‌های برش‌کاری شده و گزینه‌هایی در رنگ‌های مختلف، مانند قهوه‌ای و مشکی. به طور کلی، ژاکت کامیون یک طرح جاودانه است که برای آخر هفته عالی است.

3:هودی

هودی مردانه

4: کاپشن بلند مردانه

کاپشن بلند مردانه

پالتوها در طرح ها و سبک های متنوعی عرضه می شوند. وجه مشترک همه آنها این است که بلند و گرم هستند و برای پوشیدن روی لباس های داخل خانه طراحی شده اند. یکی را به سبکی بی انتها انتخاب کنید که دوست دارید، و همیشه برای سفرهای زمستانی به محل کار، شام، نوشیدنی و موارد دیگر تحت پوشش قرار خواهید داشت.

5:کاپشن کلاه دار

کاپشن مردانه ترک

کاربردی و شیک، کاپشن کلاهدار یکی از ملزومات هر مردی است. گزینه لباس بیرونی نه تنها به خشک نگه داشتن صورت و موهای شما در زیر باران کمک می کند، بلکه در حین انجام این کار به نظر شیک و معمولی می رسد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مدل کلاهدار مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

پارکا یا آنوراک

حراج کاپشن مردانه

پارکا یک کت بلند است که برای هوای سرد طراحی شده است. این استایل معمولاً با الیاف یا الیاف مصنوعی پر می شود و اغلب دارای یک هود خزدار است. پارک‌ها به لطف طراحی‌های گرم و زیبایی‌های غیررسمی خود، برای گردش‌های غیررسمی زمستانی، مانند شرکت در یک مسابقه ورزشی، مناسب هستند.

ترنچ کت

خرید کاپشن مردانه ارزان

کت ترنچ یک سبک کلاسیک و جاودانه است که قدمت آن به بیش از صد سال می رسد. در حالی که زمانی توسط مردان نظامی پوشیده می شد، اکنون این لباس برای هر آقایی یکی از لوازم اصلی است. این کت علاوه بر ظاهری خاص و شیک، یک تکه لباس بیرونی کاربردی است که می تواند به شما کمک کند در طول پاییز و زمستان شما را گرم و خشک نگه دارد.

کت بارانی

کاپشن کتان مردانه

یک پالتو بارانی برای مقاومت در برابر آب و هوای مرطوب ساخته شده است و یک کالای ضروری برای همه آقایان است. برای انتخاب مناسب برای خود، باید چندین فاکتور مانند سبک، ساخت و طول را در نظر بگیرید.

پافر مردانه

کاپشن مردانه اسپرت